- Ikä
- 47
Robertto, mikä sulla on se aikataulu sillon perjantaina?
Tämä kai. :wtf:Kuka, mitä tai missä on SHÄMI?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä kai. :wtf:Kuka, mitä tai missä on SHÄMI?!
Mikä kysymys tuo nyt on? Joku muodollinen?
Roudataan sut mukaan laivaan :whip:Tulen tekemään lähtökuntotarkastuksen. Mikäli meno ei ole riittävän hyvä, en päästä teitä laivaan. :kippis1:
(Edit: Saavun Turkuun sellaiseen aikaan, että ajattelin tulla ruokailemaan sinne.)
:lol2:... toivottavasti nyt pääsee pyörittämään kankkuja
Mulla on kyllä (gangsteri)reggaetonia mukana omasta takaa ihan defauttina.ja muka osaamaan tanssia reggaetonia yms. Viekää mut sitten tanssilattialta pois jos alkaa näyttämään uhkaavalta tai em. musiikki alkaa soimaan.
Jeah, hyvä homma.Varmaan aamusta/aamupäivästä lähdetään ajelemaan Joensuusta. Siitä sit vaan Stadin kautta Turkkuseen. Pitää sopia vielä lähempänä tarkat kellonajat mistä teidät kipataan kyytiin ja milloin.
Roudataan sut mukaan laivaan :whip:
Oletko aivan varma? Saattais kokea kovia...Kyllä sekin käy :D
Oletko aivan varma? Saattais kokea kovia...
Anix joutuu muutenkin kokea kovia. :D Mä en ainakaan kestäis Weakkia niin kauaa.Oletko aivan varma? Saattais kokea kovia...
Anix joutuu muutenkin kokea kovia. :D Mä en ainakaan kestäis Weakkia niin kauaa.
Viime kerralla kun olin mukana, laivan disco oli rempassa, toivottavasti nyt pääsee pyörittämään kankkuja ja muka osaamaan tanssia reggaetonia yms. Viekää mut sitten tanssilattialta pois jos alkaa näyttämään uhkaavalta tai em. musiikki alkaa soimaan.
Myö ostettiin tänään junaliput :dance:
Turussa lähtöpäivänä klo 1707 niin ehtii Teh Shämiin tai syömään johonkin, takaisin lauantaina satamasta 1945. Kukaan samoissa Helsingin junissa?
Edit: Suurin osa taitaakin olla autoilla tulossa..
Jo loppui junamatkat kun muutti kävelymatkan päähän Shamista :D