Diettaamisesta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FatLeo
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä olisi realistinen aika pudottaa n. 10kg läskiä? Ikinä en ole vielä laihdutellut ja olen treenannut "tosissaan" n. 2 vuotta. Ja miten mulla sitten on niin paljon ylimääräistä? No, kaikkea paskaa on tullut viime aikoina syötyä ja juotua... :nolo: Haluisin ihan itseni motivoinniksi tietää, kuinka kauan tollaiseen vähimmillään menee.

Kiitti. :) Laihdutusohjeet olen täältä jo lukenut... Kiinnostaa vain tuo realistinen minimiaika... Pari kuukautta siis kannattanee varata prosessiin.

Itse varaisin aikaa tuplasti enemmän kun ton 2 kuukautta, 2kk ois ihan realistinen aika jos on kokeneempi dieettaaja ja tietää tarkalleen mitä tekee ja syö, mutta ekalla dieetillä pääsee aina vähän lipsumaan, ja tosi vaikea muuttaa "tullu juotua ja syötyä vähän mitä sattuu" tyylisestä ruokailusta kurinalaiseen syömiseen ja ei pahemmin mitään ylimääräistä saa vetää, että 10kg lähtee kahdessa kuukaudessa.

Onnea silti yritykselle, itse vetäsin kesän aikana 7kg pois ja oli ensimmäinen "organisoitu" dieetti, tammi/helmikuun taitteessa uusiksi.

Samat terveiset kuin frs. Toi parikin kuukautta olettaa että dieetti kulkee kuin junan vessa, välillä ei oteta lepokausia jne. Kilo per viikko on jo tosi hyvä tahti (unohdetaan alussa lähtevät nestekilot), pari kuukautta kymmenelle kilolle on siis yli kilo viikossa.

Ja yleinen peukkusääntö on että läsää lähtee helposti silloin kun sitä on mistä ottaa, alkutaso siis vaikuttaa odotettavissa olevaan vauhtiin.

frs sanoi:
Itse varaisin aikaa tuplasti enemmän kun ton 2 kuukautta, 2kk ois ihan realistinen aika jos on kokeneempi dieettaaja ja tietää tarkalleen mitä tekee ja syö, mutta ekalla dieetillä pääsee aina vähän lipsumaan, ja tosi vaikea muuttaa "tullu juotua ja syötyä vähän mitä sattuu" tyylisestä ruokailusta kurinalaiseen syömiseen ja ei pahemmin mitään ylimääräistä saa vetää, että 10kg lähtee kahdessa kuukaudessa.

Onnea silti yritykselle, itse vetäsin kesän aikana 7kg pois ja oli ensimmäinen "organisoitu" dieetti, tammi/helmikuun taitteessa uusiksi.

Samaa mieltä. Puoli kiloa viikossa on enemmän kuin hyvä tahti tiputella rasvoja, alussa toki voi lähteä nesteitä sun muita ja se paino tippuu enemmänkin. Mutta jos 10 kg haluaa RASVAA polttaa niin lähtisin ehkä 4-5 kk ajasta. Hyvä mieli tulee vaan jo sitten selviytyykin lyhyemmässä ajassa.

FatLeo sanoi:
Raivostuttavan pitkä rangaistus muutamien viikkojen mässäilyistä... :itku:

Ei sitä rangaistuksen kannata pitää, ne dietit vaan kuuluu tähän harrastukseen yhtenä osana. Mutta ehkä sitten ensikerralla osaa vetää sen bulkkijakson vähän järkevämmin, nimimerkillä kokemusta on... ;)

Back
Ylös Bottom