Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Tuon authenticatorin näköjään saa ilmaiseksi androidille. Tulipahan laitettua kaiken varalta. Kyllähä tuo vituttas jos 60 levelin ukon romppeet/rahat häviäis.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blizzard.bma
Itse eilen pistelin saman kun tuli luettua niin monta tarinaa kamojen/rahojen menetyksestä. Muutin vielä niin, että koodi vaaditaan joka ikinen kerta eikä vain esim. kerran viikossa (useammin jos kirjaudut eri paikasta)... tietenkin on myös SMS notifikaatiot jos accountissa muuttuu jokin.

Blizzard kyllä palauttaa ukon ja kamat. Oma WoW-account pöllittiin kerran ilmeisesti keyloggerin avulla, mutta yksi soitto Blizzardin asiakaspalveluun palautti homman ennalleen. Ei tuo authenticator kyllä mikään huono idea ole.

Katsoin erästä infernon farmaus streamia, ja jannu liikutti ukkoansa todella nopeasti ja jatkuvasti, ja ampui käytännössä koko ajan. Miten ihmeessä noin sulava liikkuminen hoidetaan? Jos ukkoa saisi ohjattua näppiksellä, tuon ymmärtäisin, mutta pelkällä hiirellä toimiminen vaikuttaa todella kankealta. Koitin harjoitella esim. kiteämistä, ja tuntuu että on kyllä pirun ärsyttävää puuhaa pelkällä hiirellä. Jos kiteäminen on loppupelin vaatimuksena, ja mitään näppärämpää tapaa ei ole kuin hiirellä naksuttelu, niin veikkaan että jää omat pelailut aika vähiin.

Kiteämistä helpottaa +movement speed ja +attack speed. Juoksee nopeammin ja castaa/ampuu nopeammin, eli se ei joudu seisomaan paikallaan juuri ollenkaan castauksen/ampumisen ajan. Todennäkösesti se oli jonkin verran noita stackannyt. Hiirellä liikkumiseenkin tottuu ja alkaa tuntua ihan luontevalta ainakin mun mielestäni kun sitä tarpeeksi tekee. Kyllähän ihmiset pleikkariohjaimellakin pelaa FPS-pelejä, mitä taas mä en pysty käsittämään. :D Ja mitä kiteämisen pakollisuuteen tulee, niin se on pakollista jos haluat edetä pelissä vaikka sun geari ei riitä. Jos geari riittää alueelle, niin kiteeminen on tarpeellista vaan satunnaisesti. Toinen vaihtoehto on levuttaa meleeclassi, joka ei yksinkertaisesti voi muuta kuin gearata riittävästi, että pääsee eteenpäin.

Tota kutsutaan ns. orbwalkiksi, wizardeilta tuo termi on lähtenyt liikkeelle mutta toimii toki demon huntereillakin. Kuten Elu sanoi, paljon attack speediä ja movementspeediä, jonka jälkeen vispaat hiirtä edestakas niin helvetisti :D

Aina kun kaveri on ampunut ja tulis toi luonnollinen cast animaatio sitä liikutetaan taaksepäin juuri sen animaation keston verran jonka jälkeen ammutaan uudelleen. Käytännössä jos ton osaa hyvin voi juosta lähes norminopeutta pois vihuista ja ampua samalla sarjatulta perässä juoksevia monstereita päin. Helvetin rasittavaa vaan omasta mielestä, varsinkin kun en oikein sitä osaa.

Kiva kuulla tässä vaiheessa kun hakannu monkilla päätä seinään act 2:ssa, ettei dmg dealt is converted to life-aseilla ole mitään käyttöä enää, kun siitä lähtee 80% vaikutuksesta pois infernossa. :D Ja minä ku luulin, että sain muutama päivä sitten ostettua hyvät aseet :jahas: Eipä siinä sitten ku life on hit rompetta ehtimään.

Kylläpäs masentaa alottaa alusta taas nyt kun ton veti kertaalleen normilla läpi...
Sitä itsekin pelkään. Olen pelannut niin vähän että vieläkin tahkoan normia, mutta en osaa kuvitella että jaksaisin innostua samojen paikkojen koluamisesta. Saa nähdä.

Kyllä nyt toisella tyypillä alkaa viimeistään kyllästyttää vedellä samat paikat kymmenettä kertaa. Tosin eipä siinä normalin läpäisyssä mene kuin muutama tunti.

Kiva kuulla tässä vaiheessa kun hakannu monkilla päätä seinään act 2:ssa, ettei dmg dealt is converted to life-aseilla ole mitään käyttöä enää, kun siitä lähtee 80% vaikutuksesta pois infernossa. :D Ja minä ku luulin, että sain muutama päivä sitten ostettua hyvät aseet :jahas: Eipä siinä sitten ku life on hit rompetta ehtimään.

No jos yhtään helpottaa niin itellä meni juuri 58 miljoonaa uuteen geariin for teh inferno :)

Mitä noihin uudelleenjuoksuihin tulee niin en osaa ottaa kantaa.. Jumitan itse vasta Infernon Act3 Azmodanissa, ja uuden hahmon alotan kun oikeasti kaikki on tapettu jokaisella levelillä. Infernossahan se peli vasta alkaa. Tosin ei käy kieltäminen että onhan se toistoa, no mikäpä peli ei olis...

Sitä itsekin pelkään. Olen pelannut niin vähän että vieläkin tahkoan normia, mutta en osaa kuvitella että jaksaisin innostua samojen paikkojen koluamisesta. Saa nähdä.

Kyllä sitä kummasti vaan jaksaa, kun alkaa dropitkin olee aivan eri tasoa ja damaget yms nousee silmänräpäyksessä :)

Noin ajattelin itsekin aluksi, mutta täytyy sanoa, että vasta vaikeammalla tasolla peli alkoi kunnolla koukuttaa kun kamat vain paranee ja paranee. Eikä haittaa yhtään samoja paikkoja koluta uudelleen. D2:ssakaan en ikinä jaksanut samalla hahmolla yhtä läpipeluukertaa enempää, mutta siitähän se peli vasta alkaa. Heh.

Oli muuten aika iso harppaus vaikeustasossa tuo normal -> nightmare. Ensimmäinen oli ihan läpihuutojuttu kaikki boss fightit mukaan lukien, mutta nightmaressa tulikin heti alussa jo kuokkaan oikein kunnolla. Joutuu jo tarkemmin miettimään mitä skillejä käyttää milloinkin ja varusteitakin uusimaan vähän väliä.

Ehdottomasti menee niin että vasta Infernolla mielenkiinto on jo tosi kova. Levelaus takana, farmaus edessä. Farmatessa kun saa niitä mieluisia paikkoja koluta.

Joo lootti se on mikä loppupeleissä ajaa jatkamaan. Haaste on toinen juttu, mikä pitää mielenkiinnon yllä vielä varmaan aika pitkän aikaa, kunnes pystyy infernon act4 farmaamaan vaivatta. Normal olis ollut kuolettavan tylsä vaikeustaso jos ei olisi uutta tarinaa ja uusia paikkoja tutkittavana, sillä kaikki möllit ja bossit oli niin läpihuutoa. Kavereiden kanssa pelattiin nightmarekin läpi juoksemalla pää kolmantena jalkana eteenpäin, seistiin liekeissä ja annettiin kaikkien megaiskujen vaan laskeutua päänuppiin. Neljän hengen porukalla kun tippuu sen verran jo loottia että kaikilla on hyvä geari.
Eräs juttu mikä tulee tulevaisuudessa mitä todennäköisimmin ajamaan ihmisiä farmaamaan, on PvP. Onhan sitä pakko olla paras, tai vähintäänkin kilpailukelpoinen muita vastaan, eikä se näissä peleissä onnistu pelkällä taidolla. Mikäli real money AH ei floppaa pahasti, niin jotkut sillä varmasti pyrkivät tienaamaan ja sehän tarkoittaa että farmata saa niin paljon kuin sielu sietää. Tuskin kuitenkaan on mitään toivoa yrittää nyhtää rahaa siitä, ellei tosiaan metsästä eeppisiä itemejä tehokkaasti, tai ole hyvin hyvin onnekas. Epäilemättä kilpailu on kovaa ja yrittäjiä riittää mielin määrin, täytyy olla paljon aikaa ja asialle omistautumista.

Mä itse oon huomannut, että kolmen kaverin kanssa pelaaminen on huippuhyvää ajanvietettä. Sen lisäksi että kavereiden kanssa pelaaminen, taktikointi, erilaiset strategiat ja synkronointi on hauskaa, voi samalla heittää läppää ja jutella helpommissa kohdissa "RL-asioista". Lisäksi kavereiden kanssa gearaaminen on hauskaa, kun jokaiselle tippuu loottia mitä joku muu saattaa tarvita ja sitten vaihdellaan itemejä ja vertaillaan statseja keskenään. :D Tähän mennessä kallein kaverille lainattu itemi on noin 1M+ arvoiset saappaat, jotka saan kyllä takaisin jos se jonain päivänä löytää paremmat.

Aloitinpa juuri Diablo 3 peluun. Minut voi lisätä battle.nettiin, jos haluaa. Fry#2580

E: vaikeuksia päättää demon hunterin ja barbaarin välillä :D

Onpaha mukavempi pelata wizardilla infernossa ku barbaarilla :dance: Oli pakko tehä wizardi kylkee ku meni nii hermot :D

Mä en ymmärrä miten infernon A2 pitäis pärjätä yhtään millään classilla. A1 ei vaan tiputa sitä lvl60 kamaa, ei vaikka miten yrittäis, ja tuolla A2 ei riitä damage eikä kestävyys (barbaarilla ja dh:lla kokeiltu). Goblinejako tässä pitää alkaa farmaamaan, se jos jokin on paskaa touhua.

Jumalauta muuttu meininki kun sain myytä ringin miljoonalla, ja sain ostettua raren 1.75 nopeuksisen 740 dps 1-hand! Lakoo porukka hieman eri tahtia, ja on vielä kilpi kädessä. Tossa kun on vielä yli 50% crit damage, ja dexiä se about 150.

Nyt plan on farmata Act 1 niin kauan että sais resistit 800 tuntumaan. Tällä hetkellä on 500 kaikki, 31k hp, 19k damage. Munkki classina siis. Samalla kun nostaa ressei niin vois kyllä tuon HP hilata 40k tuntumaan.

Ihan itemeillä nostan. Levelillä nousee ehkä siinä mielessä että INT nostaa... mutta tosi vähän.

Ostelen/farmaan siis gearia missä on all resistances + joku resistance. Munkilla ainakin tosin nostan vain yhtä, eli esim. all res + cold res, koska passive nostaa kaikki samalle tasolle kuin korkein.

Barbaari kokenu taas kovia tänää :D Pelailin siinä wizardilla ja heitti pihalle, kun joku muu kirjautu sisälle.... No ei siinä mitää. Passu vaihettu ja viestit laitettu että rollbackia kehiin. Menin piruuttaan kattoon ni rahat heitetty huitsinvttuu, arkku tyhjennetty nii tyhjäks ku keritty, barbaari jätetty alasti johonki mettää, wizard koskematon :dance2: Authenticator ois ny varmaa paikallaan.

Back
Ylös Bottom