Sama taustis ku mullaki niinQ!!1 :haart:daa ...
Sulla vissiin on myös sama TIETO VÄLI KONE.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama taustis ku mullaki niinQ!!1 :haart:daa ...
Kyllä on. :dance:Sama taustis ku mullaki niinQ!!1 :haart:
Sulla vissiin on myös sama TIETO VÄLI KONE.
Ei pelitä, jos Dropboxista haluaa embeddaa kuvia, pitää heittää ne public kansioon missä voi toki myös eritellä sisällön kansioihin.Tällainen nykyään
Jokohan toimisi
Ei pelitä, jos Dropboxista haluaa embeddaa kuvia, pitää heittää ne public kansioon missä voi toki myös eritellä sisällön kansioihin.
On muuten aika nätti taustis jätkällä, voisikkos pistää tänne linkkiä jos löytyy tota vielä jostain koneelta. Kelpais nimittäin itellekki
On muuten aika nätti taustis jätkällä, voisikkos pistää tänne linkkiä jos löytyy tota vielä jostain koneelta. Kelpais nimittäin itellekki
Kyl. Vippipuolella on tarjolla taustakuvia, eli äkkiä VIPpejä hankkimaan!
On kyllä tarkoituksena se jossain puolin hankkia, mutta perkule kun ei voi sitä esim. paypalilla maksaa :face:Kyl. Vippipuolella on tarjolla taustakuvia, eli äkkiä VIPpejä hankkimaan!
Nyt voi.On kyllä tarkoituksena se jossain puolin hankkia, mutta perkule kun ei voi sitä esim. paypalilla maksaa :face:
Viittisitkö kertoa mulle miten, kun en oo ainakaan minä mitään osotteita vielä nähny ? Lähtee kyllä heti tilaukseenNyt voi.
Viittisitkö kertoa mulle miten, kun en oo ainakaan minä mitään osotteita vielä nähny ? Lähtee kyllä heti tilaukseen