Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Jahas, vuoteen ei ole peliin koskenut.
Nyt sitten loppui muut ARPG:t mitä pelata, niin ajattelin että tehdäänpä huvikseen Diabloon uutta ukkoa.
Onhan tää kyl laadukas tekele, ja tuossa vuodessa minkä oli pelaamatta on varmaan melkosen monta isompaakin patchi? Olettaisin? Eli osittain aika eri peli nyt ku RoS julkaisussa.

Barbilla mennää, ihan normi ja season ukkeli ihan siksi että sillä ei ole käytettävissä aiempin ukkojen resursseja. :)
Hauska muuten ihan pelin alussa, ukko L7, niin tuli vastaan se lehmä. Noh, siitähän aukes se Not the Cow Level.... lopputulos melkein 5 levelii siel ja karmee kasa loottia. :D Vähän muutti tota mun ukkelin etenemistä tuosta pisteestä. :D
Toinen hassu oli kun on nää uudet goblinit, niin siellähän tuli heti Cathedral level 2:ssä se rainbow gobbo. Whimsyshiressä en koskaan käynyt, joten Whimsydale oli melkonen wtf kokemus. Ehkä joskus nähnyt kuvan Whimsyshirestä, mutta enpä muistanut ollenkaan. :D

Hauskaa on.

Kyllähän se 70 aika haipakkaa tuli, ja oli kyllä ihan yksinkin pelatessa varsin hauskaa.

On muuten toi legejen drop rate aivan järjetön nykyään.

Nyt sit mielenkiinolla odotan kuinka paljon jaksaa jauhaa post L70.

Sitten vaan Greater riftien kimppuun. Onhan se lege drop rate ihan hyvä mutta sieltä tippuu tosiaan niin paljon sitä kakkaa. Tosin ainahan se tippa tulee housuihin kun vihreä on maassa.

Leget ovat nykyään niitä perusitemeitä pelissä, joten drop rate on syytä ollakin korkea. 95% niistä menee suoraan salvageen. Legejä saa loppupelissä helposti farmattua ainakin 50 tunnissa, ja silti upgraden saaminen kestää ikuisuuden. Aika paljon hyvää kyllä tullut tähän peliin viimeisen vuoden aikana, ja aina välillä tulee kausia, että jää koukkuun tähän peliin. Nyt toisaalta tuntuu siltä, että palaan bolon pariin vasta seuraavassa lisärissä.

Jahas, vuoteen ei ole peliin koskenut.
Nyt sitten loppui muut ARPG:t mitä pelata, niin ajattelin että tehdäänpä huvikseen Diabloon uutta ukkoa.
Onhan tää kyl laadukas tekele, ja tuossa vuodessa minkä oli pelaamatta on varmaan melkosen monta isompaakin patchi? Olettaisin? Eli osittain aika eri peli nyt ku RoS julkaisussa.

Barbilla mennää, ihan normi ja season ukkeli ihan siksi että sillä ei ole käytettävissä aiempin ukkojen resursseja. :)
Hauska muuten ihan pelin alussa, ukko L7, niin tuli vastaan se lehmä. Noh, siitähän aukes se Not the Cow Level.... lopputulos melkein 5 levelii siel ja karmee kasa loottia. :D Vähän muutti tota mun ukkelin etenemistä tuosta pisteestä. :D
Toinen hassu oli kun on nää uudet goblinit, niin siellähän tuli heti Cathedral level 2:ssä se rainbow gobbo. Whimsyshiressä en koskaan käynyt, joten Whimsydale oli melkonen wtf kokemus. Ehkä joskus nähnyt kuvan Whimsyshirestä, mutta enpä muistanut ollenkaan. :D

Hauskaa on.
Odotas kun tulee Treasure Realm vastaan, siinä vasta onkin hauska mesta.

Blizzard kyllä osaa pitää pelaajat otteessaan, taas pitänee tuon uuden patchin jälkeen palata pelaamaan :D Sen verran uutta näyttäisi olevan tulossa.

Jännä tuo Kanai's Cube kyllä.

Quite A Treasure: Diablo 3 Adding Kanai’s Cube
http://www.rockpapershotgun.com/2015/06/25/diablo-3-adding-kanais-cube/

“Those who played Diablo II might remember the Horadric Cube, a unique device which allowed you to combine items. Useful as it was, it was easily surpassed in power by the item from which it originated, Kanai’s Cube. In Patch 2.3.0, players will be able to discover this powerful ancient relic and utilize its incredible potential, including the ability to break down Legendary items and equip their special effects as passive skills (which are separate from your other passive skills), convert crafting materials from one type to another, and so much more.”

VS344ZEXZDFT1434997799143.webp

http://eu.battle.net/d3/en/blog/19802338/patch-230-ptr-preview-6-23-2015

Osasivat sentäs tehdä lisää noita tormentteja. T6 riftit oli niin läpijuoksua ja omalla groupilla 37-40 griftit menin muutamassa minuutissa niin loppu kiinnostus aika nopeesti. Nythän se tarttee taas näemmä alotella season 4.

