- Ikä
- 38
Juu parempi antaa 60kg säbääjien neuvoa, turhaa on vaivata päätä, jos ei toinen edes halua ottaa mallia järkevästä setistä..:down:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
erkjetter sanoi:
erkjetter sanoi:aika vähän tulee kaloreita. varsinkin jos tulee jotakin aerobista mukaan niin on tosi alhaset. paljonko sulla on painoa?
PRIEST sanoi:Tässä sun anti tähän trediin. siitä olikin hirveästi hyötyä.
sumo sanoi:Dieetillä 3685kcal/päivä? Aika hiljasta et noin paljon edes kuluis kaloreita - saatikka et oltais miinuksilla - tavallisella natulla joka treenaa kevyehkösti sen tunnin pari kertaa viikossa vaik vetäis viel aerobista IMO. Mun dieetti on 2000kcal/päivä ja tuloksia tulee ja treeni kulkee ja sarjapainot nousee.
erkjetter sanoi:enemmän kun sun "ruokaohjelmasta" joka on threadin aloittajalle enemmänkin bulkkia kuin diettiä. :jahas:
niklas86 sanoi:Sopisiko tässä ketjussa kysyä, minkä takia "ei saa" tiputtaa kaloreita alas, kun aloittaa dieetin? Itse olen aloittamassa viikon päästä välidieetin ja ajattelin kyllä tiputtaa ne kalorit heti 2000-2200 välimaastoon. Säästöliekeistä sun muista aina jaksetaan valistaa, mutta tuskin sellaista lyhyellä (mun tapauksessa 4-5vko) dieetillä ehtii edes saavuttaa?
Aino asia mitä mulle tulee mieleen, miksi dieetille mennessä ei laskettais heti kaloreita reilusti alemmaksi, on itsekurin puuttuminen. Tämä ei siis ollu provoksi tarkoitettu, jos joku sai sellaisen käsityksen. Tahdon vain tietää.
PRIEST sanoi:no tuossa edellisessä postissa laitoinkin jo tuon että tuosta olisi hyvä lähteä liikkeelle. vai kannattaako heti laittaa 2000 kaloria koneeseen ja kroppa pelaa varmasti hyvin. erkjetter voisi tässä vaiheessa laittaa oman ehdotuksensa niin katsotaan sitä ja todetaan onko se hyvä vai huono.
Kuitenkin omasta mielestäni kehorakennuksessa on kyse 70% ruoka, 30%treeni siis naturaali treenaajilla. usein ukot syö liian vähän ja väärin. Jos syö 2000-3000 kaloria kroppa on niin pahasti jumissa kun yleensä lähdetään dietille tolla että nostetaan kalorit tuonne 4000 saadaan kroppaa tosi kova liekki ja varmasti rasva palaa.
Liian usein näkee että aloitteleva treenaaja hakee virheitä treenistä eikä niin ruokavaliosta josta yleensä löytyy syyt miksi ei kehity. Jos ei kehity lisätään treeniä ja painoja ja se ei vie muuta kuin umpikujaan.
PRIEST sanoi:Tulet tod.näk huomaamaan sen yleisessä olotilassa ja treeneissäsi että tiputit heti kalorit sinne 2000. Kamalalta se tuntuu aivan varmasti, tietysti ríippuen paljon nyt olet syönyt? Se ei ole itsekurista kiinni... paljon nyt painat? ja miksi teet välidietin? mitä haluat saavuttaa sillä? mitä sen jälkeen?
Jahas, palasin sitten taas.Ezkm sanoi:Lähinnä haen low carp - diettiä.
Tuskin minulle on hyötyä propotareireitten dietistä, jossa on kaloreita enemmän kuin minun bulkissana ja hiilareite puoli kiloa :down: