- Ikä
- 37
Ja jos porukalla on kakkosukkeleita ni loppuviikon aikana toista normiraidia?
1. Kaunisnaama
2. wackotic
3.
4.
5.
6.
Kakkosraidissa mielellään mukana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos porukalla on kakkosukkeleita ni loppuviikon aikana toista normiraidia?
1. Kaunisnaama
2. wackotic
3.
4.
5.
6.
Voisin mahdollisesti liittyä mukaan jos tiistaina ei saada aikaisempaa raidia kasaan.Jos ke klo 20 käy (aiemmin ja myöhemminkin käy kunhan klo 17 jälkeen) niin mukana:
Ke normal raid klo 20 (?)
1. Sir_Kaunisnaama
2. Wackotic
3. RiseH85
4.
5.
6.
Kaveri juuri jutteli, että oli ostanut sen lisäosan tähän ja sitä ei saa ollenkaan toimimaan. :face: se näkyy kyllä vissiin latauslistassa, mutta ei suostu lataamaan tjtn. kaikki bungien antamat konstit on kuulema koittanut kyllä.
Kaverisi vissiin ostanu sen Expansion Pass, joka sisältää kaksi DLC-lisäriä joista ensimmäinen julkaistaan joulukuussa ja toinen ens vuoden puolella.
E: Ja nehän tosiaan näkyvät latauslistassa mutta ei niitä pääse pelaamaan ennenku ne julkaistaan. Itsekkin kun olen Expansion pass hankkinut.
Nyt on kyllä mulla servut ihan perkeelen jumissa. Pääse edes loggaamaan sisään. Jos en 2230 mennessä ole online niin joku voi ottaa mun paikan Raidista.
Nyt on kyllä mulla servut ihan perkeelen jumissa. Pääse edes loggaamaan sisään. Jos en 2230 mennessä ole online niin joku voi ottaa mun paikan Raidista.