SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
joo, mut saa laittaa misukan ja muiden kumppaniksi ja buffetti myös mulle :)

Loistavaa!!! Aivan oikea päätös. :rock:

Mä mietin vielä sekä buffetin että aamupalan ottamista. :wtf: Ehkä pitäisi jättää jo historiaan se joka kertainen buffettimättö...

Varmistetaan nyt vielä, että saiko nimenomaan aamupalan varaamisella etukäteen mitään alennusta? Jollei, niin sitten luotan siihen että aamupalalle pääsee vaikkei sitä etukäteen varaakaan.

Tässähän alkaa jo risteilykuume nousta. :kippis1:

anix sanoi:
Mä en varmaan nyt tiedä kaikkea, mikä sama? Nostakaas mut kartalle, kiitos.

Voin vastata Refen puolesta, että tätä ei valitettavasti pysty kertomaan etukäteen kellekään. Sen näkee vasta sitten laivalla. ;) Mutta ei hätää, kukaan ei ole vielä kuollut taikka edes haavoittunut. :lol2:

Loistavaa!!! Aivan oikea päätös. :rock:

Mä mietin vielä sekä buffetin että aamupalan ottamista. :wtf: Ehkä pitäisi jättää jo historiaan se joka kertainen buffettimättö...
Lol, tuotahan oot jo yrittänyt monta reissua putkeen :hyper:

Aamupalasta saa muistaakseni euron alennusta kun ottaa etukäteen. Puhvelista muistaakseni pari euroa.

Päivitettyä listaa:

1. Hytti (A)
- Viitsu (puhvetti)
- JSV (puhvetti)

2. Hytti (A)
- anix

3. Hytti (C)
- elasto (puhvetti)
- weak
- sahaaja

4. Hytti (C)
- Pyranha
- Ex-Tavis

5. Hytti (B)
- nigster (aamiainen + puhvetti)
- Mr.Referee (aamainen + puhvetti)

6. Hytti (B)
- Astha (aamiainen + puhvetti)
- Misukka (puhvetti)
- puuma (puhvetti)
- Paukku79 (puhvetti)

7. Hytti (B)
- Integrandi
- MHK
- JN

8. Hytti (B)
- TJJ
- minimari

9. Hytti (B)
- gadfly
- mik99

ei valitettavasti pysty kertomaan etukäteen kellekään. Sen näkee vasta sitten laivalla. ;) Mutta ei hätää, kukaan ei ole vielä kuollut taikka edes haavoittunut. :lol2:

Arvostan kykyänne pitää hullua jännityksessä. Tilaan yhden kappaleen aikakoneita ja matkustan tulevaisuuteen.

Lol, tuotahan oot jo yrittänyt monta reissua putkeen :hyper:

Aamupalasta saa muistaakseni euron alennusta kun ottaa etukäteen. Puhvelista muistaakseni pari euroa.

No aina sitä sopii yrittää. :D Okei, tässä tapauksessa mä otan aamupalan, koska kyllä siinä rellestäessä kuitenkin tulee nälkä. :)

anix sanoi:
Arvostan kykyänne pitää hullua jännityksessä. Tilaan yhden kappaleen aikakoneita ja matkustan tulevaisuuteen.

No sitten pystytkin vaan näkemään, että koko reissusta tulee todella hauska. :thumbs:

Mä haluun mukaan, kaikki laivaan ja niin edelleen... Haluun ultimate kelkkahyttiin, eli Kingin hoviin. Ja hovi on muuten aina vähintään B-luokan hytti :D

Noniin kaikki täysin, vähän ja vähän vähemmän tuntemattomat punkerot!! Haravoikaas sinne kalentereihinne tilaa pariksi päiväksi ja rohkeasti mukaan matkaan! Harvemmin näiltä reissuilta kukaan on pettyneenä poistunut!

Mahdollisimman paljon uutta porukkaa tosiaan mukaan. Eli kaikki uudet ja uudet ei-vipit mukaan risteilyyn!

Kelkkajengi kasassa :rock:

Hmmh.... mielenkiintoista. Viäkös ois mahkuja ujuttautua mukaan?... jos uskallan :eek:. Syödäänkö siä pieniä tyttöjä?

^tulkitaanko ilmoittautumiseksi :confused:

Lisää keltanokkia :dance:

Päivitettyä listaa:

1. Hytti (A)
- Viitsu (puhvetti)
- JSV (puhvetti)

2. Hytti (A)
- anix

3. Hytti (B)
- elasto (puhvetti)
- weak
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

4. Hytti (C)
- Pyranha
- Ex-Tavis

5. Hytti (B)
- nigster (aamiainen + puhvetti)
- Mr.Referee (aamainen + puhvetti)

6. Hytti (B)
- Astha (aamiainen + puhvetti)
- Misukka (puhvetti)
- puuma (puhvetti)
- Paukku79 (puhvetti)

7. Hytti (B)
- Integrandi
- MHK
- JN

8. Hytti (B)
- TJJ
- minimari

9. Hytti (B)
- gadfly
- mik99

10. Hytti (B)
- dymond (aamupala + puffeli)

11. Hytti (B)
- Zannaz

Integrandi sanoi:
^tulkitaanko ilmoittautumiseksi :confused:

Lisää keltanokkia :dance:

Joo, tulkitaan vaan. Emmä kyl mikään "miittikeltanokka" oo, mut jos puhutaan vaan Turku-risteilyistä ni oon. On ollut vähän hiljaiseloa mut enköhän sovi joukkoon. Nii ja hei mä haluan kans "täyshoidon", eli aamupalaa ja puffaa mullekin. \o/. Nii ja hyttikaveriks mieluusti joku kiva mimmi/mimmejä. Hitto kun toi X-maister on jo ton ukkolinsa kaa, murh :D. Tai jos ei tuu jengii ni kai sitä yksinkin sit voi... Mut mieluusti tietty joku kaveriks et jos alkaa pelottaa illlala ni on joku pitämäs kädestä kii :D. Hah!

P.S. Se on sit ZannaZ, ei Zannaz :jahas:. ;). On kato tarkkaa.

... Mut mieluusti tietty joku kaveriks et jos alkaa pelottaa illlala ni on joku pitämäs kädestä kii :D. Hah!

Kyl mää luulen että tuohon on vapaaehtoisia.... ;) Vaikka nuo nuoret kävelevät testosteronipommit Weakin johdolla tekee kaikkea uskaliasta ja varmasti tarjoutuvat pitämään sua kädestä kiinni :D

Pidetään väkisin kädestä kiinni :evil:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
No niin jos minäkin tuun taas tauon jälkeen risteilemään teitin kaa:rock:

Mulle aamiainen+puffetti, B-hyttiin.. mut saa laittaa ZannaZ:n kans samaan hyttiin jos kelpaan (voin pidellä kädestä kiinni jos alkaa pelottaa:D).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom