Dieetti ja maksimivoimien lasku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oookkei... Eli täällä tarjottiin kreatiinia ratkaisuksi topikin pulmaan. Tarkoituksenani oli aloittaa kreatiinin käyttö vasta dietin päätyttyä kesäkuun lopussa, mutta saamieni vastausten myötä kokeilen jo ensi viikon alusta :kippis1:

Kerron sitten tähän topikkiin, että oliko apua.
Koska muissa liikkeissä ei ole niin tarkkoja havaintoja, mittapuuna toimikoon penkki. Tällä hetkellä maksimi laskenut n. 10 kg:llä ja sarjapainot samoin.

Eli dieetti jatkuu, katsotaan miten käy :thumbs:

Ja tuotteena on perus fastin punainen.

Titaani sanoi:
Oookkei... Eli täällä tarjottiin kreatiinia ratkaisuksi topikin pulmaan. Tarkoituksenani oli aloittaa kreatiinin käyttö vasta dietin päätyttyä kesäkuun lopussa, mutta saamieni vastausten myötä kokeilen jo ensi viikon alusta :kippis1:

Koska muissa liikkeissä ei ole niin tarkkoja havaintoja, mittapuuna toimikoon penkki. Tällä hetkellä maksimi laskenut n. 10 kg:llä ja sarjapainot samoin.

Eli dieetti jatkuu, katsotaan miten käy :thumbs:

Ja tuotteena on perus fastin punainen.

ota ensimmäiset 5-7 päivää vaikka 0,3g x rasvaton painokilo/päivä tuota kreatiinia 3-5 osaan jaettuna, sen jälkeen esim. 5g/päivässä ylläpitona.

-edit- ja suolaa reippaasti ruokiin :)

Yhtä#Hauista sanoi:
Tottakai puhtaus tekniikoissa pitää muistaa. Eli itselle 60-80% maksimiraudat, ei siis egopainoja:D Hyvä kun tuli täsmennettyä tuokin.

Kyllä mä sen tiedän että sinä osaat nämä jutut tehdä oikein, mutta tuo mun kommentti oli vain yleinen huomautus asiasta vähemmän tietäville. :)

EDIT: Ja kreaa vedän itse dieetilläkin, rasvaa siinä poltetaan ja se mahdollinen lisäneste mitä krea tuo tai jättää on vain plussaa itse treeniin.

Titaani sanoi:

Noniin, viikko takana kreatiinia, eli tankkaus on suoritettu justiinsa ja ylläpito voi alkaa. Paino pudonnut edellisestä viestistä yhä, n. 0,5 - 1 kg. Tavoitteena on vielä 1-2 kg:n pudotus, aikaa kolme viikkoa.

Penkki ei yllättäen vielä parantunut (johtuisko siitä että tein sen tokana tankkauspäivänä viimeeksi :david: ), mutta eiliset selkä/ojentaja -treenit menivät aivan järjettömällä raivolla. Tiedä sitten plasebosta, mutta mavesta tuli tehtyä isommilla raudoilla kuin ikinä koskaan, eikä tuntunut edes pahalta :rock:

Seurataan tilannetta :thumbs:

Titaani sanoi:
Mitä kokemuksia teillä on dieetin aikana tapahtuvasta voimien laskusta?

Minulla meni ketogeeninen dieetti persiilleen pari viikkoa sitten, voimatasot tippui nollaan eikä jaksanut mitään.

En lähde enää toista kertaa niin alhaisille hiilihydraateille. Kyllä koneessa pitää olla se 100 gramman hiilaripläjäys ennen treenejä. Loppupäivän aikana voi sitten chillailla ja vetää pelkästään protskua.

ketodieetti onkin IMO aika persiistä salitreenaajalle. Hiilareita kun ei tule niin aika nopeasti sen alkaa salitreenissä huomata väsymyksenä ja heikkoutena. Ihan niin nopeasti keho ei niitä rasvasoluja pysty hyödyntämään että niistä treeniin saisi energiaa.

Mul olis varmaa aika tyhmä kysymys johon kukaa ei osaa vastata tarkasti,mut ees jotain arvioita.Eli siis mä oon 179cm pitkä ja painan n.72 kiloa ja rasvaa on vyötärön seudulla aika paljon..Ajattelin tiputtaa painon johonkin 65 kiloon,ehkä ne sit lähtis.Mut itse kysymys ois,et jos syö tarpeeksi proteiinei ja treenaa tarpeeks dieetin aikana,nii kuinka paljon lihasta tos menis?Ku mul on esim. käsivarsien ympäryysmitta 36cm nii paljon se saattaa pienentyä tos painon tiputukses?
Kiitos vastauksist etukäteen.

FleXys sanoi:
Ku mul on esim. käsivarsien ympäryysmitta 36cm nii paljon se saattaa pienentyä tos painon tiputukses?
Kiitos vastauksist etukäteen.

