Ma oon 195cm pitka, aamupaino n. 89kg, rasvat ehka 11-13% ja 17v kans, etta aika lailla samoilla stateilla ollaan liikenteessa. Treenia on nyt takana hiukan yli vuos ja alotus kunnosta on tullu ihan hyvaa kehitysta (75-78kg/195cm/14-17% rasvat)
Mulla on nyt sellasta lievaa kiristelya takana 4-5 viikkoa, alussa oli aamupaino sellaset 91-92.5kg ja vyotaron ymparys ~90cm, nyt sita painoa lahteny veks reilu pari kiloa ja vyotaron ymparys on normaaliasennossa 80-81cm, etta hyvin on elaman eka dietti menny.
Vedin dietin silleen tosi low-carbbina, hiilareita en syonyt lahes ollenkaan (ainoastaan ennen ja jalkeen treenin seka joskus treenin aikana seka joinain aamuina tuli fiilis et pakko saada vahan hiilareit niin otin lasin maitoa).
Safkat on koostunu lahinna kanasta, tonnikalasta, naudasta, jauhelihasta, kananmunista, juustosta, raejuustosta, protsku jauhoista, suklaamaidosta (12g prode, 5g rasva, 3g hiilareita, joista 1g kuituja/2.5dl), suklaapirtelo tolkeista (20g prode, 9g rasva, 6g hiilarit, joista 2g kuituja/3.55dl), oliivioljysta, hiilarittomasta majoneesista, vedesta ja lightlimuista. Kaloreita en oo millaan tavalla laskenut, oon vaan safkannu niin paljonkun on huvittanu 2-3h valein. (lihaa kun ei kuitenkaan saa 150-350g enempaa ahdettua kun on vahan aikaa sit syony). Sit jos paino on joinain aamuina nousussa niin syon vaan pikkasen vahemman, jos taas liikaa laskussa niin syon enemman.
Treenannu oon 3-4x viikossa 1-/2-jakosella 40-60min ja aerobisia oon tehny sillonkun oon jaksanu eli kaytannos n. 4-7x :D Syomisien kans ei oo ollu mitaan vaikeuksia, mutta se etta sarjapainot laskee/pysyy samassa pistaa vituttamaan. Tiedan kyl et saan vanhat voimatasot akkia takas, mut silti vituttaa. No onneks paasen alle viikon paasta Hawaiille nauttimaan rantakunnossa yheksaks paivaks.. ;) Sit sen jalkeen taas armoton treeni lievilla plussa kaloreilla kayntiin niin treenipainot ja lihasmassa alkaa taas lahtee uuteen nousuun.
No tossa oli vahan mun kokemuksia diettailusta, toivottavasti on jotain apua. En tiia millasessa kunnossa oot talla hetkella, mutta jos ei sulla hirveesti lihasta oo niin ei valttamatta kannata kovin paljon tota painoa pudottaa, ettei susta tuu ihan riisitikkua.. Ite ainakin aion yrittaa tonne kolminumeroisiin massoihin ennenkun mitaan kummempaa diettailua alotan seuraavan kerran, tavallaan ois voinu jattaa tankin dietin valiin, mutta oon ma oikeestaan ihan tyytyvainen, koska nyt sitten jonkinlaista kokemus pohjaa diettailusta ja onnistuin sailyttamaan lihat kohtuu hyvin.
HTH