Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeejee matka lähestyy! Pakko tulla hauska risteily kun näin paljon porukkaa! Viime kerralla kun olin mukana, laivan disco oli rempassa, toivottavasti nyt pääsee pyörittämään kankkuja ja muka osaamaan tanssia reggaetonia yms. Viekää mut sitten tanssilattialta pois jos alkaa näyttämään uhkaavalta tai em. musiikki alkaa soimaan.

Uuden porukan kasteita odotellessa... **kieh kieh**
 
Mikä kysymys tuo nyt on? Joku muodollinen?

Tulen tekemään lähtökuntotarkastuksen. Mikäli meno ei ole riittävän hyvä, en päästä teitä laivaan. :kippis1:

(Edit: Saavun Turkuun sellaiseen aikaan, että ajattelin tulla ruokailemaan sinne.)
 
Tulen tekemään lähtökuntotarkastuksen. Mikäli meno ei ole riittävän hyvä, en päästä teitä laivaan. :kippis1:

(Edit: Saavun Turkuun sellaiseen aikaan, että ajattelin tulla ruokailemaan sinne.)
Roudataan sut mukaan laivaan :whip:
 
... toivottavasti nyt pääsee pyörittämään kankkuja
:kuola: :lol2:
ja muka osaamaan tanssia reggaetonia yms. Viekää mut sitten tanssilattialta pois jos alkaa näyttämään uhkaavalta tai em. musiikki alkaa soimaan.
Mulla on kyllä (gangsteri)reggaetonia mukana omasta takaa ihan defauttina.

Varmaan aamusta/aamupäivästä lähdetään ajelemaan Joensuusta. Siitä sit vaan Stadin kautta Turkkuseen. Pitää sopia vielä lähempänä tarkat kellonajat mistä teidät kipataan kyytiin ja milloin.
Jeah, hyvä homma.
 
Viime kerralla kun olin mukana, laivan disco oli rempassa, toivottavasti nyt pääsee pyörittämään kankkuja ja muka osaamaan tanssia reggaetonia yms. Viekää mut sitten tanssilattialta pois jos alkaa näyttämään uhkaavalta tai em. musiikki alkaa soimaan.

:wtf: Toivottavasti! Mä voin osallistua poistanssimiseen. Tai tanssiraahaamiseen. Tai raahaustanssiin...

Joko ne nimilaput on tehty? :rolleyes:
 
Tanssilattia?
90-luvun alussa oltiin syksyllä laivalla. Kauhea tuuli pyyrpaapuurista(?).
Tanssin neidon kanssa hitaita, yhtäkkiä laiva kallistui ja tyttö hävisi.
Jos nyt luvataan myrskyä, otan nippusiteet mukaan. Keinunta luo sen jälkeen vaan tunnelmaa.
Toisaalta olen jo vanha ja kömpelö.
Tanssilavan laitaan ottaa koppeja.
Ehkä tulee semmoinen ihana olento, jota ei uskalla katsoa silmiin ja puhuessa automaattisesti alentaa ääntään, peläten olennon menevän hajalle?
Kuitenkin tulee semmoinen kookas puolalainen rekkakuski. Silmien väliin jää navan jälkiä.
Tyydynkin sviitin porealtaaseen. Speedot otsalla pökäleen uittokilipailu.
 
Myö ostettiin tänään junaliput :dance:
Turussa lähtöpäivänä klo 1707 niin ehtii Teh Shämiin tai syömään johonkin, takaisin lauantaina satamasta 1945. Kukaan samoissa Helsingin junissa?

Edit: Suurin osa taitaakin olla autoilla tulossa..
 
Myö ostettiin tänään junaliput :dance:
Turussa lähtöpäivänä klo 1707 niin ehtii Teh Shämiin tai syömään johonkin, takaisin lauantaina satamasta 1945. Kukaan samoissa Helsingin junissa?

Edit: Suurin osa taitaakin olla autoilla tulossa..

Mä taidan olla menossa samalla junalla sit helsiinkiin, ellei jostain ilmaannu autokyytiä :D Onkos se Zannazin autokyyti lähdössä täältä tanpereelta?


ainii ....



:dance2:
 
Kyllä se nyt käy vähiin...
 
Vähissä tosiaan on päivät :rock:. Kohta pääsee näkemään taas Ashtan tanssahtelut ja legendaariset Refe kasteen juontamiset. Onko muuten Sahaaja&SilkkaaLihasta ja kumppanit taas kuvaamassa dokumenttia? :hyvä:

Jo loppui junamatkat kun muutti kävelymatkan päähän Shamista :D

:haart:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom