Dieetti ja Treenaus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hiukan neuvoa kaipaisin

Joo elikkä semmosta et oon täs treenaillu jonkin aikaa ja mulla on hiukan tota ylimäärästä kropassa.....elikkäs millasella ruokavaliolla kannattas yrittää et pystys vielä treenaankin niin vähän laihduttaa....ja mielellään en käyttäs lisäravinteita....kertokee hyviä vihjeitä???????

tämä varmaan sietää aloittelijoiden osiolle. Ensimmäisenä ottaisin sitä kuuluistaa oma-aloitteisuutta roiman annoksen ;).

Faqista löytyy muutama hyvä kirjoitus aiheesta.

edit. Autetaan miestä mäessä Tonppa tilittää

Jep....elikkäs aattelin nyt tiputella painoo...oon 185 pitkä ja painan 100kiloo....puntilla oon käyny noin puoli vuotta mutta nyt haluaisin tuota läskiä pois.....mul on koulupäivät yleensä sellasii et lähen aamulla kuudelta ja tulen joskus kolmen ja viiden välillä....miten mun kannattas syödä ja mitä....esim..aamupala millanen ja kun tuun koulust nii?????mut pitäs pystyy myös treenaa kunnolla....jos otan palautus juomaa(turbo amino mass drink)treenin jälkeen niin voinko ottaa sen edelleen.....entä lisäravinteet kannattasko ottaa proteiinia????kertokaa vinkkejä ja jos joku viittii niin vaik joku esimerkki päivä ruokailuista...kiitos jo etukäteen

Hmm.. Tässä on nyt peruskysymys liittyen diettiin, treeniin ja ruokavalioon.
Vaikka ei aloittelijoiden osiolla saisi tyrkyttää Faqia tai searchia, teen sen kuitenkin... :)
Tietoa on niin paljon, että ei sitä kaikkea muista mitenkään kirjoittaa tähän.

Kukaan nyt ei voi sinulle ruokavaliota suunnitella, kun ei makumieltymyksiäsi tiedetä, mutta perusta olisi se, että kuusi ruokailua päivässä (noin kolmen tunnin välein), ainakin kaksi grammaa proteiinia per rasvaton painokilo, joka jakautuu tasaisesti koko päivälle. Kokonaisenergiansaanti noin 500kcal alle kulutuksen, että laihtuisit.

Palautusjuomassa ei hirvittävästi kannata dietillä ottaa hiilihydraattia, eli jos tuo turbo amino mass drink sisältää hirvittävästi hiilaria, niin "lantraa" sitä vaikka perusheralla.

Jos et saa tuota suositeltua proteiininsaantia täyteen, niin käytä lisäravinteita. Esim kouluun on tosi kätevä ottaa proteiinidrinkki. Dietillä kannattaisi ottaa hieman ylikin kaksi grammaa per painokilo, eli ei väliä vaikka tuliskin melkein kolme, kunhan kokonaiskalorit pysyy noin 500kcal kulutuksesi alla.

Varmasti tiedät, että dietillä ei viinaa, tai yletöntä sokerilla hummailua. Sitten kun on vähän editystynyt dietissä, voi pitää sellaisen viikottaisen mässypäivän, jolloin saa syödä vähän vapaammin.

Toivottavasti nyt selkeytti tilannettasi edes vähän..

Tsemppiä! :thumbs:

minkälaista sarjaa kannattais tehä että saa ylimääräisen rasvan pois kehosta?
oon nyt reilu 1.5 kk tehny 3x15 sarjoja ja ei oo paljoa vaikuttanut

minkälaista sarjaa kannattais tehä että saa ylimääräisen rasvan pois kehosta?
oon nyt reilu 1.5 kk tehny 3x15 sarjoja ja ei oo paljoa vaikuttanut

Mitään mullistavaa et saa aikaseks 1.5kk aikana.
Ja ylimääräisen rasvan saa pois muuttamalla ruokavaliota ja noudattamalla yllämainittuja vinkkejä proteiinin saannin suhteen. Rasvaa ei saa ruveta välttämään, ei varsinkaan niitä hyviä rasvoja. Vältä ennemmin hiilareita.

Eli sarjapituudet/toistomäärät ei vaikuta rasvan polttoon kovinkaan paljoa ( paitsi jos tekee jotain über >50 toistoa, mutta sillon suosittelen samantien aerobiciä, tai steppausta :david: ) Lihaksia ei juuri kasvateta noin pitkillä toistomäärillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom