SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu! Part deux

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Joku ehkä huomasi viime loka-marraskuussa pienen häpeningin Turuus..

Asiaan vihkiytymättömille, tietoa löytyy ehkä helpoiten käyttämällä hakua, hakusanalla lettutaikinaa (älkää kysykö miksi juuri kyseinen hakusana toimii), sieltä se aihe minkä otsikko on hyvin likellä tämän ketjun otsikkoa.. :rolleyes:

Kumminkin, valokuvaus alueella tuli ilmi kiinnostus uuteen tapamiseen åbolandiassa. Ja sen pohjilta tämä ketju.

Kiinnostaako ketään jonkin sortin kohtaaminen Turuus?
Jos niin ketä?
Missä?
Mitä?
Milloin?
Ideoita?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
totta kai. ilman muuta olisi mukava nähdä uudelleen jo tutumpiakin naamoja, ja ihmetellä samalla - toivottavasti ainakin - muutamaa uuttakin. tiedä vaikka honey ja tavis intoutuisivat, jälleen, esittelemään meille... hmmm, no - sanotaan nyt vaikka hyvinmuotoutunutta lihaksistoaan. ;)

kaikki käy. bowling, kiipeily, se megazonehässäkkä - tai sitten pelkästään rauhallinen chillailu jossakin, ja yleinen tutustuminen.

Täytyypä sanoa, että paljon viime tapaamisesta kuulleena, voisi ajella jopa sen 150km sinne turkuunpäin ja tulla katsomaan teidän jumalaisia vartaloita.... tietenkin jos otetaan mukaan.

I'm in, ellen sairastu lintuinfluenssaan. Keilailu vois olla hyvä, siellä sais helposti menemään pari tuntia, vaikka kupittaan keilahallissa. Tosin, käy mulle se kiipeilykin. Olisko sen jälkeen joku ruokailu poikaa tai jotain?

Mukana ollaan jos vain ajankohta millään sattuu sopimaan, tottakai:rock: !Hyvä TJJ kun olit nyt aktiivinen ja herättelet meitä uinuvaisia!Itse bongasin tuon toisen "Kuvaaminen Turussa" tms. -threadin ja ajattelin itse että jos nyt joku ei aloita threadia teen sen minä itse. Säästit siis vaivaani:D !

Mä ehdottasin nimenomaan jotakin rauhallista chillailua yhdistettynä vaikkapa juuri megazoneen, sillä sinne en ole itseäni vielä saanut täällä turussa raahattuakaan vaikka se on pitkään ollutkin aikeenani.

taicaviitta sanoi:
totta kai. ilman muuta olisi mukava nähdä uudelleen jo tutumpiakin naamoja, ja ihmetellä samalla - toivottavasti ainakin - muutamaa uuttakin. tiedä vaikka honey ja tavis intoutuisivat, jälleen, esittelemään meille... hmmm, no - sanotaan nyt vaikka hyvinmuotoutunutta lihaksistoaan. ;)

kaikki käy. bowling, kiipeily, se megazonehässäkkä - tai sitten pelkästään rauhallinen chillailu jossakin, ja yleinen tutustuminen.

:lol2: !Honey on ehdottomasti saatava mukaan(näyttämään siltoja!), mutta sen voin sanoa että näin etukäteen ei luvata mitään hyvän huumorintajumme tuottamia hyviä juttuja ihmeellisempään:lol2: !

Myös muut laivalta tutut:AT, Keijo-S ja Ace-oo, Integrandi, drn, Trebla, Weak:haart: jne..Tulkaa ihmeessä mukaan!Mr. Referee, todellakin,tänne Turkuun tulemista kannattaa tosiaan harkita vakavasti,saattaa vaikka sattua niin että tulee olemaan hauskaa;) !

Myöskin punttimimmit ovat enemmän kuin tervetulleita: Ainakin muumineidon kanssa sovittiin jo aiemmin alustavasti että seuraavassa miitissä nähdään!

Ajankohtaa saa joku muu alkaa ehdottelemaan tarkemmin, mutta sopivin viikonpäivä olisi kyllä lauantai. Nyt heitän pallon muille ja jään odottelemaan threadin tulvimista postauksista!

Mr.Referee sanoi:
Täytyypä sanoa, että paljon viime tapaamisesta kuulleena

Mitään ei siis tapahtunut.. :jahas:

Mutta olisko joku *hikeä tuottava aktiviteetti X* + relaxoituminen caribiassa, sis. vesiliukumäkien tukkiminen, allasbaarin kohtuu käyttö ja paskan puhuminen (taicaviitan poseerauskoulu? ;) ) + joku ruokapaikka + halukkaille hirvittävä örvellys turun yöelämässä?

Ja kohdassa *hikeä tuottava aktiviteetti X* pysykäämme pois raudan kimpusta.

eeedit:
Ex-Tavis sanoi:
Hyvä TJJ kun olit nyt aktiivinen

Kerta se on ensimmäinenkin.. :) Joku lauantai olis varmaan sopivin päivä, 28.1? 4.2?

eeedit2: huomasinpa juuri, että itse olen töissä 28.1, ei siis mielellään sitä..

