Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskiviikko normiraid 21.30
1. MrF91
2. RiseH85
3.ToMiNi_
4.Nubbiz
5. Ladiaattori
6. Vilbour
Mitä jos aloitettais hard raid klo 19.00 ja jatkettaisiin sitä normiraidin jälkeen? Voisin tulla siihen aikaa jo itsekin raidailemaan. Mulla tosiaan titan hunter ja warlock level 30, tolla toisella profiililla. Jos nadetaan templar alas ja ammutaan oraakkelit sieltä ylhäältä niin aika lähelle että menis jopa tuntii toi hardilla.
Keskiviikko hard raid alustavasti klo 16.00
1. RiseH85
2. Jerkko
3. salkku-mutiainen
4. Deuxi
5. PureBattery
6. TheRaconteur
Keskiviikko normiraid klo 20.00
1. RiseH85
2. TheRaconteur
3. Akkeli95
4. Sir_Kaunisnaama
5. mutiainen
6.
Ulkomaalaisvahvistus iskee mukaan metsästämään energyjä.
Pistin nimen listaan. Edelleen lvl 29, mutta tällä kertaa aseet tapissa.
Onko tää voimassa vielä?
Tykki scoutti toi maksimiin vetästynä. Ollut jo hyvän aikaa itellä. Loistava valinta jos kakkosaseena on exoticcia.Hienosti vedettiin taisteluvoitto raidissa! Ekalla raidilla mulle tuli vaan shardeja ja energiaa, nyt sentään vision of confluence. Ei vaan vieläkään yhtään raidiarmoria...
Tykki scoutti toi maksimiin vetästynä. Ollut jo hyvän aikaa itellä. Loistava valinta jos kakkosaseena on exoticcia.
Hienosti vedettiin taisteluvoitto raidissa! Ekalla raidilla mulle tuli vaan shardeja ja energiaa, nyt sentään vision of confluence. Ei vaan vieläkään yhtään raidiarmoria...