SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VIII

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Juu, puhuminen = iskeminen Weak-suomi-Weak sanakirjassa :rolleyes:

alkaa varmaan kaikki Turkulaiset olemaan risteilyllä olluina, varmaan aika vähän ensikertalaisia mukana.. mutta sitten voidaan ottaa toisella ja kolmannella kerralla risteilevät uudestaan kasteeseen :dance2:

Ja jatkot pidetään sitten jo, eikös turusta löytyisi jotain saunatilaa johon voitaisiin kokoontua. vaikka se maksaisi 200€, niin ei se toisi kovin paljoa lisää kustannuksia.

alkaa varmaan kaikki Turkulaiset olemaan risteilyllä olluina, varmaan aika vähän ensikertalaisia mukana.. mutta sitten voidaan ottaa toisella ja kolmannella kerralla risteilevät uudestaan kasteeseen :dance2:
Mietin tätä itekki, viimereissulla oli aika iso ensikertalaisryöppy, mitä ei varmaan enää sitte tuukkaa :rolleyes:.

pitää varmaan olla hiljempaa tosta kasteesta, ettei se pelottele ketään liikaa, niinkun meinas viimekerralla tehdä:hyper:

Oonks mä joskus yrittäny iskee sitä?? En ainakaan tahallani!!1! :)

edit: Oikeestaan toi ylläoleva kommentti jäi kyllä vähän hämäämään... En oo ainakaan tarkotuksella halunnu loukata (enkä liikaa iskeä) ketään. =]]]

Kebabbilan jonossa käyttäytyminen oli hieman epäkorrektia kohteen ja hänen seuralaisensa statukseen nähden. Uskon kyllä, ettet muista siitä mitään. Enkä kyllä minäkään olis enää muistanu, ellei joku olis muistuttanu. Tarkka tapahtumankulku ei tuu enää edes mieleen, mutta olisko ollu taas joku Sahaaja tai joku joka tuli ja siirsi AT:n pois häiritsemästä :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kebabbilan jonossa käyttäytyminen oli hieman epäkorrektia kohteen ja hänen seuralaisensa statukseen nähden. Uskon kyllä, ettet muista siitä mitään. Enkä kyllä minäkään olis enää muistanu, ellei joku olis muistuttanu. Tarkka tapahtumankulku ei tuu enää edes mieleen, mutta olisko ollu taas joku Sahaaja tai joku joka tuli ja siirsi AT:n pois häiritsemästä :D

Wow! Mikäli tapahtumapaikka oli kepappipaikka tsadissa joskus valomerkin jälkeen niin en pystyne kieltämään syyllisyyttäni ((ny oon vähintään 3 promillen kännissä.. perkele! <- kirosana). Mähän en pakkikselle kirjottele kun ympäripäissäni (onks toi yhdyssana.. joo, täytyy olla?)), mutta...

..ei hemmetti.. saatat muuten olla oikeessa... noh.. tuotahhh... olin ehkä juonu hivenen verran liikaa.. en ees muistanu, että (tähän oli kirjotettu öpaut 5 riviä kakkaa em. lisäks.. hienosti sensuroitu, anyway.. pyyhin sen pois ennen kun painoin enttttteriä :D).........

..Hahahahah!!! TeinX mää Ekin mustasukkaseks?? :rock: :hyvä:

(ei kyl edelleenkään ollu tarkotus loukata ketään.. ois muuten oikeesti hemmetin kiva kun ois edes jotain pieniä muistikuvia.. :)) <-- vai kuuluks tohon enemmin :-/ --ei aavistustakaan...

edit: Vihree Chartreuse on muuten aika häijy juoma. Melkein yhtä paha kun 3-4 pulloa Möet-mitälie-shampanjaa Onnelassa. Mulle tuli jo melkein omantunnontuskia (tän täytyy olla yhdessana) Anixin iskemisestä, mutta tarkemmin ajatellen.. Varmasti ei oo ainakaan tapahtunu mitään mistä kenenkään pitäis loukaantua :P En muista kovin tarkkaan miltä aniksi näytti, mutta alan tässä nousuhumalassa iskeen sitä kyllä kohta uudelleen.... :D

--> Tässä piti vielä olla sana "edit", mutta softa editoi tekstin hassusi: Ja ihan varmuuden vuoks: ... vakavasti ottaen. Sori mun puolesta jos oon oikeesti tehny jotain sopimatonta...(?)

:offtopic: Jaksaako AT pitkään ylhäällä vai sammuuko kohta :lol2:?:offtopic:

Ja nyt loppu offtopic.

Kenen hytistä tehdään virallinen sviitinkorvike? Pahaa-aavistamattoman ensikertalaisen :evil:?

Kenen hytistä tehdään virallinen sviitinkorvike? Pahaa-aavistamattoman ensikertalaisen :evil:?

Varataan koko hyttikäytävä, kun kerran normihytit on noin halpoja. Ei tule sitten kukaan valittamaankaan :jahas:

Noniin, joko on kismat selvitetty :)

Laitetaanpa porukka alustavasti hytteihin niin pysytään kärryillä riittääkö kopit.

1. Hytti
- nigster (puhveli)
- Mr.Referee (puhveli)

2. Hytti
- TJJ
- minimari

3. Hytti
- Pyranha
- Ex-Tavis

4. Hytti
- elasto
- shrimp

5. Hytti
- Integrandi (puhveli)
- MHK (puhveli)

6. Hytti
- Weak
- anix

7. Hytti
- Wainio (puhveli)
- Big Evil (puhveli)
- Kas-vain

8. Hytti
- Ashta (puhveli)

9. Hytti
- sipulia
- Leni (puhveli)

10. Hytti
- Huu
- Sahaaja
- jaNsu (puhveli)

11. Hytti
- -AT- (puhveli)

12. Hytti
- Dymond (puhveli)
- Kingi (puhveli)

Haluan ilmoittautua mukaan laivalle, toivottavasti tällä kertaa olen hereillä suurimman osan risteilystä, ja yritän olla oksentamatta vessan lattiaa täyteen... :)
Kymppihytti, kiitos!

Haluan ilmoittautua mukaan laivalle, toivottavasti tällä kertaa olen hereillä suurimman osan risteilystä, ja yritän olla oksentamatta vessan lattiaa täyteen... :)
Kymppihytti, kiitos!
Meetkö kuselle tälläkertaa?

Jaksaako AT pitkään ylhäällä vai sammuuko kohta

Nyt alan oleen aika lähellä sanmuamista. Ei tääl oo enää ku pahaa konjakkia meille aamuvirkuille..... jotain VSOPpppia.. ihan vitun pahaaa.. Hajoo eki.. mä isken sun anixia taas heti kun näen sen.. (kai.. en edelleenkään muista miltä aniksi näyttää... - isken varmuuden vuoks..)

8. Hytti
- Ashta (puhveli)

Asta-Puhveli: Otetaanks yhteinen hytti vai saanko tälläkin kysymyksellä suututettua jonkun? ;)

:säästötoimenpide:

sori AT mut mä oon mielummin yksin ... tai yritän olla :D viimeks se ei onnistunu kovin hyvällä menestyksellä ... hitto nukuin oman hyttini lattialla osan yöstä :D

Jaa että sä oikein katoit vai ... on meillä siinä varsinainen herrasmies :D

Joo joo, oli niin kylmä etten saanu moneen tuntiin unta aluks. :D Niin ja jos muistat, niin vastapalvelukseksi hytistä pääsit mun kämpän lattialle nukkumaan seuraavana yönä. :hyvä:

Joo joo, oli niin kylmä etten saanu moneen tuntiin unta aluks. :D Niin ja jos muistat, niin vastapalvelukseksi hytistä pääsit mun kämpän lattialle nukkumaan seuraavana yönä. :hyvä:

Nii, mulle luvattii ensin sohvapaikka ja mä päädyin taas lattialle ... noh ... osaspahan arvostaa taas omaa sänkyä ku oli pari yötä nukkunu lattialla :rock:

edit. oisit ottanu mut siihen vieree ni ois tullu lämmin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom