Eli siis olen 'parhaimpina päivinä' ollut 116kg painava (läskiä siis :D) ennenkuin aloin about vuosi sitten käymään salilla. No siinä tuli vähän omanlaisia diettejä tehtyä ja kovaa treenattua ja tänä päivänä paino on 94,6 (toissapäivänä aamupaino+kreatiinikuuri). Elikkä nyt alkaa olemaan se vaihe että haluiaisin saada myös lihaksia näkyviin. Kädet ovat jo aika hyvässä kunnossa,rinnatkin (pientä läskiä,mutta kyllä se lihas pääosin siinä näkyy) yms. Mutta tuolla on noita alueita, kuten vatsa,alaselkä,alarinta,kyljet,vyötärö, missä on vielä tuota läskiä jonkun verran. Haluaisin siis kehoni lihakset kunnolla näkyviin,mutta mitä te suosittelette? Elelenkö miinuskaloreilla vai kannattaako vaan treenata nii perkeleen lujaa ja syödä hyvin ?:D Auttakaa uusavutonta :D
Ja tiedoksi: Olen tälläkin hetkellä jollain niinkutsutulla dietillä. Mutta en oikein voi noita kaloreita hyvin seurata,koska ruokailuni perustuu lähinnä kouluruokaan ja himassa tehtyyn ruokaan, itse mihin voin vaikuttaa on suurinpiirtein prodejuoma (köyhä opiskelija) :D
Ja treenaan siis 3-jakoisella:
1. Rinta selkä
2. ojentaja hauis
3. jalat hartiat vatsat
mutta aattelin siirtää näin:
1. selkä hauis
2. jalat hartiat vatsat
3. rinta ojentaja
Ja tiedoksi: Olen tälläkin hetkellä jollain niinkutsutulla dietillä. Mutta en oikein voi noita kaloreita hyvin seurata,koska ruokailuni perustuu lähinnä kouluruokaan ja himassa tehtyyn ruokaan, itse mihin voin vaikuttaa on suurinpiirtein prodejuoma (köyhä opiskelija) :D
Ja treenaan siis 3-jakoisella:
1. Rinta selkä
2. ojentaja hauis
3. jalat hartiat vatsat
mutta aattelin siirtää näin:
1. selkä hauis
2. jalat hartiat vatsat
3. rinta ojentaja