No se riippuu ensinnäkin siitä paljonko sulla on rasvaa käsissä, sitähän siinä poltetaan. Eli vaikkei grammaakaan lihaa palaisi, niin ympärysmitta toki pienenee.

Yleisemmin en olisi sinuna kovin huolissani lihaksen palamisesta, koska sitä ei ilmeisesti sinulla vielä hirveästi ole. Lihaa palaa enemmän vasta sitten kun sitä on reilummin ja/tai rasvaprosentti on dietille lähdettäessä jo suhteellisen alhainen (esim <15%)

Reipasta treeniä, ja sapuskapuoli viimeisen päälle niin hyvä tulee :thumbs:

Tuota mul olis viel yks tyhmä kysymys,ku haluan tietää et treenaanko oikein nii paljon pitäisi tapahtua kehitystä suunnilleen kuukaudessa?Mul oli n.2kk sitten käsien ymp.mitta 32.5cm ja nyt se on n.36cm,nii onko toi hyvää kehitystä vai pitäisikö tulla enemmän?ja massaa siis oon yrittänyt hankkia lihaksiin ja läskiä oli kyl lähtenyt vatsast pikkasen,mut aika paljon sitä on viel jäljel,koska vatsalihakset eivät näy ollenkaa ja niitäkin oon treenanut aika paljon.Mitä mun kannattais tehdä teidän mielest,ryhtyä laihduttamaa kunnol nyt ja menettää ne 3.5cm ellei enemmän käsist vai hankkia enemmän lihasmassaa käsiin ja sit alkaa laihduttaa kunnolla?Ja tavoitteena olis siis saada vatsalihakset näkyviin joten kuten ja saada suht.koht isot kädet.Se olis kyl varmaa viisampaa laihduttaa nyt ja sit vasta alkaa treenaa kunnolla lihasmassaa?,mut sit kyl potuttais jos 2kk:n työ salil ois ollu ihan turhaa :)
Sori jos on tosi tyhmiä kysymyksiä,mut ku oon miettinyt noita aika paljon :)

Yhtä#Hauista sanoi:
Jotkut poistaa nesteitä;) Kreapyruvaatti ei muuten lisää painoa, kuten monohydraatti. Sitä käyttää myös esim nyrkkeilijät jotka kisailee painoluokissa. Sitä ei tarvii ladata vaan voi ottaa aina ennen treeniä saman määrän ja lepopäivinä aamulla. Pyruvaatti toimii myös osana rasvanpolttosysteemissä.
Tuo kreatiinipyruvaatti on varmasti hyvää, mutta niin kallista, ettei tämmöisellä tavallisella pulliaisella ole semmoiseen varaa, vaan ihan monohydraatilla menään etiäpäin.

Tuota mul olis viel yks tyhmä kysymys,ku haluan tietää et treenaanko oikein nii paljon pitäisi tapahtua kehitystä suunnilleen kuukaudessa?
Itse asiassa kuukaudessa ei voi sitä puhdasta lihasta edes paljoa saadakkaan. Aloitelijat voivat saada kuukaudessa jonkun 1-2kg puhdasta lihasta sekä rasvaa ja nestettä kaupan päälle jos syöminen, treenaaminen ja lepääminen on kuosissa. Ja semmoiset jotka ovat treenanneet pitempää niin ehkä 0,5kg ja Prot varmaan saa offilla tehtyy jotain 5kg.:rolleyes: .. NOT

Niin ja mitoilla ei hirveesti tee mitään, koska saattaa olla, että käsiinkin on tullut rasvaa lihaksen kanssa ja nestettä joten se ei aina vältämättä kerro totuutta, mutta peili ei ikinä valehtele!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noniin, viikko takana kreatiinia, eli tankkaus on suoritettu justiinsa ja ylläpito voi alkaa. Paino pudonnut edellisestä viestistä yhä, n. 0,5 - 1 kg. Tavoitteena on vielä 1-2 kg:n pudotus, aikaa kolme viikkoa.

Penkki ei yllättäen vielä parantunut (johtuisko siitä että tein sen tokana tankkauspäivänä viimeeksi :david: ), mutta eiliset selkä/ojentaja -treenit menivät aivan järjettömällä raivolla. Tiedä sitten plasebosta, mutta mavesta tuli tehtyä isommilla raudoilla kuin ikinä koskaan, eikä tuntunut edes pahalta :rock:

Seurataan tilannetta :thumbs:

Tilanneraportti: muutama viikko käytetty kreaa.

Dietti jatkuu, mutta paino ei ole pudonnut pariin viikkoon, johtuisiko kreatiinin sitomasta nesteestä?

Treenipainot ovat nousseet, varsinkin hauis- ja ojentajaliikkeissä. Penkki junnaa paikoillaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom