Dietin vaikutukset rasvanpoltto yms...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
tärkeintä on että se pulssi pysyy korkeena tarpeeks pitkän ajan, noin 30min rehkimistä niin että pulssi on vähintään 120 niin tuntuu jo jossain, 140 ni tuntuu oikeasti.
Mulla ongelma vaan on tossa röökissä :( sitä kun ikävä kyllä tulee poltettua.
Oon kuullut että jos lopettaa röökaamisen niin pahimmat tervat häviävät keuhkoista neljässä viikossa, ja näin ollen hapenotto tietenkin paranee.
Korjatkaa jos olen väärässä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uiminen on myös helvetin tehokasta, mutta kun ei ole aikaa painella hallille, vaihtaa kamat, käydä suihkussa kahdesti ja painella takasin kotiin.

sikamies sanoi:
tärkeintä on että se pulssi pysyy korkeena tarpeeks pitkän ajan, noin 30min rehkimistä niin että pulssi on vähintään 120 niin tuntuu jo jossain, 140 ni tuntuu oikeasti.
Mulla ongelma vaan on tossa röökissä :( sitä kun ikävä kyllä tulee poltettua.
Oon kuullut että jos lopettaa röökaamisen niin pahimmat tervat häviävät keuhkoista neljässä viikossa, ja näin ollen hapenotto tietenkin paranee.
Korjatkaa jos olen väärässä?

No jooh tota tasoa se mulla on ollutkin. Mites muuten nyt kun oon pari päivää vetäny ilman noita muutamia "pahoja" juttuja, niin mulle pukkas aivan perkeleenmoinen nälkä!
Siis aivan tuskanen olo ja jokatoinen minuutti pitää juoda lasi vettä ja vetää safkaa puolentunnin välein tai vatsa kurnii....apuwa!

Tupakka pienentää nälän tunnetta. Mutta mahtoikohan se olla kromi, joka vie ainakin makeannälkää. Kokeile lisätä ruokailujen määrää mutta pienentää yksittäisiä aterioita?

nojoo mut en kuitenkaan suosittele röökiä aterian korvaajaksi. tulee vaan paska ja entistä heikompi olotila
manala, jos on koko ajan pakko napostella jotain niin osta vaikka porkkanoita tai jotain muuta rehuja tai sitten hedelmiä taikka marjoja. jos lasket kalorit erittäin tarkkaan (missä menee hermot) niin kannattaa kattoa että mitä hedelmiä tulee ostettua, esim. banaanissa on aika paljon kilokaloreita.

kannattaa myös vilkaista www.ktl.fi/fineli
Toinen mikä kannattaa tarkastaa on
tämä threadi

Suositut

Back
Ylös Bottom