Näin taitaa olla joo, kun kattelin wizardin settejä ja muutoksia. Perhana kun yhtäkkiä alko himottaa...Ei, se ei ole Diabloperjantai. Se on Diabloviikonloppu. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin taitaa olla joo, kun kattelin wizardin settejä ja muutoksia. Perhana kun yhtäkkiä alko himottaa...Ei, se ei ole Diabloperjantai. Se on Diabloviikonloppu. :D
Aika paha.Vanilla, ros, s1-2-3-4 tuli alotettua runsastuntisesti, mutta nyt täytyy odottaa ainakin sunnuntaille, ellei maanantaille ennenku kerkiää pelaileen. Elämä on!
Aika paha.
Eikö muut suunnitelmat voi aina perua? Sähän lagaat ihan hirmuisesti jos vasta sunnuntaina. :D
Toi on muuten totta, pitäskö ite ottaa lonkkaa ainakin perjantai. :DNoooh... näitä suunnitelmia ei minkään tiaplon takia peruta ;) ja kaverit ehtii 70+ tuossa, niin saavat powerlevelöidä mut, HAH! :D
Juu, itse tykkään ihan siitä ns. hitaasta levuttamisesta myös. Etenkin porukalla.Aina sen parin päivän jälkeen alkaa tulemaan noita powerlevutus pyyntöjä :D Itse tosin tykkään siitä alusta, kun porukalla levuttelee ukkoja. Yksinään kyllä aika hanurista.
Jooh, no meil oli (ja on edelleen) full group kaveriporukalla koko ajan.Tuolle etenemiselle ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa.
Itse sain tässä aamulla sen 45lvl aikaiseksi, kun ryhmän kärjessä veti joku munkki, joka eteni kuin japanilainen luotijuna.
Onko minkäläinen wizu? Archon?Jes, ekaa kertaa ikinä melee wizard toimii. Clearasin GR50 soolona. Muutenkin joutunut sooloomaan alusta saakka, kun pelikaveri ei innostunu seasonista ja randomeiden kanssa ei oikein innosta juosta.
Vielä puuttuu muutama tärkee osa gearista. Yhtä helvetin belttiä olen yrittäny ostaa varmaan 10k blood shardeilla, mutta ei vaan tule. :D
Delsere's Magnum Opus setillä, eli slow timen kanssa kikkailua. Barrier blades & arcane orbit käytössä.Onko minkäläinen wizu? Archon?
Randomeiden kanssa noi bountyt toimii hyvin. Eli splittinä bountyt, ei kauaa mee. Kunhan kukaan ei sössi ja palautaa non-bounty actii ennen bonus actia. :D
Vissiin nyt jengi pelaa Torment 8 noita, viime seasonissa Torment 7. En oo ite tutkinu miksi olisi 8 nyt.
Yrität belttiä varmaan myös tuolla upgrade rare? Sillä hyvä kalastaa noita.