MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiistaina raidi jo 19.00 lähdöllä, tai 20.00? Sopii mulle paremmin töiden takia. (Saa tulla myös kakkosukoilla mukaan)

1. Bulkamaniac
2. (Lapiokaivuri?)
3.
4.
5.
6.

Jos ke klo 20 käy (aiemmin ja myöhemminkin käy kunhan klo 17 jälkeen) niin mukana:

Ke normal raid klo 20 (?)

1. Sir_Kaunisnaama
2. Wackotic
3. RiseH85
4.
5.
6.

Mul löytyy muuten sit atheon hard moden checkpointti ja kolmesti ollaan se tiputettu, jos jengi haluu jossain vaihees kokeilla onneaan Vex Mythoclast-arvonnan kans ennen ku toi bugi korjataan ;) jos jengi ei tienny nii Mythoclastin ja raid-kypärän voi saada siis vain hard modella Atheonin tappamalla.

Jengillä on mennyt Pleikkarit solmuun uuden 2.0 updaten myötä. Joko ei käynnisty laite, tai jää jumiin kun sammuttaa/laittaa standby-tilaan. Taidan skippaa tän päivän ja odotella mahdollista 2.0.1 updatea :D

Mulla toimi ainakin moitteetta. Destinyn servut taas ei.

Peliin tuli nyt päivitys, atheon ei tipu enää naateilla ja teleporttaa nyt 3 randomilla. Jotain oli tehty myös randomilla pelistä kenkimisille.

Joo mulla toimii kyllä ja itse konsoli, mutta destiny potkii kokoajan kesken pelin pois. On se helvetin kumma ettei näitä saada korjattua kun kyseessä ei ole edes mikään alpha/beta versio vaan melkein 70e maksava lopullinen tuote.
Vähän tuntuu, että tää konsolitouhu on ja nyt uuden sukupolven vehkeiden kanssa mennyt ihan yhtä naurettavaksi kuin pc puolella. Konsoli/peli valmistajilla ei ole mitään mielenkiintoa tehdä toimivaa tuotetta kun voidaan julkaista raakile jota päivitellään koko elinkaarensa jollain paskapäivityksillä mikä sekoittaa taas toisen osa-alueen ja jengi ostaa silti ihan yhtälailla näitä.
Kaveri juuri jutteli, että oli ostanut sen lisäosan tähän ja sitä ei saa ollenkaan toimimaan. :face: se näkyy kyllä vissiin latauslistassa, mutta ei suostu lataamaan tjtn. kaikki bungien antamat konstit on kuulema koittanut kyllä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaveri juuri jutteli, että oli ostanut sen lisäosan tähän ja sitä ei saa ollenkaan toimimaan. :face: se näkyy kyllä vissiin latauslistassa, mutta ei suostu lataamaan tjtn. kaikki bungien antamat konstit on kuulema koittanut kyllä.

Kaverisi vissiin ostanu sen Expansion Pass, joka sisältää kaksi DLC-lisäriä joista ensimmäinen julkaistaan joulukuussa ja toinen ens vuoden puolella.

E: Ja nehän tosiaan näkyvät latauslistassa mutta ei niitä pääse pelaamaan ennenku ne julkaistaan. Itsekkin kun olen Expansion pass hankkinut.

Kaverisi vissiin ostanu sen Expansion Pass, joka sisältää kaksi DLC-lisäriä joista ensimmäinen julkaistaan joulukuussa ja toinen ens vuoden puolella.

E: Ja nehän tosiaan näkyvät latauslistassa mutta ei niitä pääse pelaamaan ennenku ne julkaistaan. Itsekkin kun olen Expansion pass hankkinut.

Hahaa!!! Juu siis sen se hommannut on. Ai se on semmonen. Itekin piti se jossain vaiheessa hommata. Kuvittelin vallan, että tää on erillinen lisäri ja joulukuussa tulee seuraava... Komiaa...:lol2:

EDIT: Jaa niin mikä rest mode???

Nyt on kyllä mulla servut ihan perkeelen jumissa. Pääse edes loggaamaan sisään. Jos en 2230 mennessä ole online niin joku voi ottaa mun paikan Raidista.

Nyt on kyllä mulla servut ihan perkeelen jumissa. Pääse edes loggaamaan sisään. Jos en 2230 mennessä ole online niin joku voi ottaa mun paikan Raidista.

Vai mahtaako siellä olla tällä kertaa psn huollon alla? Mun ei ainakaan päästä kirjautumaan. On tämä yhtä helewetin päivitysrumbaa..

ImageUploadedByTapatalk1414525754.234653.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom