Dieettiruokavalioni?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Elielieli, tämäpä oli tuossa ekaa kertaa dieettaamassa-ketjussa, mutta huomionkipeänä tein sitten uuden threadin tästä, notta vois saada jotain vastauksiakin tästä:
minä ite sanoi:
No niin. Se ois sitten Haukifileellä ensimmäinen dieetti edessä. Takana vitunmoista rimpuilua ruokavalion, treenin ja liikunnan kanssa, ja nyt on aika ottaa itseään niskasta kiinni ja kasvattaa selkäranka. Eli pistää ruokavalio ja treeni kuntoon. Ja myös pitää kiinni niistä.
175/88, tuossa lähtömitat, sis. mm. läskiä aivan perseesti, mut toivottavasti ei pitkään.

Tässä ois tämmönen keskimääräinen setti mitä olen vähän hahmotellut tässä töissä ollessani, vähän perusrunkoa safkaamiselle ja päiväohjelmalle:

[Päivä=Haukifile]
Herätys.

Aamuaerobinen, 45-60min kävely

Aamupala: 4-viljan puuro, 2 ruispalaa, beceliä ja tomaatti
380kcal 12g prot,67g hh,8,5g rasvoja

Lounas: Tonnikala, rahka eli tonnikalarahka(mmmm... )
262kcal 53g p, 15g hh, 3g r

Välipala: Proslow
200kcal 36,5g p, 5,5g hh, 3,5g r

Salille. n. 90 min josta 30min kuntopyörää ja loppu punttia

Palkkari: Hera80, Malto60
403,5kcal, 38g p, 51g hh, 5,5g r

Päivällinen: Tummaa makaronia, kanaa ja wok-vihanneksia
687kcal, 60,5g p, 60g hh, 32g r

Iltapala: Rahka, tonnikala, öljy
350kcal, 53,2g p,15g hh, 13g r

Yöprotsku: Proslow
200kcal, 36,5g p, 5,5g hh, 3,5g r

Unta palloon väh. 8h.
[/Päivä]
Tossa siis suunnitelma dieettiruokavaliosta ja hieman pväohjelmaa, mukaan kuuluu myös n. 1,5h lisää kävelyä välimatkojen vuoksi. Aamuaerobinen kävelyä koska jalka ei kestä juoksemista(rasitusmurtuma).

Tolla setillä päivän saldo olisi seuraavanlainen:
n. 2500kcal, 278g p(43%),218g hh(33%), 68g r(23%)

Kokeneemman mielipidettä kaivataan siis, mennäänkö tolla metsään a)vähän, b)paljon, c)ei sinnepäinkään, d) joku muu, mikä?

Itellä pisti miettimään tuo päivän rasvojen määrä, eli varmaan pitäisi lisätä, mutta mihin yhteyteen?

Ja tuli vielä jälkeenpäin tässä mieleen että kyllä noita kaloreita vois tuosta vielä pudottaa, kulutus kalorilaskurin mukaan 90min kävelyllä ja 60 min puntilla n. 3000. Välipäivinähän tuosta jää sitten poies palkkari jolloin kaloreita yht. noin 2100, joka ois tommosen 60 min. aamuaerobisen+muun kävelyn kanssa aika bueno.

Suhteelisen hyvän näköinen dietti, mutta proteiinia voisit ottaa aamupalalle vaikka lisäät puuron joukoon raejuustoa ja siinä on suht vähän kaloreita ja paljon proteiinia. Sitten toinen juttu mikä pisti silmään oli palkarin kalorit. Minusta ei dietillä nyt 50g hiilaria kannata ottaa treenin jälkeen ja kaloreita tuossa oli noin 400. Tai no riippun kulutksesta ja onhan sulla kulutus oikein huippu luokkaa, mutta 30g hiilaria ja 30 proteiinia ois aika passeli tai enemmän prodea esim. 40g. Ja dietillä IMO kannataa ottaa glutamiini ja leusiini käyttöön saa suht paljon hyötyä. Minä en käytä bulkilla kuin joku 5g glutaa tai 10g, mutta dietillä vedän leusiinia ja glutaa vähintään molempia 10g ja tietenkin jotain BCAA tabletteja, koska en mä lihaa halua menettää.

Muuten tuo sun dietti ruokailut näytti oikein mallikaalta ei sitten mitään muuta kuin tsempiä dietille ja laita rasva pelkäämään aerobista.:thumbs:

Mullakin alkaa jossain vaiheessa joku 6-8 viikon kesäkiristely.:evil:
Onhan tässä jo bulkattu yhtä menoo tuolta marraskuulta.:lol2:

NGV sanoi:
Mullakin alkaa jossain vaiheessa joku 6-8 viikon kesäkiristely.:evil:
Onhan tässä jo bulkattu yhtä menoo tuolta marraskuulta.:lol2:

Mikä se tammikuun dieetti sitten oli?

NGV sanoi:
Suhteelisen hyvän näköinen dietti, mutta proteiinia voisit ottaa aamupalalle vaikka lisäät puuron joukoon raejuustoa ja siinä on suht vähän kaloreita ja paljon proteiinia. Sitten toinen juttu mikä pisti silmään oli palkarin kalorit. Minusta ei dietillä nyt 50g hiilaria kannata ottaa treenin jälkeen ja kaloreita tuossa oli noin 400. Tai no riippun kulutksesta ja onhan sulla kulutus oikein huippu luokkaa, mutta 30g hiilaria ja 30 proteiinia ois aika passeli tai enemmän prodea esim. 40g. Ja dietillä IMO kannataa ottaa glutamiini ja leusiini käyttöön saa suht paljon hyötyä. Minä en käytä bulkilla kuin joku 5g glutaa tai 10g, mutta dietillä vedän leusiinia ja glutaa vähintään molempia 10g ja tietenkin jotain BCAA tabletteja, koska en mä lihaa halua menettää.

Muuten tuo sun dietti ruokailut näytti oikein mallikaalta ei sitten mitään muuta kuin tsempiä dietille ja laita rasva pelkäämään aerobista.:thumbs:

Kiitti vastauksesta ja tsempistä, jos tossa kesälle sais lihat esiin!:)

NGV mitäs BCAA tabletteja olet käyttänyt? että mitkä o sellaisia mitä uskaltaa suuhun laittaa :) Ja miten olet tuon leusiinin nauttinut? Glutaa tuleekin otettua jo että se löytyy kaapista..

sanon, että noi NGV:n lisäravinteet on kyllä jo kohtuu paljon. ite vedän kukkurallisen teelusikan leusiinia ennen lenkkiä ja ennen salitreeniä, glutamiinia vain salin jälkeen. ja noi BCAA = leusiini, ei tarvii olla kumpaakin. ja on lihat mulla pysyny melkeinpä täysin tän 6.5 viikon aikana mitä oon dietannu, ne vaan on vähän kutistunu kun hiilareita ei oo niin paljoo. ja kun taas alkaa syömään, niin ne täyttyy ja tuntuu isommilta :D

KSENA sanoi:
sanon, että noi NGV:n lisäravinteet on kyllä jo kohtuu paljon. ite vedän kukkurallisen teelusikan leusiinia ennen lenkkiä ja ennen salitreeniä, glutamiinia vain salin jälkeen. ja noi BCAA = leusiini, ei tarvii olla kumpaakin. ja on lihat mulla pysyny melkeinpä täysin tän 6.5 viikon aikana mitä oon dietannu, ne vaan on vähän kutistunu kun hiilareita ei oo niin paljoo. ja kun taas alkaa syömään, niin ne täyttyy ja tuntuu isommilta :D
Noh mulla on vaan aina dietillä niin iso pelko ja noilla saan pelon pienemäksi ja tietenkin raamattua lukemalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom