Devin Townsend Project - Epicloud

Jep. Hevivideot ovat kautta aikojen olleet ihan turhia. Ei ne tuo mitään uutta siihen musaan. Jotain livevideoita nyt voi soiton kannalta olla ihan hauskaa katsella, mutta silloinkin mieluummin katselee ihan livevetoja. Muissa musatyyleissä niille on ehkä paikkansa, mutta ei raskaammassa musassa minusta.

Jep. Hevivideot ovat kautta aikojen olleet ihan turhia. Ei ne tuo mitään uutta siihen musaan. Jotain livevideoita nyt voi soiton kannalta olla ihan hauskaa katsella, mutta silloinkin mieluummin katselee ihan livevetoja. Muissa musatyyleissä niille on ehkä paikkansa, mutta ei raskaammassa musassa minusta.
Musavideot on just aivan huippuja tuomaan syvyyttä musiikkiin kun ne tehdään kunnolla. Kuva ja ääni yhdistettynä toimii aina.

[video=youtube_share;SXFjZvWgaeI]http://youtu.be/SXFjZvWgaeI[/video]

Niin no. Minusta videoiden tekeminen on ajanhukkaa ja tuhlausta, kun eihän niille oikein ole perinteisiä kanaviakaan nykyään, missä ihmiset niitä katselisivat. Ei niihin kannata työntää isoja summia rahaa, kuten ei hevibändien kohdalla tehdäkään ja sitten ne videot on sitä jotain samaa höttöä, että pistetään vähän vettä tippumaan ja soitetaan tuulikoneen edessä.

Enemmänhän hevibändeiltä tulee sitten tätä making of -kamaa sun muuta kulissien takana osastoa, mikä on minusta sisällöllisesti paljon antoisampaa ja tässä esim. Devin on ollut ihan esimerkillinen. Tosi paljon kaikenlaista matskua, jota on mukava seurata.

Livenä jurassic rockissa nyt lauantaina pääesiintyjänä, ei mulla muuta, jatkakaa! :)

ja olipa muuten ihan törkeen kova! Olisin ollut ihan valmis lähtemään himaan keikan jälkeen kun tiesin ettei mikään enää sinä viikonloppuna tule pääsemään lähellekään. Levyltä en oo koskaan tykännyt mitenkään erityisesti. Mut huh huh, ne hyökyaaltona pyyhkivät äänivallit noilla desibeleillä soitettuna ja kaikki se visuaalinen matsku mitä lavalla oli. Mun aivot nyrjähti! Ei mulla muuta, jatkakaa! :)

Devin on kyllä törkeän kova esiintyjä. Ei vain aivan tahtonut kalusto riittää noin massiiviseen musiikkiin taustanauhoineen vaan meni välillä hieman puuroksi. Myös ne pari reipasta kymmenminuuttista progepläjäystä oli vähän siinä rajoilla jaksaako kantaa festarisetissä. Mutta olihan se rautaa.

Back
Ylös Bottom