Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tracker is not responding ja kaikki paska kikat tehty. Onneksi en ostanut digitaalisena.

Millä levelillä jengi on kun on ekan kerran vedetty läpi? Tuntuu oudolta ku lukee että porukka on joku lvl27 ja ekan kerran vedetty läpi. Itse eka guest suoritettu act2:ssa ja lvl20. Eli veikkaisin että lvl on jossain reilusti 30 yläpuolella ennen kuin on peli ekan kerran pelattu läpi.
Riippuu miten pelaa, taisin ite olla joku 31 vai 32, mutta vedin vikat 2 actia niin että skippailin mörköjä aika paljon isoissa mestoissa.Millä levelillä jengi on kun on ekan kerran vedetty läpi? Tuntuu oudolta ku lukee että porukka on joku lvl27 ja ekan kerran vedetty läpi. Itse eka guest suoritettu act2:ssa ja lvl20. Eli veikkaisin että lvl on jossain reilusti 30 yläpuolella ennen kuin on peli ekan kerran pelattu läpi.
Millä levelillä jengi on kun on ekan kerran vedetty läpi? Tuntuu oudolta ku lukee että porukka on joku lvl27 ja ekan kerran vedetty läpi. Itse eka guest suoritettu act2:ssa ja lvl20. Eli veikkaisin että lvl on jossain reilusti 30 yläpuolella ennen kuin on peli ekan kerran pelattu läpi.
Olikos se nyt niin nightmarella että jos kuolet niin se oli sit siinä ja eikun vaan alusta?
Ja onko porukalla mitenkä paljon ollu peliaika kun on ekan kerran rullattu läpi? Itsellä on nyt tosiaan 2 questi menossa Act2:ssa ja peliaika reilu 11h mutta käyn joka ikisen nurkan läpi.
Mitä? Eikö tarkoitus olekaan tappaa monsut ennen kuin ehtivät kimppuun? :D Sillä periaatteella oon tahkonnu nyt wizardilla nightmaren act2 puoleenväliin ja kyllähän se pitää hyvin hereillä kun moni mölli tappaa yhdestä iskusta. Oikeasti kyllä kaipaisin kunnon vitalitykamoja, mutta kun ei prkl putoa.Nightmaressa alkaa hieman enemmän katsomaan muuta kuin sitä omaa dmg modifier stattia gearissa.![]()
Nightmaressa kuolemat on samanlaisia mitä normalissakin. Mun tietääkseni kaikissa vaikeustasoissa sama juttu.Olikos se nyt niin nightmarella että jos kuolet niin se oli sit siinä ja eikun vaan alusta?
Ja onko porukalla mitenkä paljon ollu peliaika kun on ekan kerran rullattu läpi? Itsellä on nyt tosiaan 2 questi menossa Act2:ssa ja peliaika reilu 11h mutta käyn joka ikisen nurkan läpi.
Itellä nyt se about 15k hepaa, eli instakillei ei enää tule.Mitä? Eikö tarkoitus olekaan tappaa monsut ennen kuin ehtivät kimppuun? :D Sillä periaatteella oon tahkonnu nyt wizardilla nightmaren act2 puoleenväliin ja kyllähän se pitää hyvin hereillä kun moni mölli tappaa yhdestä iskusta. Oikeasti kyllä kaipaisin kunnon vitalitykamoja, mutta kun ei prkl putoa.

Dodi, nyt Nightmare on läpi ja just sopivasti dingas 50 niin pääsee Helliin.![]()