SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

JN

.
Kaupunki
Tampere
Eli perustetaanpas tälle oma threadi, kun kiinnostusta löytyi.

Uusiin naamoihin on aina kiva tutustua, ja tuskin kellään tällä planeetalla on tarpeeksi kavereita, siispä kootaan joukkomme!

Porukan koosta riippuu paljon, että mitä voi ja pystyy tehdä. Mikäli suht vähän porukkaa innostuu ajatuksesta, niin tapahtuman voisi järjestää vaikka täällä meikän kämpillä. Istumapaikat tosin rajoittuu 2h:n sänkyyn+viiteen tuoliin, kun sohvia en ole vielä "kerennyt" hommata. Grilli ja sauna löytyy.
Pleikkaria tai x-boxia en omista.

[mod]Viestiä korjattu pyynnöstä. :Timba79[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuossahan olisi satama ihan vieressä. Miltä kuulostaisi jos napataan botski ja vedetään ihan perinteinen miniristeily? Ne on aina kivoja reissuja varsinkin hyvällä porukalla. Voisin itse toimia lippuvastaavana. Tiedän mestan, josta saa hytit max 10 euroa/lärvä. Ei tarttis sitten ace-oon jännittää tuolien määrän ja grillihiilien kanssa. Vaikka joku sopiva lauantai-ilta...

Integrandi sanoi:
Tuossahan olisi satama ihan vieressä. Miltä kuulostaisi jos napataan botski ja vedetään ihan perinteinen miniristeily? Ne on aina kivoja reissuja varsinkin hyvällä porukalla. Voisin itse toimia lippuvastaavana. Tiedän mestan, josta saa hytit max 10 euroa/lärvä. Ei tarttis sitten ace-oon jännittää tuolien määrän ja grillihiilien kanssa. Vaikka joku sopiva lauantai-ilta...
Tuo kuulostaa hyvältä tosi hyvältä, eikä ole pahan hintainenkaan!

Muuten hyvä idea muttei jaksaisi minnekään laivalle asti vaivautua. Eli jos joku diilaisi jotain muuta meininkiä... Sullotaan vaikka porukalla keilaamaan tai jotain.

mites noi miniristeilyt käytännössä toimii? muistelinko oikein, että ne tulee maihin takas alkuillasta, jolloin jää aikaa muuhunkin? risteilyt on aina mukavia, että täällä ollaan ainakin siihen myös suostuvaisia. toki keilojen kaatelut sun muut ace-oo:n asunnon invaasiot käy kyllä myös hyvin. :)

taicaviitta sanoi:
mites noi miniristeilyt käytännössä toimii? muistelinko oikein, että ne tulee maihin takas alkuillasta, jolloin jää aikaa muuhunkin? risteilyt on aina mukavia, että täällä ollaan ainakin siihen myös suostuvaisia. toki keilojen kaatelut sun muut ace-oo:n asunnon invaasiot käy kyllä myös hyvin. :)

Jos menee miniristeilylle kapelskäriin asti niin silloin lähdetään illalla ja ollaan vuorokauden päästä takas eli siitä pääsee suoraan jatkamaan. Melko raskashan tollanen reissu aina on :D

Miten olisi tänään miitti, tarviiko sen olla viikkojen päästä :D? Mulla ei ainakaan ole mitään kummempia illan ohjelmassa.

ironchef sanoi:
Jos menee miniristeilylle kapelskäriin asti niin silloin lähdetään illalla ja ollaan vuorokauden päästä takas eli siitä pääsee suoraan jatkamaan.

ahhså. mä kun oon vaan työkavereilta kuullu että on niitäkin risteilyjä, jotka lähtee aamulla/päivällä, ja tulee illaks takas, tyyliin jotain kahdeksan pintaan. sellaset olis ihan mukavia, päivä menis rattoisasti, ja illaks kerkeis vielä... no, vaikka mitä. :) tosin - voihan se olla, että savolaista on (taas kerran) huijattu, eikä moisia risteilyjä ole.

ironchef sanoi:
Melko raskashan tollanen reissu aina on :D

hmmm... based on earlier experiments in this year, taitaa olla jo hieman liiankin raskas meikäläiselle. :D

ace-oo- sanoi:
Miten olisi tänään miitti, tarviiko sen olla viikkojen päästä ? Mulla ei ainakaan ole mitään kummempia illan ohjelmassa.

