Hardcoressa on kyllä toi iso miinus, että useimmiten kuolee pelin jäätymiseen tai lagiin. Pelaisin itse pelkkää hardcorea, jos näitä ongelmia ei olisi, mutta eipä tohon oikein hyviä satavarmoja ratkaisuja taida löytyä. Jos systeemissä on jotain mitä voi exploitata välttääkseen kuoleman, niin HC on vaan toinen SC. On se HC silti kaveriporukalla erihauskaa. Silloin kun käy <5% healthissa hardcoressa hyvin gearatulla hahmolla, niin tietää ettei vastaavaa kokemusta saa muista peleistä. :D
Uudelleenpeluuarvoahan tässä pyritään parantamaan. Mitä nyt oon näitä uusia statseja, legendaryjä ja muutettuja skillejä nähnyt, niin kyllähän noilla voi rakennella vaikka minkälaisia hahmoja vrt. aiempaan. Esimerkkinä se, kun itemeihin voi rollata vahvoja %-bonuksia eri damagetyypeille ja yksittäisille skilleille, millä pystyy melko paljon jo näpräämään, jos haluaa parhaan mahdollisen setin juuri tiettyä skill buildia varten. Jossain legendaryissä taas on aika omaperäisiä uniikkeja ominaisuuksia, ja jotkut boostaavat jotain tiettyä class skilliä reilusti.
Eli eihän se nyt ihan niinkään mene, että vaihdat skillejä lennosta ja naps, kaikki on optimaalista. Joudut keräämään pitkälti kokonaan uuden gearin sitä varten.
Campaign modesta on tässä vaiheessa vähän myöhäistä valittaa, kun lisäri kolkuttelee jo ovella ja se tuo mukanaan adventure moden. Se on totta, että saman campaignin juokseminen uudestaan ja uudestaan kaikkine samoine questeineen, dialogineen ja cutsceneineen alkaa pian maistua puulta, mutta tosiaan adventure mode näyttää aika virkistävältä sen rinnalla.
Dimmu on kyllä siinä oikeassa, että pelissä tavoite on lopulta vain farmata gearia, jotta voi farmata lisää gearia. Itse pelaan kuitenkin lähinnä siksi, että minusta tätä on kiva pelata. Varsinkin viimeisessä patchissä moni pieni yksityiskohta on korjattu niin, että pelaaminen on muuttunut paljon mielekkäämmäksi.