Dieetti ja ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anaali
  • Aloitettu Aloitettu
Oon tässä puottanu painoa 11 kiloa ja kysyisin teiltä vähän ruokavaliostani.
Treenaan 3xviikossa ja käytän lisäravinteena palautusjuomaa.Pituutta on 185 ja painoa 109 kg. Onko syömiseni perseellään kun syön aamulla leivän ja rahkaa ja jogurttia sekaisin, koulussa kouluruuan, koulun jälkeen leivän ja raejuustoa. Sitten käyn treenaamassa ja sen jälkeen palautusjuoma ja iltapalaksi jotain näistä raejuustoa/tonnikalaa/rahkaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisit syödä useammin, että tulis syötyä 5-6 kertaa päivässä.

Paljo sulla on kalorit?

Joo 5-6 ruokailua on ihan hyvä. Ittellä on ainakin toiminu tosi hyvin syödä 2.5-3.5h:n välein. Jos et syö vihanneksia, hedelmiä, yms. kasviksia, niin ota ihmeessä niitä ainakin ruokavalioosi, ja juguteista ja rahkoista aina maustamattomat versiot, koska ne sokeroidut rahkat ja jugurtit, eivät ainakaan mulla toimi kovissa treeneissä... :) Insuliinin kannalta.. siinä nyt jotai mitä tulis äkkii mieleen..

Toi 5-6 ruokailua per päivä on hyvä ohje massakauden syömisiin, mutta jos on alikaloridieetillä, niin 6 ateriaa päivässä tekee elämästä helvettiä. Parempi syödä vaikka 4 ateriaa ja vielä nii, että viimeisessä on sen verran tavaraa ettei vatsa kurnien tartte koittaa mennä nukkumaan.

Threadin aloittajan dieetistä puuttuu hyvät rasvat kokonaan, jätä noita leipiä vähemmäksi ja laita rypsiöljyä tilalle. Jos ei rasvat pala niin kaloreita on liikaa.

Tulee niitä salaatteja ja hyviä rasvoja syötyä. Kun ruokiin ja salaateissa tulee käytettyä oliiviöljyä, mutta onko se tarpeeksi?

Dopey sanoi:
Toi 5-6 ruokailua per päivä on hyvä ohje massakauden syömisiin, mutta jos on alikaloridieetillä, niin 6 ateriaa päivässä tekee elämästä helvettiä. Parempi syödä vaikka 4 ateriaa ja vielä nii, että viimeisessä on sen verran tavaraa ettei vatsa kurnien tartte koittaa mennä nukkumaan.

Tässä mä oon sun kanssa täysin samaa mieltä, nyt dietillä ollessa menee kyllä melkoiseksi kikkailuksi jos meinais 6 kertaa syödä, se 4-5 on ihan jees ja ainakin mulla mukavasti paino pudonnut vaikka näin olenkin toiminut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom