Devin Townsend Project - Epicloud

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Devin Townsend Projectin tulevan levyn nimi on Epicloud. levyllä vierailee Anneke Van Giersbergen.

* Taurus
* Animals
* Liberation
* Back Where We Belong
* Save Our Now
* Kingdom (re-recording of PHYSICIST song)
* Divine
* Grace
* More!
* Heatwave
* Hold On
* Angels

Julkaisupäivä 24.9.

Toivottavasti biisimateriaali olis vähän tarttuvampaa tällä kertaa. Toki tuollaisella vauhdilla, mitä Devinkin materiaalia suoltaa (pelkästään hyvä asia toki), on selvä, että mukaan mahtuu kaikenlaista, mutta näissä uusissa on ollut aika vähän koukkuja. Nää on mennyt mulla vähän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nää uudet on vielä ollut tosi tummasointisia ja enemmän "runttausta", mä kaipaisin enemmän paluuta sinne kirkkaaseen poppismetalliin, mitä esim. Ocean Machinella oli.

Minusta Devin on/oli parhaimmillaan noissa eeppisissä metallisinfonioissa tyyliin Terria tai sit juuri tässä melodiakamassa.

Christeen on aika täydellinen poppismetallibiisi (ei Ocean Machinella):

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Epicloud is a "poppy, proggy" record.

Mitä "proggy" sitten tarkoittaakaan, kun kaikki sen levyt on vähän progehtavia. Toivottavasti toi poppisosuus nyt tarkoittaa sitä, että pääpaino olisi melodioilla raskaan menon sijaan.

epicloudcd.webp

Levy ilmestyy InsideOut Musicin kautta.

1. Effervescent!
2. True North
3. Lucky Animals
4. Liberation
5. Where We Belong
6. Save Our Now
7. Kingdom
8. Divine
9. Grace
10. More!
11. Lessons
12. Hold On
13. Angel

Itse olen myöhäisherännäinen tämän levyn suhteen. Mielestäni Epicloud + Epiclouder bonukset muodostavat todella kovan kokonaisuuden.
SYL-juttuja nyt on liikaa turhaa odottaa, mutta tässä vanhentuessa alkaa maailmoja syleilevä ja kosmoksen kokoinen äänivallikin jo riittämään siihen, että musiikki vie mennessään.

Hieno levy.

Paskahan se on. Itse käsitän sen jonkinlaisena kannanottona some-kulttuurille.

Toi Animals video on muuten varmaan metallihistorian paskin ikinä missään. Mikä vitun pointti tommoista paskaa on tehdä kun musa on hyvää? Ketä toi kura palvelee?

Perus Devinin spedeilyä, se tyyppi ei ota itteään järin vakavasti. Juularin video taidettiin Deconstructionin aikaan äänestää jossain lehdessäkin vuoden hirveimmäksi. Ei se ikinä ole tehny vakavissaan musavideota.

Ihan ok videohan toi oli. Musiikkivideot on muutenkin melkosta turhuutta. 99% tapauksista bändi soittaa soittimiaan jossain missä niitä ei todellakaan oikeasti soiteta ja irvistää. Sitten on taas ne mukaovelat pläjäykset mitkä jaksaa ehkä viideksi sekunniksi herättää mielenkiinnon ja se siitä. Hyvä musiikki riittää sellaisenaan.

Back
Ylös Bottom