Di Pasquale: Anabolic Diet

Kaupunki
Oulu
Onko kyseisen metodin kokeilijoita?

Aikaisemmista threadeistä bongasin että jokunen sälli olisi suunnitellut, mutta tais jäädä suunnitteluvaiheelle.

Idea kirjassa siis perustuu aikalailla ketoosiin, tai näin nuubina ymmärsin. Syödään rasvaa ja proteiinia viikolla, viikonloppusin vedetään nassu täyteen kaikkea mahdollista pitäen protskut kuitenkin suht matalalla totaalienergiansaannista, eli painotetaan hiilaritankkaukseen.

Pasqualehan väittää, että tämän dieetin aikana voi kasvattaa lihaksia ja polttaa rasvaa samanaikaisesti. Perusteluja en muista, mutta lonkalta nakkaan että rasva hitaana energiana onkin sitten hädän hetkellä (reenatessa) saatavilla paljon varmemmin kuin hiilarit, eli et ole kahlittuna siihen kelloon syömisen kanssa.

Nyt olen tuon ekan "helvettiviikon" oleskellu, vaikka väitän että se "siirtymisvaihe" on paljon pitempi riippuen minkälaisella ruokavaliolla on tottunut eleskelemään. Olo on ku jeesuksella siinä paremmassa vaiheessa, kun viikon tarkkailun jälkeen saa vetää kaikkea kivaa. Tarkotuksena ois jatkaa tuolla linjalla ja kattoa miten homma etenee.

Normi alakarppidieetteihin en osaa verrata kun en ole aiheeseen kauheasti perehtynyt, joten tämä voi olla ihan samanlainen jonkun toisen dieetin kans, mutta jos justiinsa tätä on joku testaillut niin kertoilkaahan kokemuksia. :kippis1:

http://stronglifts.com/10-reasons-you-should-get-on-the-anabolic-diet/ Tuossapa on kans mielenkiintonen ketju aihetta koskien.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nykyisinhän tuo on nimellä "Metabolic diet", tuli joskus tuo kirjakin e-bookkina ostettua.. aikalailla ison osan kirjasta täyttää, onneksi tosin ihan omana osuutenaan, tuo Pasqualen lisäravinnemainostus.. Anyway itse diettiin.. jos sen mystiikan heittää tuosta pois niin ihan normi "alakarppi" tai atkins hiilarilatauksella. Pasquale ei ehkä ole eka tämän idean esittäjä mutta ei ole viimeinenkään. Toimivuudesta sanoisin niin että voi toimiakin, se että läski palaisi ja lihas kasvaisi on kyllä niin ja näin.. paras mitä itse kuvittelen on se mitä pasqualekin saavutti, eli sai nostettua painoa suhteellisen vähällä rasvakertymällä ja että tätä diettiä voi käyttää niin painon nostoon kuin rasvan vähennykseen ihan sen mukaan millä kaloreilla pelaa.
Diettinähän tämä toimii ihan ok, sen olen lyhyissä kokeiluissa todennut, kokeilematta on sitten ns. lihasten kasvatus jossa uskon että itselleni tämä voisi olla ihan ok vaihtoehto kun aineenvaihdunta on suht hidas ja rasva kertyy helpostikin. Mutta tuo kokeilu jää sitten myöhemmäksi kunhan olen tiristellyt rasvoja ensin pois..

Vielä siirtymisvaiheesta... ihan kuin atkins/keto/matalahiilarisella niin "siirtymien" määrän kertyessä keho oppii tosi nopeaan tuon, ei tule päänsähkyjä sun muita, ainut on että "viikonlopun" runsas hiilarimäärä voi laittaa pienen pöhötyksen päälle ja suoliston koville :)

Kasvamisesta en osaa sanoa, mutta olen itse syönyt nyt useamman kuukauden juuri tuolla tavalla, paitsi että viikollakin menen vain VHH:lla, ei ketolla. Rasvaa on lähtenyt ja lihat pysyneet paremmin kuin aikaisemmilla dieeteillä. Kokeilemisen arvoisena pidän :)

Treenitkin kulkee alkuviikon vielä lujaa kun lihakset on ladattu viikonloppuna.

Täytyy paneutua tuohon kirjaan ja sitten katsella jos jostakin löytäis tuon metabolicin. Sitä odotellessa tuo nykynen saa mennä ainaki elokuuhun asti. Saas nähä mitä käy, kun viikkoon pitäs mahuttaa 5-6 kahvakuulareeniä.

Nostele vähän aihetta.
Miten tämä dieetti tarkalleen menee eli jos menen normaalisti -1000 kaloreilla niin paljonko tankkaus päivänä ollaan plussalla??

Itse tällä hetkellä noudatan tätä Anabolic Dietia. Tavoitteena on ylimäärästen rasvojen polttaminen mitä pitkällä bulkilla on tullut. Jos saan 10 kg pois niin oon tyytyväinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom