Dieetti hakusessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Mä aloitin laihiksen viikko sitten ja hyvin on mennyt.Vielä!! :hyper:
Tavoitteena on käydä salilla (spinning,body pump) 3xvko ja välipäivinä vatsalihaksia 50-200kpl.. Ruokavalion pienensin niin että syön yhden lämpimän aterian päivässä johon sisältyy myös salaatti ja kasvikset ja muuten puputan hedelmiä ja marjoja.Kuuden jälkeen en yleensä syö enää mitään.
Eiköhän sillä saa läskin muutettua lihaksi... Vai?

[mod]Threadin otsikko muutettu edes vähän enemmän sisältöä kuvaavaksi. T:Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt kuulostaa homma olevan sen verran hakusessa että kannattaa lukea tämä thread.

Noin muuten huomatuksena vatsojen tekeminen ei kuluta rasvaa vatsalihasten päältä. Vatsalihakset ovat samanlaiset lihakset kuin muutkin ja vastaavat reenin samoilla periaatteilla. Eli niitä ei kannata hinkata joka päivä ja vielä piiiitkillä sarjoilla.

Joo siellä näytti olevan asiaa.Salilla ohjaajat sanoi että spinning tunneilla käynti polttaa hyvin rasvaa.Ruokavaliossa mulla on siis parantamisen varaa..

rokkinappula sanoi:
välipäivinä vatsalihaksia 50-200kpl..
noissa vatsoissa siulla on kyllä vikaa..:D käyhän lukasemassa tossa pari threadii alempana on vatsoista paljon juttuu..sieltä saat apuja..

Toi reco2 on ihan hyvä palautumisjouma. Se nopeuttaa palautumista rankasta reenistä.

rokkinappula sanoi:
Joo siellä näytti olevan asiaa.Salilla ohjaajat sanoi että spinning tunneilla käynti polttaa hyvin rasvaa.Ruokavaliossa mulla on siis parantamisen varaa..

Polttaa toki, mutta siinä menee lihaksetkin samalla jos et treenaa salilla painoilla ja saa riittävästi proteiinia sapuskasta. Listaappa nyt päivän esimerkkisafkat tähän niin katsotaan.

Timba79 sanoi:
Polttaa toki, mutta siinä menee lihaksetkin samalla jos et treenaa salilla painoilla ja saa riittävästi proteiinia sapuskasta. Listaappa nyt päivän esimerkkisafkat tähän niin katsotaan.

Siis mulla ei ole tavoitteena kasvattaa mitään sen suurempia lihaksia vaan lähinnä rasvan poltto ja kiinteytys.
Tänään olen syönyt aamiaiseksi pari leipää ja lounaalla söin porkkanaraastetta,lämpimiä kasviksia,yhden perunan ja juustokasvistäytteisen broilerin.Lisänä ruisleivän ja pari lasilllista maitoa.Välipalaksi yhden omenan.Päivällisellä n.1dl purjoperunasosekeittoa.Tunnin rpm treenin jälkeen otin lasillisen reco2 palautus juomaa..

Ei tuo kyllä oikein riitä. Enemmän sinun pitäisi saada proteiinia ja noista ruuista sitä saa aivan liian vähän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rokkinappula sanoi:
Siis mulla ei ole tavoitteena kasvattaa mitään sen suurempia lihaksia vaan lähinnä rasvan poltto ja kiinteytys.
Tänään olen syönyt aamiaiseksi pari leipää ja lounaalla söin porkkanaraastetta,lämpimiä kasviksia,yhden perunan ja juustokasvistäytteisen broilerin.Lisänä ruisleivän ja pari lasilllista maitoa.Välipalaksi yhden omenan.Päivällisellä n.1dl purjoperunasosekeittoa.Tunnin rpm treenin jälkeen otin lasillisen reco2 palautus juomaa..
Uh, tuolla ruokavaliolla ei ole mitään pelkoa että lihakset kasvaisivat, tai edes säilyisivät.

Vaan mitäpä tuo haluamasi naistenlehtien lanseeraama "kiinteytys" oikein on? Kiinteytys tarkoittaa kokonaisrasvaprosentin laskua. Rasvaprosentti laskee kahdella tavalla:

1) Vähennetään rasvan määrää kehossa
2) Lisätään lihasten määrää kehossa.

Jos pelkästää laihdutat pitämättä huolta lihaksistasi ja riittävästä proteiininsaannista, on seuraksena "laiha läski". Laiha läski ei ole kiinteä, sillä vähätkin lihakset ovat palaneet ja rasvaprosentti on yhä suhteellisen korkea!

Voit aivan huoletta laihduttaa kunnon ruokavaliolla sekä käydä siellä punttiksella, et taatusti saa liian isoja lihaksia. Päinvastoin, saat palkinnoksi huomattavasti paremman näköisen lopputulokset. Yhdellekään ihmisille tässä maailmassa ei ole vielä tullut liian isoja lihaksia vahingossa....

Juopolta erinomainen kierjoitus ja pätevät ohjeet. Noilla kun lähdet eteenpäin niin tulosta tulee takuulla.

