Poika on 16-v!!!! eli mielestäni on lähinnä sairasta ruveta laskeen mitn kaloreita tai proteiini määriä tai miettiin hiitteja ja aamuaerobisiä koska tavoitekkaan ei tainnut olla mikään lavakunto.Tuossa iässä tulee nauttia elämästä, eikä kilahtaa excelin kanssa syömiseen! Koska urheilumäärä on riittävä, riittää AIVAN VARMASTI että jättää paskan pois, elikäs sokeri ja kovat rasvat ja syö muuten mitä huvittaa, ei noissa leivissäkään mitään pahaa ole kunhan pitää huolen että syö vain ruisleipää(huom reissumiehetym. sisältää puolet vehnää!)... ja laittaa sentin kerroksen kalkkunaleikettä tai kinkkua päälle...
VIIDEN KILON PUDOTUKSESTA URHEILIJANUORUKAISELLA EI TARVI TEHDÄ MITÄÄN TÄHTITIEDETTÄ KOSKA EI NE RASVAT VIIKOSSA PALA KUITENKAAN!
Eli pääset haluamaasi kuntoon jättämällä sokerin pois!
jos joku haluaa listata sokerit tänne niin hyvä!
VIIDEN KILON PUDOTUKSESTA URHEILIJANUORUKAISELLA EI TARVI TEHDÄ MITÄÄN TÄHTITIEDETTÄ KOSKA EI NE RASVAT VIIKOSSA PALA KUITENKAAN!
Eli pääset haluamaasi kuntoon jättämällä sokerin pois!
jos joku haluaa listata sokerit tänne niin hyvä!
En kuitenkaan suosittele tätä jos seuraavana päivänä pitäisi jaksaa tehdä jotain, eli on esim treenit..

en mä itse hirveesti ryyppää mut jos illal lähtee ryyppää nii syö vaik aamul ja päiväl pelkkää raejuustoo,maitorahkaa,tonnikalaa ja salaatteja että niistä tulee sen 600-1000kcal + sitte ku illal juo vaik 0.7 suomiviina pullon + 1.5 light cokista nii ei mennä plussalle ainaka kovi paljoo ja näin mä itse teen siis sillo jos oon lähös ryypylle , tietenki saatetaa grillata kavereiden kaa ja syön makkaran ehkä 2 ja jos muutenki ois viikonloppuna mässypäivä, mennään ehkä vähä plussalle 200-300kcal nii eikait toi ny pitäis haitata dieettii sen kummemmi entäkö et otan ne extra kalorit pitsasta ja limusta jotka sisältää kans kaloreita yli 1000? mutta oletetaan tietenki että seuraava päivä syödään suhkot normaalisti taas.