Joo lootti se on mikä loppupeleissä ajaa jatkamaan. Haaste on toinen juttu, mikä pitää mielenkiinnon yllä vielä varmaan aika pitkän aikaa, kunnes pystyy infernon act4 farmaamaan vaivatta. Normal olis ollut kuolettavan tylsä vaikeustaso jos ei olisi uutta tarinaa ja uusia paikkoja tutkittavana, sillä kaikki möllit ja bossit oli niin läpihuutoa. Kavereiden kanssa pelattiin nightmarekin läpi juoksemalla pää kolmantena jalkana eteenpäin, seistiin liekeissä ja annettiin kaikkien megaiskujen vaan laskeutua päänuppiin. Neljän hengen porukalla kun tippuu sen verran jo loottia että kaikilla on hyvä geari.
Eräs juttu mikä tulee tulevaisuudessa mitä todennäköisimmin ajamaan ihmisiä farmaamaan, on PvP. Onhan sitä pakko olla paras, tai vähintäänkin kilpailukelpoinen muita vastaan, eikä se näissä peleissä onnistu pelkällä taidolla. Mikäli real money AH ei floppaa pahasti, niin jotkut sillä varmasti pyrkivät tienaamaan ja sehän tarkoittaa että farmata saa niin paljon kuin sielu sietää. Tuskin kuitenkaan on mitään toivoa yrittää nyhtää rahaa siitä, ellei tosiaan metsästä eeppisiä itemejä tehokkaasti, tai ole hyvin hyvin onnekas. Epäilemättä kilpailu on kovaa ja yrittäjiä riittää mielin määrin, täytyy olla paljon aikaa ja asialle omistautumista.
Mä itse oon huomannut, että kolmen kaverin kanssa pelaaminen on huippuhyvää ajanvietettä. Sen lisäksi että kavereiden kanssa pelaaminen, taktikointi, erilaiset strategiat ja synkronointi on hauskaa, voi samalla heittää läppää ja jutella helpommissa kohdissa "RL-asioista". Lisäksi kavereiden kanssa gearaaminen on hauskaa, kun jokaiselle tippuu loottia mitä joku muu saattaa tarvita ja sitten vaihdellaan itemejä ja vertaillaan statseja keskenään. :D Tähän mennessä kallein kaverille lainattu itemi on noin 1M+ arvoiset saappaat, jotka saan kyllä takaisin jos se jonain päivänä löytää paremmat.