28.1 on pakkotoiston 5v juhlat... Että se nyt ei ainakaan kelpaa. Ja mää en kyl osallistu mihinkään aktiviteettiin, mis ollaan ilman paitaa ja housuja :nolo:

Ex-Tavis sanoi:
Weak:haart: jne..Tulkaa ihmeessä mukaan!Mr. Referee, todellakin,tänne Turkuun tulemista kannattaa tosiaan harkita vakavasti,saattaa vaikka sattua niin että tulee olemaan hauskaa;) !

Tulen, jos saadaan aikataulut yhteen.. haluun nähdä Weakin. ja voidaan sitten posetella kilpaa jossakin. Ei sitten minnekkään uimaan, meinaan Greenpeace tulee pelastamaan mua sitten, luullen valaaksi..

Ex-Tavis sanoi:
:lol2: !Honey on ehdottomasti saatava mukaan(näyttämään siltoja!), mutta sen voin sanoa että näin etukäteen ei luvata mitään hyvän huumorintajumme tuottamia hyviä juttuja ihmeellisempään:lol2: !

Yes, mukana ollaan. Hmm... riippuu paikasta mitä näytetään:D

Lauantai on hyvä päivä, mulle sopii kaikki muut paitsi 4.2. olen todennäköisesti matkoilla.

Saattais itekin aktivoitua paikalle katselemaan keitä siellä nimimerkkien takana oikein lymyää, mutta ujo poika kun olen niin kertokaa te mihin mennään niin minä sitten seuraan ja vikisen ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tollanen combo vois toimia, että: hikeätuottavatoimintaX + caribiachillaus + ruokaanapaan + örvellysyöelämässähalukkaille.

Se, että mikä tuo hiki on niin vaikka se keilailu (ei kovinkaan hikinen mutta silti), kiipeily, megazone (tässä virtaa hiki!!) tai jotain muuta.

Caribiassa uintia, saunaa ja vesiliukkareita.

Ruokailua jossain muualla kuin hesessä (mä oon dieetillä ;) )

Ja yöelämän voi päättää ne jotka silloin sinne haluavat.

Mulle käy melkein mikä tahansa viikonloppu.

Cassu sanoi:
Uskaltaiskohan tällainen toistaiseksi enemmän taustalla pysytellyt punttimimmi mukaan...

Kyllä, tarjolla oleva seura on vähintäänkin....hmmm...nooooh...kyseenalaista. :D

Weak siis käyttää pitkää uima-asua.. :thumbs:

nigster sanoi:
Se, että mikä tuo hiki on niin vaikka se keilailu (ei kovinkaan hikinen mutta silti), kiipeily, megazone (tässä virtaa hiki!!) tai jotain muuta.

Keilailussa vois mulla ainakin tuskanhiki tulla (viimeksi joskus 13-15 vuotta sitten).. Megazonessa joutuu juoksemaan.. :urjo: Mikroautot olis tietty kans yks, mutta saattaa olla vähän tyyristä, mutta yllättävän hikistä sekin. No, ehkä tuo megazonekin on hyväksyttävissä.. Tai tosibodarithan menee kyllä vaikka bodypumppiin nöyrtymään..

TJJ sanoi:
Mikroautot olis tietty kans yks, mutta saattaa olla vähän tyyristä, mutta yllättävän hikistä sekin. No, ehkä tuo megazonekin on hyväksyttävissä.. Tai tosibodarithan menee kyllä vaikka bodypumppiin nöyrtymään..

Toi mikroautot olis hyvä, siinä on massasta hyötyä = parempi pito. ei kai se paljoa maksa jos ottaa jonkun paketin. 10€/per nuppi?? laji jossa vois itekki pärjätä...

Weak sanoi:
28.1 on pakkotoiston 5v juhlat... Että se nyt ei ainakaan kelpaa. Ja mää en kyl osallistu mihinkään aktiviteettiin, mis ollaan ilman paitaa ja housuja :nolo:

Mäkään en lähe minnekkään misä Weak on ilman housuja!:D

Mr.Referee sanoi:
Toi mikroautot olis hyvä, siinä on massasta hyötyä = parempi pito. ei kai se paljoa maksa jos ottaa jonkun paketin. 10€/per nuppi?? laji jossa vois itekki pärjätä...

:anssi: Massasta on hyötyä korkeintaan pitkissä ja nopeissa kaarteissa, mutta niissäkin 100kg on auttamattomasti liikaa. Sitäpaitsi talvisin täytyy ajaa sisäradoilla ja ne on yhtä syheröä...
Hinnoista taitaa olla osoitteessa http://www.turkukarting.fi/ lisää tietoa.

Mr.Referee sanoi:

Mikroautoilua, joka näyttää minusta himppasen verran hintavalta... :itku:

Edit: hiiiiidas

Blaah, ei mitään mikroautoja. Megazonessa tulee LIIAN kova hiki, siis aivan tajuton, eli en ole senkään kannalla.

Back
Ylös Bottom