Timba79 sanoi:
Juopolta erinomainen kierjoitus ja pätevät ohjeet. Noilla kun lähdet eteenpäin niin tulosta tulee takuulla.

No joo mä laskin mun eiliset kalorimäärät ja sain yhteensä n.1000kaloria.Et täytyy myöntää että vähän liian vähän on tullut syötyä.Mikä ois kevyttä syötävää treenin jälkeen josta saa proteiinia?? Sen reco2 lisäksi.Yleensä on treenin jälkeen sellainen olo ettei pahemmin maistu mikään..

rokkinappula sanoi:
No joo mä laskin mun eiliset kalorimäärät ja sain yhteensä n.1000kaloria.Et täytyy myöntää että vähän liian vähän on tullut syötyä.Mikä ois kevyttä syötävää treenin jälkeen josta saa proteiinia?? Sen reco2 lisäksi.Yleensä on treenin jälkeen sellainen olo ettei pahemmin maistu mikään..

Ota vaan heti treenin jälkeen se reco2 palautusjuoma. Ja sitten n. tunti siitä reilu ateria. Proteiinit lihasta, kalasta, kanasta, tonnikalasta yms. ja hiilarit vaikkapa pastasta tai riisistä. Ja tässä kohtaa kannattaa todellakin syödä maha täyteen. Ja toi tunti oon siinäkin hyvä, että sitten alkaa jo ruoka maistumaan, ei sitä itsekään mitään kiinteetä sapuskaa tee heti salin jälkeen mieli.

Ja muutenkin joka aterialle lisää sapuskaa, sitten saa lisää kaloreitakin. Proteiinia tasaisesti jokaiselle aterialle. Sellaiset 6 ateriaa päivässä on hyvä määrä, sen lisäksi vielä treenipäivänä se palautusjuoma.

Timba79 sanoi:
Ota vaan heti treenin jälkeen se reco2 palautusjuoma. Ja sitten n. tunti siitä reilu ateria. Proteiinit lihasta, kalasta, kanasta, tonnikalasta yms. ja hiilarit vaikkapa pastasta tai riisistä. Ja tässä kohtaa kannattaa todellakin syödä maha täyteen. Ja toi tunti oon siinäkin hyvä, että sitten alkaa jo ruoka maistumaan, ei sitä itsekään mitään kiinteetä sapuskaa tee heti salin jälkeen mieli.

Ja muutenkin joka aterialle lisää sapuskaa, sitten saa lisää kaloreitakin. Proteiinia tasaisesti jokaiselle aterialle. Sellaiset 6 ateriaa päivässä on hyvä määrä, sen lisäksi vielä treenipäivänä se palautusjuoma.
Nyt on lähtenyt n 2kg reilussa kahdessa viikossa.Aterioiden määrää olen lisännyt ja erilaisia urheilumuotoja,jottei salilla käynti ala maistua puulta.. Esim uinti,sulkapallo,lenkkeily..

rokkinappula sanoi:
Nyt on lähtenyt n 2kg reilussa kahdessa viikossa.Aterioiden määrää olen lisännyt ja erilaisia urheilumuotoja,jottei salilla käynti ala maistua puulta.. Esim uinti,sulkapallo,lenkkeily..

No hyvältähä toi kuulostaa, tosin pidmemän päälle puoli kiloa per viikko on hyvä pudotustahti, muuten palaa helposti jo lihaakin pois. Mutta jos tulokset ei lähde laskuun punttipuolella, niin anna palaa vaan samaa rataa.

Tuohon Juopon ensimmäiseen linkkiin lisään / kommentoin sitä, että tuolla mainittu ketoilu ei ole salamyhkäisten bodareiden erikoistekniikka. Ja se että on ketodieetillä ei tarkoita sitä, etteikö söisi oikein. Heck, jos ketoosi olisi vaarallista, ihmislajia ei tällaisenaan olisi (eikä nykyään esim. eskimoita).

Itse olin samassa tilanteessa syksyllä kuin sinä nyt: sekaisin. Otin kuitenkin riskin ja pistin pääni vielä enemmän sekaisin, ja otin selvää vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Ja siirryin sille. Ekan parin viikon aikana oli kaikenlaisia ihmeellisiä (sinänsä vaarattomia) oireita, jotka menivät ohi kun kroppa tottui käyttämään ketoaineita energiakseen. Aluksi tyrmäsin koko touhun epäterveellisenä huuhaana. Nyt painan 123 kg, mikä on 10 kiloa vähemmän kuin viime kesänä. Tuo paino lähti alle 3 kuukaudessa. Plus monta muuta hyvää asiaa jotka ovat tästä seuranneet.

Etsi lisätietoa netistä hakusanoilla low carb diet. suomeksi löydät tietoa sanalla alakarppi.

Pakkikselta löydät tietoa varmaan sanoilla keto / ketoosi.

Itsekin treenaan samalla salilla, painoharjoittelua siis. Lihakset ovat kasvaneet, samoin voima. Mikään ei estä kokeilemasta - ja etuja voi tulla laihtumisen lisäksi paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom