MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo ehdoton minimi lvl 29, ja mitä enemmän lvl30siä ni sen parempi. Ite oon 29lvl ja aseet päivitetty tappiin ja armorit hyvällä mallilla.

Käykö Mikelle et lähdettäis suht aikaisin, tähdätäänkö vaikka siihen että aloteltais siinä 19-19.30 maissa.

Katotaan saadaanko täs nyt millä kokoonpanolla jengi kasaan. Yks porukka ois johon mahtuu mun lisäksi 2, 2x30 ja 2x29 so far.

Jos lähdetää täl pakkiksen porukal nii meitä on 4 kasas.

konsolifinin puolelta Tsuikkeli kyseli kans että 29 level titan vois tulla jos kelpaa.

- - - Updated - - -

Ois meitä jo täydet kuusi:
Mike
Christian Harasek
Peaknator
HugeGRIZZLY
Wheeppos
Tsuikkeli

Tosin, aika vähän taitaa olla 30 levelisiä noista.. :/

Mä oon vetäny 30 levelin hahmolla hardin ja molemmilla 29:llä atheoniin asti. Tarkotus ois vetää siis tol 30 levusel "turhaan" loppuun ja atheon kaataa 29 warlockilla et jos sille se potta nyt nasahtais. Tarkottas sitä et atheonis ois 5x29 ja 1x30. Menee melko vaikeeksi kun relikin kannossa 30 levelilkin on henki löyhässä. Jos kuitenkin voidaan lähtee atheonin kaadosta liikenteeseen ja sit alusta niin käy. Mul on save.

jees, pistäkäähän PSNt ni voidaan alkaa kasaa fireteamiä. (Miken taisin jo lisätäkkin) En tiiä onko tos järkee aloittaa eka atheonista ku meitä on niin vähän 30 levelisiä, ni pitäiskö ensiksi aloittaa alusta ja katellaan et mitenkä pitkälle päästään ja että saadaanko eka atheon alas tällä ''puhtaalla'' savella.

EDIT: Erinomaiset salapoliisitaidot (tai sitten ei..)

1. RiseH85
2. Salkku-mutiainen
3. TheWheeppos
4. Peaknator
5. HugeGRIZZLY
6. Tsuikkeli

Monella hard-porukalla on tapana lähtee atheonista liikenteeseen sen takii lähinnä et jos jengillä loppuu motivaatio/aika/hermot kesken nii onpahan loppulootit kerätty talteen heti alusta.

Upgraded Thorn on kova pvp:ssä. ImageUploadedByTapatalk1416082384.737362.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei enää hardia ennenkuin kaikki on lvl30, siitä tule hevonvittua muuten.

Täydellä 29 tiimillä selvittiin atheoniin asti viime viikolla ja 2x30/4x29 ollaan atheon kaadettu. Se on ihan pelaajista kii mut mielellään tosiaan se 3x30lvl tai enemmän.

Ja ne aseet edelleen täyteen päivitetty. 29 täysillä aseilla tekee silti vähemmän damagee ku 30 päivittämättömillä aseilla, hardilla ei oo yhtää varaa antaa vihuille eteen.

messissä, voitas suoraa nykästä kyl hardilla.

Messis. Keskiviikko 22.00?

jep ice breaker kritti goboon tekee 29L muistaakseni ~2500 damagee ja levelil 30 lähes 6000. atheonii vastaavasti 7k @ 29L ja 12k @ 30L, silti pelaajasta kiinni onko tehtävissä. Tänään vedettiin ennen duunia tosi hyvin 29*4 ja 30*2 Tiimillä, porukka oli viel random jenkkejä ja atheoniin päästiin. Itsellä kaikkien aseiden attack @ 257 ja kyllä sielä pärjäs.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom