MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Peliä en ole pelannut, mutta paljon videoita katsellut kuitenkin......Ja en oikein käsitä mikä tuossa pelissä on niin ihmeellistä? Näyttää jumalattoman tylsältä, vaikka ihan hieno ulkoisesti onkin. Ei kai sitä sitten vaan ymmärrä jos ei ole varsinaisesti itse pelannut...

Jos porukkaa on tässä illalla kiskomassa raidia tai strikejä, niin voisin liittyä seuraan. PSN: Qris. Tuommoisella lvl 25 Hunterilla liikuskelen.

En usko että saan vielä grindattua tota mun toista hahmoa lv26 ennen klo 19. Toisella hahmolla oon jo raidin tälle viikkoa vetäny. Mutta jos ette saa tarpeeksi porukkaa ni voin tulla kyllä jeesaileen sit [emoji4] Ja PSN-nickihän oli mulla MrF91.

La raid klo 19.00

1. RiseH85
2. Sir_kaunisnaama
3. ToMiNi_
4. Wackotic (?)
5. Salkku-mutiainen
6.

Ja MrF91 jeesaa jos ei saada täyteen. Viimeks vedettiin kyl sujuvasti Atheoniin asti viidellä hengellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites ens viikon raidi, saatasko jengi kasaan hard modeen? Mike päässy jo 29 levelille?

Messissä. Grindatkaahan ittenne 29:lle nii käydään kokeileen. Tänään vedettiin normiraidi jo nätisti reiluun tuntiin.

Olikos se nyt niin että lvl 26 vois jo pärjätä raideissa?

Pärjää kunhan aseet on päivitetty tappiin ja tietää mitä tekee

Oon myöskin messissä hardin raidiin 29 lvl titanilla, koska toi normi raidi alkaa oleen jo naurettavan helppoa.

Lisäksi voin olla messissä jos tiistaina on normi raidia tarjolla tavalliseen aikaan klo 18.00 jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom