Diablo III

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
En oikein ymmärrä Diablon loppupelin ideaa. Mikä funktio sillä kamojen farmaamisella loppujen lopuksi on? Esim. Wowissa farmaamisen ymmärtää, kun uusia instansseja ja raideja tulee, ja pvp- skene on vahva. Mitä hyötyä hyvistä kamoista on tässä pelissä, muuta kuin se että jo miljoonaan kertaan kolutut viuhalaiset kuolisi nopeammin?
 
se minkä takia tätä itse tulee pelattua välillä se pari tuntia kerralla on juuri nuo elite packit ja random instat, storyline kun on sama kuin normissa niin se ei hirveästi kiinnosta. Tämän takia en oikeen ymmärrä miksi sitä botittaisi, jotta saa loottia jolla voi sitten tehdä mitä? Botittaa lisää?

Tekee oikeaa rahaa kuten kaikissa muissakin grindipeleissä. Monille pelaajille kun ne "parhaat" kamat ovat itseisarvo ja rahan käyttäminen on oikotie onneen. Vaikka pelissä onkin Blizzardin puolesta jo tuota niin ei se kitke siltikään kaikkea RMT:tä pois.
 
Katoin system requirements labsista, niin Diablon pitäisi pyöriä vallan mainiosti.. No olin tuossa kaupassa käymässä, ja kuin vahingossa katse kiinnittyi koko kaupan ainoaan Diablo III:seen, pakkohan se oli sitte vissiin ostaa :itku:
 
Kaksi viestiä peräkkäin ja tyhmä kysymys nyt.. Saako kuinka noita skillejä sitte parannettua? Pystyykö ne aina resettaamaan ja laittamaan alusta vai pitääkö siitä maksaa jotain että pitääkö heti alussa olla tarkkana minne niitä runeja mitä onkaan laittaa?
 
Saa vaihdettua "lennosta" eikä maksa mitään. Pieni cd käynnistyy, ja cd:n pituus vaihdettaessa kasvaa vaikeustasojen myötä.

Itse olen tykännyt tästä uudesta systeemistä. Todella kätsyä vaihdella vaikeampiin bosseihin porukan taidot enemmän toisiaan tukevammiksi. Esim. vaikeampaan bossiin Munkille vähän puolustavammat taidot ja parannushommia kehiin.
 
Itse tosin en enää infernos koskaan vaihda, koska lähtee Nephalem buffit. Munkilla oon tosin löytänyt skill/runesetin joka käy joka tilanteeseen. Lähinnä tuossa on parasta se, että et voi pilata ukkoasi.
 
En oikein ymmärrä Diablon loppupelin ideaa. Mikä funktio sillä kamojen farmaamisella loppujen lopuksi on? Esim. Wowissa farmaamisen ymmärtää, kun uusia instansseja ja raideja tulee, ja pvp- skene on vahva. Mitä hyötyä hyvistä kamoista on tässä pelissä, muuta kuin se että jo miljoonaan kertaan kolutut viuhalaiset kuolisi nopeammin?

se on peli, se on kivaa, tai ei farmaaminen mut ei se haittaa kun kohta voi pistää koko tilin real money AH ja olla paras. bai.
 
Oonko nähny unta vai luinko jostain aiemmalta sivulta taannoin että noit skillejä pystyis säätää niin et esim kaks hunting skillii ois käytös? Esim vaultti ja marked for death?
 
Ps. Vittu mitä mehukestejä normal ja nightmare oli verrattuna jo pelkästään tähän hellin act 1. Toisaalta saipahan Dps:n nostettuu tunnis 1500->5000 :D miten DHlla muuten sais tehokkaasti lisää armorii? Tähän mennes löytämät parhaat kamat pääl ja armor n.1500.. Aika hetulaan ottaa jo näilt alkupään ryömijöiltä jos pääsee lähelle. Ja muutenki mille statseille ootte anta DHla erityistä huomiota? :)
 
Ps. Vittu mitä mehukestejä normal ja nightmare oli verrattuna jo pelkästään tähän hellin act 1. Toisaalta saipahan Dps:n nostettuu tunnis 1500->5000 :D miten DHlla muuten sais tehokkaasti lisää armorii? Tähän mennes löytämät parhaat kamat pääl ja armor n.1500.. Aika hetulaan ottaa jo näilt alkupään ryömijöiltä jos pääsee lähelle. Ja muutenki mille statseille ootte anta DHla erityistä huomiota? :)

Demon hunter infernon loppupuolella on täys glass cannon, elikkä ei mitään väliä paljon defence, resistancet tai life, lähes aina muutenki kuolee yhdestä osumasta, joten opettele pelaamaan ettei suhun osuta ja tapat ne ennen kun pääsee lähelle. smoke screenii ja vaulttia käyttöön.
 
Oonko nähny unta vai luinko jostain aiemmalta sivulta taannoin että noit skillejä pystyis säätää niin et esim kaks hunting skillii ois käytös? Esim vaultti ja marked for death?

Asetuksista Gameplay-välilehdessä (muistaakseni) löytyy Elective Mode. DH:lla ilmeisesti aika tärkeää nakata tuo päälle.
 
Demon hunter infernon loppupuolella on täys glass cannon, elikkä ei mitään väliä paljon defence, resistancet tai life, lähes aina muutenki kuolee yhdestä osumasta, joten opettele pelaamaan ettei suhun osuta ja tapat ne ennen kun pääsee lähelle. smoke screenii ja vaulttia käyttöön.

Tässäpä se asia oli kiteytettynä. Jos haluat edes vähän helaa, hommaa n. 20k ja jätä siihen, sillä kestää esim. A3 ne pienten piikkisikojen heittelemät saatanan nopeat piikit (taino yhden sellaisen, joten eipä tuollakaan väliä :D). Smoke screenin käyttöä opettelet, ja hommaat chestin ja quiverin jossa on 8-10 max disciplinee, siinä on ne deffustatit joilla tekee jotain.
 
Oli varmaan ennätys. Farmailin tuon Halls of Agony - Butcher välin, ja ajattelin että pelaa tol Nephalem stackil viel Fields of Misery. Siellä sitten Lost Mine, perus 2 level dunkku niin 10 rarea. Olis varmaan voinut olla paljon enemmänkin, kun oli kerta champ packei, keltasia, ja jopa 2 pygmiä. MF Nephalemin kanssa siis 171%.
 
Kyllä vielä SC. Opettelen ensin pelaa, ja muutenkin vähän hermostuvaa tyyppiä. HC sitten kun kaikki muu on nähty ja servut tasaantuu. :)
 
Pelaatteko muuten sc vai hc?

Ite en varmaan paljoa enää edes koske sc. Hc ftw!:)..muutenkin musta tähän sopii paljo paremmin hc vrt. D2, koska lvl cap helposti saavutettavissa. Toisaalta peli myös paljon vaikeampi päästä "kokonaan" läpi.

D2 en paljoa hc:lla pelannut, koska siinä oli muutenkin niin helvetisti levelattavaa/farmattavaa.
 
Masentavaa kun tänään tippunu 4 legendaryä, mutta kaikki huonoja.

sato.webp
 
No ei se aivan käsi ole, mutta aika halvalla parempaa raree.
 
Back
Ylös Bottom