Dietillä -> onko mahdollista pitää nykyinen voimataso?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja deva
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kyllä. Lyhyillä sarjoilla parannetaan lihasten hermotusta ja kasvatetaan voimaa.
Pidemmät sarjat ottavat enemmän varsinaiseen lihaskudokseen (toki myös hermostoon).

mitä kaikki aina jahkaa tätä samaa? Entäs skip la cour ja willetti ? Max:Ot:lla 4-6 toistoja ja natuna hurjassa kunnossa ja voimaa piisaa ! Ite uskoisin ennemmin näitä herroja ja treenaisin samalla tavalla kuin he enkä lähtis samalla lailla tekemään kun priesti ja colemani, mutta mä en ookkaan ammattilainen...

Iha mukavasti lähteny toi voima treeni, oikeassa olitte ettei lihakset kasva, mutta kehittyy kyllä.
Saanu lisäillä muutamaan otteeseen painoja jo :)

Tänään vaihdoin tosin takasin normaaliin 10 toiston sarjoihin ja yllätyksekseni sain lisätä joka liikkeeseen
järjestäen painoja. Paino tippuu ja raudat senkun kasvaa, voisiko enää paremmin diettaaminen mennä :)
Mukavaa tämä diettaaminen, kun se kerrankin sujuu!

Kiitoksia vinkeistä!

Viimeksi muokattu:
deva.png

Tuosta kuvasta uupuu ensimmäinen viikko jolloin suurin osa nesteistä poistuis -3kiloa

dieetillä noin 4x5 sarjoja ja 2 min palautukset tai sitten voi tietysti tehä ykkösiä

mitä kaikki aina jahkaa tätä samaa? Entäs skip la cour ja willetti ? Max:Ot:lla 4-6 toistoja ja natuna hurjassa kunnossa ja voimaa piisaa ! Ite uskoisin ennemmin näitä herroja ja treenaisin samalla tavalla kuin he enkä lähtis samalla lailla tekemään kun priesti ja colemani, mutta mä en ookkaan ammattilainen...

Toki noikin lihasmassaa kasvattaa, enhän mä niin oo väittänytkään?

Tarkotin sitä, että lyhyet sarjat isommilla painoilla kasvattaa voimaa paremmin kuin jotkut 12 toiston sarjat.
Tärkeintä natulla on imo nousujohteisuus ja ärsykkeen vaihtelu, välillä toistoalue vaikka 4-6 ja välillä vaikka 10-12.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom