Dieetti-ruokavalio

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikäs olis sopiva ruokavalio mulle ku haluaisin ylimääräset rasvat pois, niin että vatsalihakset näkyis ja sitä rataa. Painan nyt 75-78 kg ja pituutta on siinä 183-185 cm. Oon vielä kasvavassa iässä (mutten kyllä kasva) ja käyn 3 kertaa viikossa salilla.

Totaa.. no ensimmäiset 3 viikkoa vedät pelkkää vettä. Sit voit jo syödä päivemmällä yhen omenan. Kunnes ylimmät vatsalihakset näkyy, niin voit lopettaa diettauksen. Ne alkaa näkyyn neljän viikon sisällä ne muut.

no ei sentääs. Voisi vähän oma-aloitteisempi. Täällä on 1000+ threadia tuosta ja haku on keksitty <3

Kiitti zagato.

Niin ja sitten... Tuosta aamuaerobisesta toitotetaan näköjään joka paikassa. Mulla on vähä tiukka aikataulu ainaki aamuisin niin ajattelin että jos kävisin hiihtämässä 10 km lauantai ja sunnuntai -aamuisin? Oliskohan se tarpeeksi? Painoa tarttis tiputtaa varmaan sellanen... 4-5 kg.

No sillain et vaikka joku 3-4krt aerobista viikossa.Joku 45min olis ihan hyvä pituus.Ja muista sit et matalalla sykkeellä.Ja eihän sun nyt aamusin tartte sitä aerobista vetää jos et ehdi.
Tsemppii dietille :thumbs:

Eli siis lopuksi, liikuntaa tulee tämän verran : 3 kertaa viikossa salille, 2-3 kertaa hiihdän 10 km ja pyöräilen päivittäin 6-8 km.

Syömispuoli onki vähä monimutkasempi, ajattelin että söisin suurin piirtein näin:
2 ruisleipäpalaa aamulla, kinkkua ja sulatejuustoa välissä. Sitten koulussa jotain. Kotona syön sitten tavallista kotiruokaa + raejuustoa ja illalla vielä rahkapurkki sekotettuna mehukeittoon. Maitoa menee joku 1 - 1½ l päivässä. Huomatkaa sitte että toi on dieettiruokavalio :haart:

Oliskohan toi tehokasta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh,threadin"lainaaja"taas toimessaan... Mitäs mieltä olisitte tämmöisestä dieetti suunnitelmasta? Painoa pitäisi lopulta tiputtaa n.10 kg. Joulun jälkeen ajattelin dieetin aloittaa. Kannattaisiko tuo dietti jakaa 2 jaksoon tms?

ateriat olisivat suunnilleen näin:

aamiainen: kaurapuuro+proteiinijuoma
kouluruoka: tavallinen annos, mutta tiedostetaan, että ollaan diietillä eikä vedetä sitä ruokaa julmettomasti (eli ei bulkki tyyliin)
Välipala: 2ruisleipää+höysteet
Kotiateria: Kohtuudella kts. kouluruokafilosofia
Illalla ehkä hedelmä tms.

Liikuntaa olisi 2 krt viikossa sali sekä välipäivät höystettynä jäällä pelaamisella ja matalakestoisilla lenkeillä.

Miltä kuulostaa, eli mitä korjattavaa saisi olla?

Laskeskelin tuossa että tulis joku 2100-2500 kaloria päivälle... Tohon mun ruokavalioon vielä lisäksi proteiinijuoma. Kannattaako muuten ottaa 3 kertaa viikossa desi vai joka päivä puoli desiä tuota proteiinijauhetta? Vai onko mitään väliä? Varmaan jälkimmäinen järkevämpää.

Suositut

Back
Ylös Bottom