Dieetin idea ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skebab
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä täällä mulla ois yks tyhmä kysymys, mutta olis ihan kiva saada asiallinen vastaus.

Elikkä siis dieetin ideanahan on syödä vähemmän kuin kuluttaa ? Korjatkaa jos olen väärässä :\

Mut mistä sit kaikki energia siihen kuluttamiseen ? Meinaan, että jos söisinkin terveellisesti mutta kuluttaisin ihan helvetisti niin eikö silloinkin pidä syödä enemmän ? Eihän nyt ihminenkään mikään ikiliikkuja ole ?

Kysyn koska pyörryin täs yks päivä ja sairaalassa todettiin, että mä oon liikkunut ihan liikaa siihen määrään nähden mitä mä olen syönnyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
syödään vähemmän kuin kulutetaan. mutta jos taju lähtee niin syöt ihan vitun vähän mikä ei oo hyvästä. eli energiavaje pyritään pitämään maltillisena. syödään tarpeeksi vähän että rasvat häviää mutta silti tarpeeksi paljon ettei energiavaje kasva liian isoksi.

kts asiallisesta vastauksesta :\ Tuntuu menevän vähän vaikeeks ... Ei muuten, muttaku mulle ei ruoka maistu omista henkilökohtaisista syistä... oon yrittänyt kyllä pakottaa itteäni syömään ees sen puurolautasellisen tossa aamulla.... Sit tekee mieli purkaa ahdistusta lenkkeilemällä vitukseen.

Sanoisin että hommaa ammatiapua tuohon syömiseen. Pidemmän päälle syömättömyys näkyy lisääntyneina sairauksina ja pahimmillaan kuolemana.

Energia tulee elimistön varastoista. Kun ruoasta ei tule tarpeeksi energiaa, niin keho alkaa purkaa energiavarastoja kuten esimerkiksi maksan glykogeenivarastoja sekä lihas- ja rasvakudoksia. Huomaa siis, että syömättömyys ja runsas liikkuminen on haitallista, koska tuolloin kroppa alkaa purkaa myös hyödyllisiä rakenteitaan. Nivelet, jänteet ja lihakset kaikki heikkenevät ja vammautumisriski kasvaa.

Liikunnan lisääminen ei ole edes välttämätöntä dietillä, eikä mikään tajuton liikkuminen ole edes eduksi tuolloin kun kroppa on muutenkin heikossa jamassa. Oleellista on, että energiaa kuluu jonkin verran enemmän kuin mitä sitä otetaan ruoasta.

Kannattaa toki miettiä mitä syö. Itse kun söin hiilarivoittoisesti ja melko niukilla kaloreilla niin jatkuvasti meinasi lähteä taju. Sama juttu kun söin 3000kcal pelkkää hiilaria. Jos ei vajaan 2 tunnin välein syönyt niin alkoi vippaamaan päässä välittömästi.

Siis häh!? Miksi taas kyselet kun olet jo omasta dieetistäsi aloittanut vastikään yhden threadin ja saanut vastauksia? Mikä vielä vaivaa?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=67933

Kyllä sinusta nyt sellaisen käsityksen saa että pakkis ei ole sulle todellakaan oikea paikka vaan psykiatrin vastaanotto. Jos tilanne on niin paha kuin kerroit, että oksenteletkin, niin onhan sulla jo ONGELMA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom