Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitään vinkkejä miten ton diablon pieksis DH:lla? Eli taso normal ja 31 lvl DH kyseessä. Armor ja damage kumpikin ~600 mut ei vaa saa mätkittyy sitä ku lähes insta kuolema. Missään aikasemmassa vihussa ei oo yhtä kuolemaa enempää menny mut tätä kaverii joutunu pieksee varmaa 12 kertaa eikä se vaa tipu. Kerran piessy viimesille heloille shadow of diablon mut sit jäin fakkiin sellaseen träppiin mitä se pistä :/
Mitä iloa noista followereista on?
Itse tapoin WD:llä sen ykkös yrityksellä, eli en kuollut kertaakaan (29lvl). Aika täydellinen buildi bossien tappamiseen on WD:llä tällainen:
Spined dart (ammu tällä aina kun mana lopussa etkä voi käyttää dire batsia, koska spined dart kasvattaa manaa), dire bats (käytä aina kun vaan pystyt, koska suurin dmg, spirit walk honored guest (käytä aina kun mahdolista jotta manasi kasvaa, samaan aikaan kun käytät tätä käytä myös spined darttia) Acid cloud lob bomb ( Ihan vitun hyvä varsinkin diabloo vastaan aina kun gargantuasi on kuollut ja joudut odottamaan että saat tehtyä uuden, sillä tämä lamaannuttaa hetkeksi diablon ja saat käyttää dire batsia ym kun diablo on paikoillaan, ja sit tietysti muurina aina mkun mahdollista niin gargantuan.
E: muista pysyä diabloa vastaan ihan jatkuvasti liikkeessä, näin et osu sen bone trapseihin.
E2: Et tarvitse mitään ihmeellistä damagea etkä lifeä.. Itsellä oli vain alle 2k lifeä ja alle 300 damage.. Taktiikka on se millä se voitetaan =) Mutta kokeile tuota skillibuildia sitä vastaan ei ainakaan pitäisi sinun olla se joka kuolee ensimmäisenä.

Varmasti ihan toimiva setti mutta mulla siis demo hunter käytössä![]()
Noni potkashan se tyhjää. Tosiaan ympyrää ravaaamisessa se salaisuus :P ja kun dibbe ite uskaltautuu lähemmäs nii vaultilla ohi ja taas nuolta päin näköä. Aika helppo oli kun ton noin teki :P Nyt sit NM tahkoomista.![]()
Eli sitä kannattaa hieman säästää pahan tilanteen varalle bosseissa.Act 2 just loppu ja lvl 25, koittanu vetää mahd. nopeesti mutta aina kun luolassa ettii paikkaa mihin mennä niin sen löytää aina just sieltä mistä viimesenä kattoo, eli tullu kans koluttua "vahingossa" kartat läpi, barbaarilla samahomma vaikka DH:lla tekee edeltä ni barbilla ei enään muista missä mikäkin oli :DMulla dingahti äsken lvl 27, ja normalin act 3:n alussa...Oon kyllä kierrellyt paikkoja ja vetänyt luolastot "kokonaan" läpi. Voisi hiukan jouduttaa läpäisyä jatkossa.
Kuis moni on pistänyt botin pyörimään jo?
Olen käsittänyt että D3 tulisi ns. "PvP arena". Onko se idea hautaanheitetty jo, kun ei ainakaan omaan silmään ole pistänyt tuollaista.. Vai onko tulossa johonkin päivitykseen?