Season 3, pian ohi pelasin wizardia hclla ja softilla, griftit tällä hetkellä 43 softilla ja 37 hclla. Season 4 aattelin pelailla tohtorilla ja barbaarilla, softina tällä kertaa.

28.8 näkyy vaihtuvan. Kai se pitää muutama viikko taas hakata s4 ennenkun destinyn lisäri ja fallout4 ilmestyy.
nopeesti luettuna wd pysyy edelleen paskimpana classina joten eiköhän se oo taas dh:n vuoro kun ei oo sitä tullut pelattua kunnolla kun hc:ssä.

20.8 loppuu season3 ja season4 alkaa 28.8, jossain vaiheessa tuossa välissä tulee patch 2.3.
Parantelin aamulla wizard softcore 46, sillä 400 paragonia ja wizard hc 38 sillä 275 paragonia saa nähdä kerkeekö saada 50 ja 40 rikki ennen seasonin loppua.

28.8 näkyy vaihtuvan. Kai se pitää muutama viikko taas hakata s4 ennenkun destinyn lisäri ja fallout4 ilmestyy.
nopeesti luettuna wd pysyy edelleen paskimpana classina joten eiköhän se oo taas dh:n vuoro kun ei oo sitä tullut pelattua kunnolla kun hc:ssä.
Mun mielestä wd saa huikeet uudistukset, itse ainaki meinaan pelata season4 wdllä

Noni, eilen korkattu season 4. Illasta tein ekaa kertaa D3:ssä wizun, ja nyt pyöritään jossain paragon 40 kohdilla.
Hiljalleen kampetta kasaan, ja on pakko todeta että wizu on karmean hauska. :D
Ring of Royal Grandeuristä repäsin sen legendary powerin, ja nyt kolmella Delsere's Magnum Opus set palasella päädamaget slow time:stä.
Tosiaan wizardilla en ole aiemmin pelannut, joten vähän hakee paikkaa mitä käytän. Asia mitä en koskaan halua tehdä, on lukea netistä jotain parhaita buildeja. Paljon kivempää kehitellä itse.

Nyt tietty vasta menossa Tormet ykkösellä kun semikädetön vielä on tuon ukkelin kanssa, mutta onhan se jo kamalan helppoa. Kertaakaan ei ainakaan vielä kuollut ole, ja useimmiten damagea ei itse ota yhtään pongoa.

Ei millään malttais istua töissä.

Ite olen aika naabio D3:ssa enkä ole season-ukkelia vielä koskaan tehnyt. Mikä mahtaa olla paras tapa levutella? Bountyt vai riftit? Demon hunterin ajattelin tekaista.

Nykyään pääsee rifteihin ilman keys joten niillä se nopeiten tulee. Ensin hardilla ja jossain 40-50 tienoilla nostaa.

Oma season alkaa kohta olla valmis. Demonhunter kasassa optimikamoilla (ancienttina ase vielä puuttuu). Paragonit kohta 300 ja t10 menee soolona.

Itsellä nyt vajaa 200 paragon tuolla mun wizardilla.

Valmista nyt ei ole nähnytkään, koska kyseessä eka oma wizard ja vielä hakee. Asiaan toki vaikuttaa se, etten tosiaan tykkää lukea mitään valmiita buildeja netistä. Mielestäni paljon kivempaa kehitellä omaa, vaikka luultavasti lopulta joku netin buildi on samanlainen.
Tiedän kyllä että varmasti menetän DPS:ää kun teen näin, koska en ole mikään kauhean innokas theorycraftaa kun ei pelaa.

Greater riftit on kyllä todella jees, ei tarvi miettiä lootin keräämistä ja muutenkin hauskaa. Harmi että ne rift stonet vaan loppuu nopeasti. :D
Noh, pitää taas mennä muutaman frendin perään juokseen jotka painaa T10 Nephalemia ja GR40. Siellä ainakin tippuu rompetta ja paragonit paukkuu.

EDIT: Sen unohdin sanoa että ei perkele noi Delsere's Magnum Opus shoulderit ja chest ei tipu sitten yhtään millään.
Yritän vaikka miten niitä saada, eli Kanai's rare upgradee ja pelkästään noita blood shardeil.... mut ei niin ei.
On se saatana. :D Mulla on niin karmea kasa muita noiden slottien settei ja legei kertynyt että ihan naurettavaa. :D
Vaikka jo 3 palikkaa riittää mulle, kun on se -1 req lege power, niin olisi kiva saada loput niin voi vähän vaihdella missä sloteissa niitä kolmea pylpyrää pitää.

Aika hyvää tuuria ollut lootin suhteen tässä seasonissa. 27 tuntia näyttää profiili peliajaksi, ja äsken GRift 56 läpi monkilla. Muunmuassa lähes täydellinen Hellfire amuletti ensimmäisellä craftilla. :D Nyt enää tarvittaisi ancient aseet, niin voisi alkaa hätyytellä noita 60+ griftejä ja kovempia sijoja leaderboardeilla.

Tässä vielä linkki ukkeliin.

Back
Ylös Bottom