Mä ainaki pidän treenin suht samana dieetin aikana. Nyt oon ottanu vähän voimatreeniä ja se tuntuukin sopivan aika hyvin dieetille.
Tosta dieetin kestosta sen verran, että mitä sulla on tavotteena? Rasvaa puolesta kilosta kiloon viikossa, joten jos sen nopeammin laihdut, niin luultavasti lihaa lähtee mukana. Eka viikko tietenkin tippuu useemman kilon ku nesteet häviää alkuun. Mut ton mukaan siis lasket dieetin keston. 5 kg rasvaa tarvii 5-10 viikkoa.
Jos ei ole kalorimääristä tietoa, niin kannattaa aloittaa aika varovasti. Eka dieetti kuitenkin menee opetellessa oman kehon toimintaa. Voisin melkeen suositella, että lasket paljon tällä hetkellä syöt (olettaen, että nykysyömisilläsi paino nousee tai pysyy paikallaan) ja tiputat siitä jonkin verran esim. 500 kcal ja katsot viikon ajan, kuinka painosi reagoi. Sitten tarvittaessa tiputtelee lisää. Mun mielestä kalorit kannattaa laskea aika tarkkaan, jos lihasta haluaa säilyttää.. Tai siis... kuknpa olisikin joku parempi tapa pysyä tuolla 0,5-1 kg per viikko, mut ite en oo keksiny.
Ja tarvittaessa aamuaerobista tohon päälle.
Niin.. ja viikon tai parin välein päivä vähän rennommin ja jotain hiilaripitoista naamaan reilusti.