Dietillä lihakset suht samassa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun on dietillä kannattaako tehdä suht max painoilla lyhyitä sarjoja vai pitkiä sarjoja ja ottaa kestävyyttä??

tästäkin on varmaan monta threadia mutta en jaksa nyt ettiä :D

Kiitos vastauksista etukäteen :worship:

kannattaa tehdä isoilla painoilla.

isot painot = isot lihakset

Kiitos vastauksesta esko

Jos progressiivinen, pitkällä aikavälillä painojen kasvattamiseen pyrkivä järkevä treeni kasvattaa voimaa ja lihasta silloin kun ei olla dietillä, niin miksi samaa menetelmää ei kannattaisi käyttää dietilläkin? Omien voimien mukaisesti treeniä tarvittaessa säätäen tietenkin.

Ei nyt tehdä asioista liian vaikeita.

TPK- sanoi:
Jaksaisko joku laittaa linkin, tai selittää miks isoilla?
Enpä jaksa laiskuuttani kaivaa mitään artikkelia joka tukisi tuota väittämää. Perus maalaisjärjellähän tuonkin voi päätellä. Jotta kroppa kehittää lisää lihasmassaa tarvitaan tähän ärsyke ja hyvä syy, jotta se kroppa alkaa lisäämään lihasmassaa. Näin ollen myös dietillä, jos kropalle ei anneta syytä säilyttää lihasmassaansa, niin se kuihtuu pois.

Dippi sanoi:
Ei nyt tehdä asioista liian vaikeita.
Ei tehdä ei.

isot painot = isot lihakset

Tuo ei toimi painoluokkaurheilijoihin, joten toi myytti on murrettu.
Kuten mä tuonne toiseen threadin kerroin, että esim. pari kaveria tekee paljon isommilla raudoilla, kun minä, mutta sitten jää koossa 10-15 kiloa.

Jalat saa kasvamaan melko pitkilläkin sarjoilla, niin miksi ne ei dietilläkin sais tarpeeks ärsykettä. Tossa ekassa postissa puhutaan kahdesta ääripäästä, niin vähän hämäävä.

Pointti on siinä että jokaisen kannattaa treenata dieetillä periaatteessa samalla tavalla kuin treenaa massakaudellakin. Se tyyli, mikä itselle parhaiten sopii omiin tavoitteisiin massalla, varmaan toimii aika pitkälti hyvin myös dieetillä. Tietenkin pitää ehkä hieman keventää tai kuunnella kroppaa tarkemmin, mutta periaatteessa samalla tavalla.

Voimaa voi saada dietilläkin, lihasta tuskin. Siinä hyvä syy tehdä voimapainotteista painoharjoittelua dietillä. Sovitaanko, ettei ruveta nyt tappelemaan siitä voiko aloittelija, tai kuka vaan saada lihaa dietillä, kiitos.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite treenaan2kertaa vk:sa kropan läpi ja toinen reeni on aina max voimaa eli lyhyitä(1-3)toistoa ja toinen treeni kerta vähän pitempiä sarjoja(4-8)toistoa!nyt oon vasta dietannu noin 2vk..mulla toimii tämmöinen!!tapasa kullakin:rock:

Back
Ylös Bottom