Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

Mun ja Cheden hytissähän on tilaa, että Qan sinne vuan meijjän kans :) Ja ei tosiaan oo tietoo typystä, ei oo Chedestä kuulunu mitn.
Jos sinne sopii, niin voisinpas voisinpas mukaan lähteä lähteä :hyvä:
Chede ei tullut sinkkumiittiinkään :eek:
mä voisin lähteä jos löytyis joku fiksu kyyti lahdesta:rolleyes:
No Lahti on ihan väärässä suunnassa mua ajatellen. Eiköhän tuolla oo jonkun hytissä vielä tilaa, ei raipatia saa yksin jätttää!

Mä voisin itseasiassa mennä raipatin kans samaan hyttiin, voidaan puhua kynäristä...:wanha:
Ja nuorissa pojissa on sitä jotain :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Qan, eihän siel oo muita ku mie ja Chede, ni kyl sie sinne mahut :) Mukaan vaan. Toivottavasti se Chedekin sieltä herää ja on tulossa!
Joo! Mitenhän noi maksut sit menee tälleen ylimääräsenä ja vieläkö ehtii buffaa varata? Mä en oo ikinä varannu laivamatkaa, viimeks ollu risteilyllä 14-vuotiaana ja äitee tilas systeemit. :D

Joo! Mitenhän noi maksut sit menee tälleen ylimääräsenä ja vieläkö ehtii buffaa varata? Mä en oo ikinä varannu laivamatkaa, viimeks ollu risteilyllä 14-vuotiaana ja äitee tilas systeemit. :D
No saat suoraan tuon Cheden paikan, jossa on puffeli mukana. Maksut suoraan mulle. Laita privaa kohtalaisen pian jos otat. Jos Chede ilmaantuu kolostaan toimivilla selityksillä niin kyllä sekin sinne saadaan vielä tungettua.

Mitäs me sitten tehdään, jos ei rookiekorkkauksia ole :( ?

Ai niin: :kippis1:

No saat suoraan tuon Cheden paikan, jossa on puffeli mukana. Maksut suoraan mulle. Laita privaa kohtalaisen pian jos otat. Jos Chede ilmaantuu kolostaan toimivilla selityksillä niin kyllä sekin sinne saadaan vielä tungettua.
Allright, laita mulle vaan privalla ne tiedot! :)
Eiköhän me Xairaxin kanssa saada kahestaankin hytti pidettyä kaaoksessa, vaikkei Chede ilmaantuiskaan :(

Jeiiiii!

Jos Chedeä ei risteily kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Ei niitä rannalle jääviä ruikuttajia ole ennenkään kaipaamaan jääty. :kippis1:

TJ on muuten 24.

XairaX & Chede, mahdunko mä sit teiän hyttiin? Ymmärrän kyl, jos haluutte levittää tavaranne kahestaan :D

Mitäs heräsin liian myöhään, oivoi. Onneks näitä tulee uusia!

Hengissä ollaan toistaiseksi vielä.

Jos mun paikka ei mennyt vielä kenellekään, niin Qan, tervetuloa vaan meidän hyttiin. :)

Integrandille laitettu spostia.

Eihän me mitään säädetä, kun mulle tarjottiin eka Cheden paikkaa, mutta sitten Chede tuleekin siihen itse, niin pitäähän mun nyt kysyä, että voin liittyä heidän seuraansa. Käytöstavat kunniaan :whip:

Jeiiiii, Chede ja XairaX, mä maksan teille sit paikan päällä osuuteni hytistä, onko ok?

Pitääks mun silti jotenki ilmoittautuu tonne laivalle, kun ei kerta oo hyttiä? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom