Ahh kiitos tästä! Jos huomenna tulee uus visa pankista edellisen varastetun tilalle, nii teiän päässä kilisee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ahh kiitos tästä! Jos huomenna tulee uus visa pankista edellisen varastetun tilalle, nii teiän päässä kilisee!
Perseestä toi on, en siksi ole pitänyt. Ärsyttävää kikkailla sitten tuolta firman tilille rahat. Koska Paypal on varmaan maailman byrokraattisin instanssi mitä tulee rahan siirtoon, niin se on käytännössä täysin mahdotonta. Koitettu on. Eli nyt joudun sitten kikkaamaan sieltä eka omalle tilille ja sitten siirtämään omalta tililtä firman tilille. Jos haluaisin suoraan firman tilille, niin koitettu on, mahdotonta. Sinne pitää toimittaa aivan naurettava määrä todisteita, että olen kuka olen ja mikä firma on. Se meni aika pitkälle viimeksi, mutta kyllästyin laskujen, henkkkareiden, laskujen osoitteista otettujen valokuvien ja kaiken jälkeen kun pyysivät taas lisää kuten talonkirjat missä asun, todistus postiosoitteesta jostain vitun postikonttorista jne jne. Seuraavaksi olisi varmaan pitänyt toimittaa välitilinpäätös ja sitä rataa. Paypal kerää melkoisesti tietoa ihmisistä ja tossa vaiheessa kyllästyin kun niillä alkoi olemaan melkoisesti tietoa meikästä. Niillä tiedoilla voisi jo tehdä melkoisia rikoksia pitkin poikin jos ne vuotais jonnekin.Dodi, aivan loistava systeemi.
Ohan toi ihan kätsy sitten toiminnaltaan jos rahan liikuttaminen jätetään pois. Se kytkee automaattisesti vipit ajaksi, eikä mun tartte tehdä manuaalisesti mitään.No joo, tuolta kantilta. Näin tilaajien kannalta hyvä systeemi.
Tällainen se on ollut jo pitemmän aikaa.
Style tuunauys desktoppiin. Ihan fiksun näkösiä noi sun widgetit.
Tusina taustakuvia vaihtuu 5min välein.
Softana Rainmeter nättejä paketteja valmiina ja helppo säätää. Eipä tuosta paljo iloa kyllä oo kun toisen näytön otin pois käytöstä, uutiset ja sähköposti helppo kyl tarkistaa.Style tuunauys desktoppiin. Ihan fiksun näkösiä noi sun widgetit.
Joskus noita kikkailin, mutta toisaalta mulla ei koskaan (lähes) näy desktop kummallakaan näytöllä joten tiedä sit olisiko turhaa. Ehkä sitten ensi vuonna saapunee ne 2kpl 2560x1440, niin voi vaikka toiselta näytöltä jättää tommosen palkin verran tilaa näkviin ikkunoiden viereen.
Onkos tuo softa muuten mikä?
Ai perkele. Kiitoksia tiedosta! Pitääpi ladata ja pistää tulille! Kasikin tuettuna ihan tekstin mukaan, vaikka luultavasti toimisi anyway.Softana Rainmeter nättejä paketteja valmiina ja helppo säätää. Eipä tuosta paljo iloa kyllä oo kun toisen näytön otin pois käytöstä, uutiset ja sähköposti helppo kyl tarkistaa.
topdesk