Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin Battle.netistä ja paketti valuu koneelle. Halvemmalla ja melkein nopeammin olisi saanut lähikaupasta hakemalla, mutta ei viitti kuumeisena lähteä kylille ja digitaalinen jakelu on vaan niin äärihelppoa.

Guest passin voi laittaa minullekkin jos joltain löytyy. Kiitos.

Onko homma niin että digitaalisen version ostajat eivät saaneet guestpassia?

Normi vedetty läpi. Helvetti kun on Blizzardilla tehty hyvä peli, huomattavasti paremmin jaksaa paahtaa eteenpäin kuin aikanaan kakkosessa vaikka sitäkin tuli hakattua ihan helvetisti.

Hitto kun kaverit ei ehdi pelaamaan ja se yks joka ehtii, on jo lvl53 ja juoksee Helliä läpi, mihin taas mulla ei ole pitkään aikaan mitään asiaa. Ei viitsis kauheen paljon levuttaa pelikavereita edelle.

Eipä tullut Diabloa Verkkokaupasta vielä tänäänkään. Viimeinen kerta kun ostan siitä paskakaupasta enää yhtäkään peliä.

Hitto kun kaverit ei ehdi pelaamaan ja se yks joka ehtii, on jo lvl53 ja juoksee Helliä läpi, mihin taas mulla ei ole pitkään aikaan mitään asiaa. Ei viitsis kauheen paljon levuttaa pelikavereita edelle.

Itsellä kävi vähän sama juttu, barbaari istuu act II alussa kun ei kaverit ehdi online tällä hetkellä. Siksipä aloitinkin ton wizardin ns. yksinpelailuhahmoksi, suosittelen ihan lämpimästi. Varsinkin jos teet juurikin tollaiset vastakohta charrut niin ei tunnu edes paskalta juosta samoja mestoja uudelleen noin äkkiä.

Eipä tullut Diabloa Verkkokaupasta vielä tänäänkään. Viimeinen kerta kun ostan siitä paskakaupasta enää yhtäkään peliä.

Muutaman kerran olen ton lafkan kanssa tuskaillut kun pelit tulee helvetisti myöhässä, siksi ei nyt uskaltanut edes yrittää mitänä ahvenanmaankikkailuja vaan piti ottaa digijakelu.

4181382_700b.webp

Noniin sain kaverilta guest passin, kohta pääsee testailemaan. Guestina ei taida päästä edes kaverin kanssa pelaamaan cooppia, vai kö? Pitänee vaan testailla noita eri hahmoja, jos vaikka tällä viikolla saisi ostettua pelinkin.

Helvetin iso juttu pelimaailmassa tuntuu olevan tämä Diablo III. Pitänee itekkin hankkia. Diablo ykköstä tuli hakattua varmaan miljoonia hiiren klikkauksia. Hakkaus --> karkuun --> health potion --> hakkaaman. :)

Tulipahan nyt kuitenkin dissauksesta huolimatta ostettua D3, kun kaveri oli vahingossa hommannut tuplat. Katsotaan ja toivotaan että julkaisuversio olisi parempi ja/tai mielipide hieman muuttuisi :)

Nyt on sit vähän päästy hakkaamaan ja tällä hetkelle level 8 wizardi. Onhan tuo tota tuttua diabloa. Ei tästä vielä huonoja puolia ole löytynyt.

Selittäkääs nyt tyhmälle, kun en ole vielä itse ottanut selvää: Peli on lyhyt ja mitä tehdään, kun sen on kertaalleen läpäissyt? Pelataan uudestaan korkeammalla vaikeustasolla ja kerätään roinaa?

Diablo ykkösen pelasin aikanaan läpi useampaan otteeseen, mutta kakkonen jäi kokonaan välistä. Siinähän tota uudelleenläpäisyö tahkottiin kyllästymiseen asti?

Tuli vedettyä act 3 läpi ja täytyy kyllä sanoa että blizzard osaa noi välianimaatiot, aivan helvetin hienoa settiä.

Selittäkääs nyt tyhmälle, kun en ole vielä itse ottanut selvää: Peli on lyhyt ja mitä tehdään, kun sen on kertaalleen läpäissyt? Pelataan uudestaan korkeammalla vaikeustasolla ja kerätään roinaa?

Diablo ykkösen pelasin aikanaan läpi useampaan otteeseen, mutta kakkonen jäi kokonaan välistä. Siinähän tota uudelleenläpäisyö tahkottiin kyllästymiseen asti?

Juurikin näin. Pelihän alkaa vasta nightmare-tasolla :)

Back
Ylös Bottom