ei toimi ainakaan mulla. aamuks töihin, ja suunnitelmia hieman jo muutenkin päivälle/illalle. ja mieluummin muutenkin sellanen pieni pelivara miitille, olis mukavaa keksiä jotain (edes pientä) tekemistäkin, sen sijaan että käy vaan hakemassa mäyriksen ja perhekossun. tosin - noiden jälkeen mikä tahansa tekeminen tuntuu kyllä mukavalta. :rolleyes:

edit. eihän mun poissaoloni tietenkään estä teitä muita miittailemasta. ;)

taicaviitta sanoi:
ei toimi ainakaan mulla. aamuks töihin, ja suunnitelmia hieman jo muutenkin päivälle/illalle. ja mieluummin muutenkin sellanen pieni pelivara miitille, olis mukavaa keksiä jotain (edes pientä) tekemistäkin, sen sijaan että käy vaan hakemassa mäyriksen ja perhekossun. tosin - noiden jälkeen mikä tahansa tekeminen tuntuu kyllä mukavalta. :rolleyes:

edit. eihän mun poissaoloni tietenkään estä teitä muita miittailemasta. ;)
Yep, pitäähän sitä tosiaan vähän keretä suunnitella, ja sopia joku päivä, että ihmiset kerkeää edes merkata sen kalenteriin. :D

taicaviitta sanoi:
ahhså. mä kun oon vaan työkavereilta kuullu että on niitäkin risteilyjä, jotka lähtee aamulla/päivällä, ja tulee illaks takas, tyyliin jotain kahdeksan pintaan. sellaset olis ihan mukavia, päivä menis rattoisasti, ja illaks kerkeis vielä... no, vaikka mitä. :) tosin - voihan se olla, että savolaista on (taas kerran) huijattu, eikä moisia risteilyjä ole.

Men Juu-u det rätt javist! Siis onhan noita maarianhaminan päiväristeilyjä... Aamulla laivalle ja koko päivä seisovaa naamaan ja illaksi rantaan. HjuuleoHjeija!

Itellekkin tarvii hieman aikaa varautua :rolleyes:

Olisko megazone kova sana?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
ironchef sanoi:
Men Juu-u det rätt javist!

helvetti mä mitään saksaa ymmärrä. mita sina tarkoitta? :rolleyes: (<- oon muuten tehny sen vakaan periaatepäätöksen, että turussa(kaan) ollessani en opettele ruotsia, enkä sitä puhu. jos joku ei taas sitten savonsuomeani ymmärrä, niin A: joko en ole tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen, että hän haluaisi minua ymmärtää, tai B: hänellä ei ole tarpeeksi kova hätä, että apua tarvitsisi. voihan se olla, että joku kaunis päivä pilkka osuu omaan nilkkaan, ja joku kaunis tyttönen puhuukin sitten pelkästään ruotsia. mutta siinäkin tapauksessa kyseeseen tulisi varmastikin se vaihtoehto A, vaikka ruotsia koettaisinkin sönköttää.)

ironchef sanoi:
Olisko megazone kova sana?

kyllähän sitä vois hyvin lähtee sotimaan. sen jälkeen sauna olis kyllä enemmänkin kuin kova sana.

Megazone olis kyllä kova juttu. Tuota voisi itsekin harkita, vaikka en ihan Turussa asukkaan...

taicaviitta sanoi:
kyllähän sitä vois hyvin lähtee sotimaan. sen jälkeen sauna olis kyllä enemmänkin kuin kova sana.

Olisko jossain edullista saunaosastoa? Jos hyvin saadaan porukkaa mukaan, niin ei luulisi tulevan kovin kalliiksi. Samalla voisi juoda sitä olutta

taicaviitta sanoi:
helvetti mä mitään saksaa ymmärrä. mita sina tarkoitta? :rolleyes:

Men Juu-u det rätt javist = Mutta Kyy-llä se oikein tottakai

Itsekkään en ruotsia kauheesti käytä, mutta kyllä baarissa on kummasti luistanu "kurnutusruotsi" kun on ollut hyvän näköinen svedutyttö kiikarissa :D

Saako sinne Megazoneen pukeutua Cobraksi?! :hyper:
00036870.jpg

ace-oo- sanoi:
Saako sinne Megazoneen pukeutua Cobraksi?! :hyper:
00036870.jpg

Sehän on suorastaan vaatimus.

Back
Ylös Bottom