Oot varmaan puhunu sille joskus.
Ah ok... My bad :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot varmaan puhunu sille joskus.
Juu, puhuminen = iskeminen Weak-suomi-Weak sanakirjassa
Mietin tätä itekki, viimereissulla oli aika iso ensikertalaisryöppy, mitä ei varmaan enää sitte tuukkaa .alkaa varmaan kaikki Turkulaiset olemaan risteilyllä olluina, varmaan aika vähän ensikertalaisia mukana.. mutta sitten voidaan ottaa toisella ja kolmannella kerralla risteilevät uudestaan kasteeseen :dance2:
Oonks mä joskus yrittäny iskee sitä?? En ainakaan tahallani!!1!
edit: Oikeestaan toi ylläoleva kommentti jäi kyllä vähän hämäämään... En oo ainakaan tarkotuksella halunnu loukata (enkä liikaa iskeä) ketään. =]]]
Kebabbilan jonossa käyttäytyminen oli hieman epäkorrektia kohteen ja hänen seuralaisensa statukseen nähden. Uskon kyllä, ettet muista siitä mitään. Enkä kyllä minäkään olis enää muistanu, ellei joku olis muistuttanu. Tarkka tapahtumankulku ei tuu enää edes mieleen, mutta olisko ollu taas joku Sahaaja tai joku joka tuli ja siirsi AT:n pois häiritsemästä :D
Kenen hytistä tehdään virallinen sviitinkorvike? Pahaa-aavistamattoman ensikertalaisen :evil:?
Meetkö kuselle tälläkertaa?Haluan ilmoittautua mukaan laivalle, toivottavasti tällä kertaa olen hereillä suurimman osan risteilystä, ja yritän olla oksentamatta vessan lattiaa täyteen...
Kymppihytti, kiitos!
Jaksaako AT pitkään ylhäällä vai sammuuko kohta
Hyvin se näytti siinäkin sujuvan :D
Jaa että sä oikein katoit vai ... on meillä siinä varsinainen herrasmies :D
Joo joo, oli niin kylmä etten saanu moneen tuntiin unta aluks. :D Niin ja jos muistat, niin vastapalvelukseksi hytistä pääsit mun kämpän lattialle nukkumaan seuraavana yönä. :hyvä: