MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä jos aloitettais hard raid klo 19.00 ja jatkettaisiin sitä normiraidin jälkeen? Voisin tulla siihen aikaa jo itsekin raidailemaan. Mulla tosiaan titan hunter ja warlock level 30, tolla toisella profiililla. Jos nadetaan templar alas ja ammutaan oraakkelit sieltä ylhäältä niin aika lähelle että menis jopa tuntii toi hardilla.

Mitä jos aloitettais hard raid klo 19.00 ja jatkettaisiin sitä normiraidin jälkeen? Voisin tulla siihen aikaa jo itsekin raidailemaan. Mulla tosiaan titan hunter ja warlock level 30, tolla toisella profiililla. Jos nadetaan templar alas ja ammutaan oraakkelit sieltä ylhäältä niin aika lähelle että menis jopa tuntii toi hardilla.

Ei oikein natsaa ku on 20.00 normiraidin jälkeen 21.30 toinen normiraidi ja osalle muusta porukasta taas ei käy ilta.

Eli 2 paikkaa auki viel keskiviikon 16.00 hard raidiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keskiviikko normiraid klo 20.00

1. RiseH85
2. TheRaconteur
3. Akkeli95
4. Sir_Kaunisnaama
5. mutiainen
6.

Ulkomaalaisvahvistus iskee mukaan metsästämään energyjä.

Onko tää voimassa vielä?

Ja olisko ketään vetään nyt Nightfallia?

Keskiviikon 20.00 raidi voimassa, itse myös tulossa mukaan.

Eli:

1. RiseH85
2. TheRaconteur
3. Akkeli95
4. Sir_Kaunisnaama
5. mutiainen
6. Ladiaattori

Tuun myös klo 16.00 hard raidiin, tunnarilla Anirran

Hienosti vedettiin taisteluvoitto raidissa! Ekalla raidilla mulle tuli vaan shardeja ja energiaa, nyt sentään vision of confluence. Ei vaan vieläkään yhtään raidiarmoria...

Hienosti vedettiin taisteluvoitto raidissa! Ekalla raidilla mulle tuli vaan shardeja ja energiaa, nyt sentään vision of confluence. Ei vaan vieläkään yhtään raidiarmoria...
Tykki scoutti toi maksimiin vetästynä. Ollut jo hyvän aikaa itellä. Loistava valinta jos kakkosaseena on exoticcia.

Tykki scoutti toi maksimiin vetästynä. Ollut jo hyvän aikaa itellä. Loistava valinta jos kakkosaseena on exoticcia.

Juu pistin sen nyt mida multi toolin tilalle ja heavy weaponiksi vaihdoin truthin, jonka xurilta ostin. Päivittelee nyt noita sit...

Joo oli todellinen taistelu toi illan toinen raidi, voe moro... 3 raidia parissa päivässä ja käteen jäi titanille lege hanskat. Aika heikkoa, noh ehkä ens viikolla paremmilla herkuilla.

PRkl en löytäny enää illalla mikin piuhaa siihen ohjaimen ja luurien väliin, ni en saanu tsättiä toimimaan, kuulin kyllä hyvin. Voin kyllä sanoo, että olin aika pihalla etenki siellä atheonilla, että mitäs vittua tässä pitää oikein tehdä. Ens kerralla menee sitte paremmin :)

Pari seikkaa VoGista:

- Ne randomit portaalit, kerran otin "vahingossa" sen relicin, sen kanssa pitää lähtee riehumaa niitä hobgoblineita ja cleansata sitte kavereita? Jos siellä jää sitte ulkopuolelle, ni kannattaako sinne portaaliin lähtee HETI jeesimään oraakkeleiden kanssa kun sen saa auki?

- Taisin posauttaa itteni hengiltä X kertaa Time's Vengeancen aikana keskellä siinä suojassa raketinheittimellä eli eikö sillä saa ampua sen kuplan sisältä?

- Delasin X kertaa niihin Suplicantteihin, räjähtääkö ne tms. kun ne saa suolattua?

- Jouduin muutaman kerran sieltä Marsista tai Venuksesta poistuessa jonnekin aivan muualle??? En keksiny mitää muuta kuin hypätä jyrkänteeltä alas...

Sit oli vielä se saatanan hyppelykohta... Ei mitn hajua minne suuntaan siitä ois pitäny lähtee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom