Dieetin vinkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu
KSENA sanoi:
sumutin123, sitä kai sillä haetaan

Virkkeesi: "sumutin123, sitä kai sillä haetaan" antaa ymmärtää, että haettu asia olen minä. Olet kyllä väärillä jäljillä, jos meinaat mua vedenjuonnilla iskeä. Toki erottuisit sillä muista: "Hei, kato! Juon näin paljon vettä."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sumutin123 sanoi:
Virkkeesi: "sumutin123, sitä kai sillä haetaan" antaa ymmärtää, että haettu asia olen minä. Olet kyllä väärillä jäljillä, jos meinaat mua vedenjuonnilla iskeä. Toki erottuisit sillä muista: "Hei, kato! Juon näin paljon vettä."

siis MITÄH? oletko tyttö? jos olet, niin en todellakaan tarkottanu " iskeä " sinua, tai olitpa mies. ja olen itse mies, jos luulit naiseks. oon ihan pihalla, mutta, tarkotin, että sillä veden juonnilla haetaan sitä aineenvaihdunnan vilkastuttamista

JA LISÄÄ KOMMENTTEJA, KIITOS! :D
:arvi:

KSENA sanoi:
siis MITÄH? oletko tyttö? jos olet, niin en todellakaan tarkottanu " iskeä " sinua, tai olitpa mies. ja olen itse mies, jos luulit naiseks. oon ihan pihalla, mutta, tarkotin, että sillä veden juonnilla haetaan sitä aineenvaihdunnan vilkastuttamista

JA LISÄÄ KOMMENTTEJA, KIITOS! :D
:arvi:

Mä oon luullu että olet nainen:eek: Tulee tosta nimimerkistä se Xena-sarjan muija mieleen:D

:david:

Meah, se onkin pikku hämy :D ja juon maitoa litran päivässä + rahka + raejuustoa jonkin verran, ja siitä litrasta en luovu. joten kalsiumia tulee, ja nyt kun oikeen mietin, niin on paino laskenu joka päivä 0,1 kg, eli maanantaina 77.3 ja tänään 77.0 kg, joten kai se laskee pikkuhiljaa sielä. ja nyt pistin 2200 kcal ruokailut + 1 tunnin liikunta --> 1800 kalorin kulutus, ehkä mun keho oli 1 kk tottunu siihen 2000 kaloriin

en muuten ota kaloreita salaatista, onko paha asia? mun mielestä ne vaan auttaa dietissä, ja muutenkin on niin kevyttä tavaraa

KSENA sanoi:
en muuten ota kaloreita salaatista, onko paha asia? mun mielestä ne vaan auttaa dietissä, ja muutenkin on niin kevyttä tavaraa

hahaha:D Itse en ainakaan laske ihan salaatista, kyllä tosin nuo tomaatit, porkkanat yms. tollaset merkitsen. Salaatti, kaali ja kurkku ovat sellaisia mitä en alske ollenkaan.

2200 kcal ruokailut + 1 tunnin liikunta --> 1800 kalorin kulutus

Ööh? Mä arvioisin sun peruskulutuksen olevan n. 1800, siihen 400kcal liikuntaa päälle niin kulutus on 2200. Jos syöt 2200 ja kulutus on sama, niin ei paino putoa mihinkään.

Kasvit on todellakin jees, niitä pitäisi syödä kaikkien.

siis mä itse lasken niin, että ruokaa syön 2200 ja kun liikun yhden tunnin päivässä, niin se vastaa samaa kuin söisin 1800. en siis laske niin, että kulutan 2200, kun syön 1800 ja liikun yhden tunnin eli 2200.

mutta tänä viikonloppuna on klaanimiitti, eli kokoonnutaan klaanin kanssa leaderin kämppään, ja jutskaillaan ja muutenkin pidetään hauskaa. joten tulee juotua alkoholia, mutta ei kai yhdestä päivästä rasvaa tuu? jos esim. paino nousee 2 kg alkholin myötä, niin jos alotan lenkkeilee heti lauantaina niin eiks se kumminkin polta rasvaa, vaikka paino oliskin noussut? eli tarkotan sitä, että vaikka paino olis 109728917 kg perjantai illan jälkeen ,niin rasvat ei oo noussu ( johtuen mässypäivästä ) ja lauantaina voin alkaa taas polttelee rasvaa, vaikka onkin paino noussu ( oletan ,että nesteen muodossa ) <--- toivottavasti tajusitte mitä tarkotan

Paino vaihtelee, ei se kerro sitä paljonko rasvaa on kertynyt tai palanut.

Laske vaikka keskiarvoja viikkojen aamupainoista ja vertaa muiden viikkojen painoihin, niin se kertoo jo huomattavasti paremmin kehityksen suunnasta.

kaikista selvimmän vertailun saatte kun vedätte taulukon. X akselille päivämäärä ja Y akselille kilot. joka aamu pistätte merkin siihen taulukkoon ja piirrätte edellisestä merkistä viivan siihen. tosi simppeli lukea ja painon putoamisen näkee helposti.

Itse olen tehnyt dieetin aikana juurikin niin kuin erkjetter suosittelee. Käytän tulosten kirjaamiseen excel-taulukkoa. Minulla on yhdessä taulukossa paino salin vaa'an mukaan. Tuosta piirrän yhden kuvaajan. Lisäksi kirjaan ylös vatsanympäryksen, josta piirrän toisen kuvaajan. Noista näkee jo aika hyvin sen keskiarvon, jolla paino putoaa.

Jos viitsisi nähdä vaivaa enemmän, niin kuvaajan saisi laskemaan ja piirtämään myös tuon keskiarvoviivan.

no muistan suurinpiirtein joka viikon painot, joten en tarvii taulukkoa, kunhan nään että paino laskee. esim. jos 1. viikkona paino 78.5, niin toivon ja pyrin, että viikkona 2. saisin painon 77-78 vaiheille, ja tätä rataa

Tuntuu hieman siltä, että tuijotatte sokeasti lukuun vaa´assa. Tämä on huonompi tapa, jos tavoitteena on kohentaa ulkonäköä tai saada rasvoja alemmas syystä tai toisesta. Luottakaa enemmin omiin silmiinne. Kurkkailkaa peiliin silloín tällöin, älkää tosin Narkissos-tyyliin.

katson peiliin joka päivä ja tarkkailen painoa :D joten nyt on jäänyt vaaka junnaamaan ja rasvoista en oo varma on lähteny, joten vinkkejä lisää. ja jossain puhuttiin mu huang ja ECA tuotteista, mitä nämä ovat? ( en muistanu ihan oikeita nimiä )

JES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WUHUUUUUUUUUUUU! eli pistin näin:
syön päivässä 2200 kaloria
liikun päivässä 1h-1,5h ---> vastaa samaa kuin söisin 1800-1600 kaloria, JA PAINO ALKO LASKEMAAN!!! eli keskiviikkona paino oli kusien ja paskojen jälkeen 77 kg, ja tänään paino oli pelkän kusen jälkeen 76.9, eli olis varmaan lähteny ainakin 100g vielä pois tosta. olis tullu painoks noin. 76.8 kg JEE JEE!!!! :D

jätkät laitto aika pahasti :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom