Dieettiruokailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jami17
  • Aloitettu Aloitettu
Alotin dietin Lauantaina (21.10). Diettaan ensimmäistä kertaa, joten diettiruokailu on uutta kanssa.

Oon 179cm ja 84kg, mitään älytöntä rasvakerrosta ei ole (rasvaprosentista en tiiä), mutta dietillä haen lähinnä lihaksia hyvin näkyviin ja vatsanympäriltä vähän pois. Ja haluisin tosiaan etten polta vaan lihaksia.

Ruokailu on seuraavaa:

Aamupala 5.45-6.15 : kaurapuuroa, 3 kananmunaa(pelkästään valkuaiset), maitorahka 250g

Välipala: 8.00-9.00 pari hedelmää

Lounas 11.00: Duunissa niiten tarjoama lounas

Välipala 13.00: hedelmiä

Päivällinen 16.30: Tonnikalasalaattia + 5 kananmunaa (pelkät valkuaiset)

Iltapala: rahkaa 250g ja sitten 45min ennen nukkumaan menoa juon nightime proteiinin.

Elikkä, puuttuuko jotain tärkeetä ruokavaliosta ja syönkö liika vähä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun silmään tos on ehkä se huono et aamul tulee rasvaa noista kananmunista. Hiilarit aamul, rasvat illal, proteiinii koko ajan.

Voisit syödä noiden hedelmien kanssa jotain proteiinipitoista.

Mun silmään tos on ehkä se huono et aamul tulee rasvaa noista kananmunista. Hiilarit aamul, rasvat illal, proteiinii koko ajan.

Miten niin liikaa rasvaa, ei kai kananmunanvalkuaisissa ole rasvaa, mun mielestä ihan hyvä aamupala.

ei niin, keltuaisissa on

Entäs Coca-cola light? Etiketti näyttää about 0.4kalorii/1dl, joten voi juua dietillä iha normisti vai onko siinä jotai diettiä haittaavia lisäaineita?

Mun silmiin tuossa ei paljoa ole kaloreita, saattaa olla liian vähän. Kannattaa laskea oma kulutus ja sen pohjalta miettiä sopiva miinuskalorimäärä (oliko se nyt -500kcal peruskulutuksesta). Rasvan saantia kannattaa lisätä tuohon mielestäni.

Entäs Coca-cola light? Etiketti näyttää about 0.4kalorii/1dl, joten voi juua dietillä iha normisti vai onko siinä jotai diettiä haittaavia lisäaineita?

Joskus luin tältä foorumilta(en löydä viestiä enään) että pelkkä makeankin maistaminen voisi nostaa insuliini tasoja...tiedä sitten. :rolleyes:
ps. älä ota tätä postia liian vakavasti :)

Päivällinen 16.30: Tonnikalasalaattia + 5 kananmunaa (pelkät valkuaiset)

Toi on typerää. Jos tonnikalassa on 30g proteiinia ja kananmunissa 30 niin sehän on 30+30=60g proteiinia kerralla joka on aivan liikaa! Kerralla imeytyy vain noin 30g ja ylimääräiset tulevat paskana ulos.

Toi on typerää. Jos tonnikalassa on 30g proteiinia ja kananmunissa 30 niin sehän on 30+30=60g proteiinia kerralla joka on aivan liikaa! Kerralla imeytyy vain noin 30g ja ylimääräiset tulevat paskana ulos.

Paskapuhetta että kerralla imeytyy vain 30g. Jos syö proteiinia 300-400g niin meinaatko että pitäisi sitten syödä 10-13 kertaa päivässä? Itse tähtään tuohon 60g per ateria ja kun aterioita tulee 5-6 niin se on juuri sopiva määrä.

Saan ite tolla kalorilaskuri.fi osotteesta tesmaalla laskurilla about 900kcal + duuni ruoka(en tiiä tarkkaa kalorimäärää)... Eli jää reippaasti alle 2000...Pitää vissii lisäillä viel jotain...Vinkkejä?

Paskapuhetta että kerralla imeytyy vain 30g. Jos syö proteiinia 300-400g niin meinaatko että pitäisi sitten syödä 10-13 kertaa päivässä? Itse tähtään tuohon 60g per ateria ja kun aterioita tulee 5-6 niin se on juuri sopiva määrä.

Kuka helvetti syö 400g proteiinia päivässä?! Ja se on totta että kerralla imeytyy vain 30-40g!

Kuka helvetti syö 400g proteiinia päivässä?! Ja se on totta että kerralla imeytyy vain 30-40g!

Kyllä se mahalaukku päästää sitä sulanutta ruokaa osissa sinne ohutsuoleen, ei ne kaikki yhtenä jöötinä sinne mene. Dieetillä varsinkin se kroppa kyllä hyödyntää kaiken ruuan mitä sinne suuhun laitetaan.

ja kun puhutaan kilpakehonrakentajista niin 400g proteiinia ei ole mikään outo juttu.
ajattelepas jos kaveri painaa sen 130kg ja pitäisi syödä 3g proteiinia/painokilo joten siitä se 400g on aika lähellä. Hirveä määrä kylläkin.

Nyt haluan tutkimuksia ja perusteleita tuohon. Teitenkin joku 30kg pikku dude varmaan ei voi tuon enempää kerralaan vetää, mutta joku 140kg pro potari tarvitsee enemmän sekä sillä imeytyykin enemmän, ihan varmaan yksilökohtaista. Ja kyllähän monet muutkin saattavat syödä 400g proteiinia päivässä kuin Pro, amatöörit sekä jotkut isot wannabet. Ja kuten aijemassa postissa hän totesi, niin kyllä dietillä kroppa pyrkii käyttämään kaikki mitä koneeseen laitetaan.

Mihin helvettiin se proteiini oikein menee? Luuletko oikeasti, että ihmiskeho ei hyödyntäisi kaikkia ravinteita 100%. Meidät on luotu keräämään rasvaa.
Sehän oliskin mielenkiintosta kun vois syödä vaikka kuinka paljon pihviä, mut ei siitä tartte laskee kaloreita kun 30g proteiinia, kun loput tulee paskana ulos :D

Mikä on aika "kerralla" 1 min, 1h, 3h? Entä jos; syön lautasen tyhjäksi, sanon kiitos ja nousen pöydästä. Sitten käyn laskemassa kengät eteisestä ja teen 10 kyykkyhyppyä, sit tuunki takas pöytään ja rupeen mättää pihviä? Onko se sit toinen ateria?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom