Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Taas tämä pirulainen houkuttelee aloittamaan. Ei varmaan viitsi, kun kaikki aika menisi sitten tähän ja pitäisi kandiakin vääntää tässä keväällä :D

Vanilla, ros, s1-2-3-4 tuli alotettua runsastuntisesti, mutta nyt täytyy odottaa ainakin sunnuntaille, ellei maanantaille ennenku kerkiää pelaileen. Elämä on!

Vanilla, ros, s1-2-3-4 tuli alotettua runsastuntisesti, mutta nyt täytyy odottaa ainakin sunnuntaille, ellei maanantaille ennenku kerkiää pelaileen. Elämä on!
Aika paha.
Eikö muut suunnitelmat voi aina perua? Sähän lagaat ihan hirmuisesti jos vasta sunnuntaina. :D

Noooh... näitä suunnitelmia ei minkään tiaplon takia peruta ;) ja kaverit ehtii 70+ tuossa, niin saavat powerlevelöidä mut, HAH! :D
Toi on muuten totta, pitäskö ite ottaa lonkkaa ainakin perjantai. :D
Pari frendii semmosii että varmasti jo pe-la yönä painetaan jo korkeaa griftiä.
Sit lauantaina powerlevelit päälle ja homma kunnolla käyntiin. :D

Aina sen parin päivän jälkeen alkaa tulemaan noita powerlevutus pyyntöjä :D Itse tosin tykkään siitä alusta, kun porukalla levuttelee ukkoja. Yksinään kyllä aika hanurista.

Aina sen parin päivän jälkeen alkaa tulemaan noita powerlevutus pyyntöjä :D Itse tosin tykkään siitä alusta, kun porukalla levuttelee ukkoja. Yksinään kyllä aika hanurista.
Juu, itse tykkään ihan siitä ns. hitaasta levuttamisesta myös. Etenkin porukalla.

Tosin mä tykkään myös power levelaa jengiä, ei haittaa yhtään.
Sitä kuitenkin aina ollaan voicechatissa niin voi jauhaa pashkaa, ja mulle se duuni powerlevelauksessa on kuitenkin helppoa grindiä. Ne powerlevelausta vaativat kuitenkin paukkuu rajua tahtia kohti sitä että voi myös itekseen tehdä jotain. Eikä se joku yhden powerlevelaus vaikeuta hommaa juuri yhtään, ei siinä paljoo tarvi griftin leveliä tiputtaa että ei edes huomaa koko powerlevutettavaa.

Dodi! Tänään lähtee. Klo 18:00 alkaa season.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Noni, nyt on 70. Tästä se peli alkaa. :rock:

Uus päivä uudet Diablot.
Ihan hyvin tuonne paragon 141 saatiin puskettua. Torment 8 Nephalemeja pysty jauhaa ihan suht mukavasti.

Tuolle etenemiselle ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa.

Itse sain tässä aamulla sen 45lvl aikaiseksi, kun ryhmän kärjessä veti joku munkki, joka eteni kuin japanilainen luotijuna.

Joo-o.
Nyt tilanne on about se että GR45 menee siihen 4-5min, eli hiljalleen nousee. Nephalemit kympissä tietenkin. Alkaa paragonit paukkuu vähän hätäsemmin jo. :)
Niin ja tuol GR45/T10+ toi legendaaristen määrä on kyllä melkosta. Melkein unohtanut jo.

Barbaareista saa kyllä näppärän näköisiä.

legee.jpgbarbii.jpg

Tuolle etenemiselle ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa.

Itse sain tässä aamulla sen 45lvl aikaiseksi, kun ryhmän kärjessä veti joku munkki, joka eteni kuin japanilainen luotijuna.
Jooh, no meil oli (ja on edelleen) full group kaveriporukalla koko ajan.
Sit tohon kylkeen vähän 1-70 guidei jne. :)
Toki ei siinä, onhan tässä tunteja pistetty sisään jo melkoisesti ottaen huomioon että alkoi eilen kello 18. :D
Naureskeltiin ku ite oltiin se joku P140, niin striimissä ukot painaa jo yli 250. Tuntu et ite puskee kovaa, joo ei.

Dodi. Kyllä se tuosta rakentuu.
Pari tuntia sitten sain tuon IK6/Raek4 Furious Charge buildin kamat kasaan, ja onhan tuo mukava buildi. Hellfire amulet tosin vielä puuttuu, ja yksikään itemi ei ole ancient. :(

Huomenna lissöö.

furious.jpg

Voihan vittu TML :D Vähän pelailin uudella hahmolla ja kuuntelin podcasteja, levelillä 40 nyt. Sitten menen avaamaan tämän ketjun ja vastaan tulee ylisotajumala paragon lvl 400. Tämä ei rohkaise pelaamaan lisää :D

Jes, ekaa kertaa ikinä melee wizard toimii. Clearasin GR50 soolona. Muutenkin joutunut sooloomaan alusta saakka, kun pelikaveri ei innostunu seasonista ja randomeiden kanssa ei oikein innosta juosta.
Vielä puuttuu muutama tärkee osa gearista. Yhtä helvetin belttiä olen yrittäny ostaa varmaan 10k blood shardeilla, mutta ei vaan tule. :D

Pergele kun ei tuu ancienttina tota IK weaponii.... reforge legendarylla sitä rollailen.
Niin, ja vaikka sen sais tarvis vielä ramaladni's giftin. Ei yhtään tähän mennessä. Pelattuna 34h. :(

Jes, ekaa kertaa ikinä melee wizard toimii. Clearasin GR50 soolona. Muutenkin joutunut sooloomaan alusta saakka, kun pelikaveri ei innostunu seasonista ja randomeiden kanssa ei oikein innosta juosta.
Vielä puuttuu muutama tärkee osa gearista. Yhtä helvetin belttiä olen yrittäny ostaa varmaan 10k blood shardeilla, mutta ei vaan tule. :D
Onko minkäläinen wizu? Archon?

Randomeiden kanssa noi bountyt toimii hyvin. Eli splittinä bountyt, ei kauaa mee. Kunhan kukaan ei sössi ja palautaa non-bounty actii ennen bonus actia. :D
Vissiin nyt jengi pelaa Torment 8 noita, viime seasonissa Torment 7. En oo ite tutkinu miksi olisi 8 nyt.

Yrität belttiä varmaan myös tuolla upgrade rare? Sillä hyvä kalastaa noita.

Onko minkäläinen wizu? Archon?

Randomeiden kanssa noi bountyt toimii hyvin. Eli splittinä bountyt, ei kauaa mee. Kunhan kukaan ei sössi ja palautaa non-bounty actii ennen bonus actia. :D
Vissiin nyt jengi pelaa Torment 8 noita, viime seasonissa Torment 7. En oo ite tutkinu miksi olisi 8 nyt.

Yrität belttiä varmaan myös tuolla upgrade rare? Sillä hyvä kalastaa noita.
Delsere's Magnum Opus setillä, eli slow timen kanssa kikkailua. Barrier blades & arcane orbit käytössä.
Bountyja vois varmaan jossain vaiheessa kokeilla random groupilla, kun on aika kuivaa puuhaa yksinään.
Käytän upgrade rarea tärkeämpiin itemeihin, kun siihen menee niin paljon death's breatheja. Kadala myy armoreita pilkkahintaan, niin voi niitä spammia siltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom