BB PRO Dennis Wolf

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä hämmästyttävää miten isolla lihasmassalla voi olla noin paskat kyykkyvoimat... Toisellakin kaverilla kunnon tukit mutta vajaita toistoja jollain 160 kilolla. wtf

Niinpä! Eihänse Culterikaan koskaan kyykkää kun 3:lla, max 4:llä lätkällä per puoli ja silti sillä on maailman kovimmat reidet. Suuret painot ei ole se itse tarkoitus, vaan painot on välineitä joilla rasitetaan lihasta :jahas:

Oliko se laji kehonrakennus vai voimanosto?:D Joskus kuulin, että lajia varten harjoitellaan lajinomaisesti.

Kyllä se sarjapainojen kasvatus on edelleenkin kehonrakennuksessa tärkeä asia.

Jos kyykkyreenin painot on nyt vaikka 2x8x160 ja ajan kanssa ne saa kasvatettua 4x12x200, niin veikkaisin, että jonnii verran on reisiin tullu lisää paittia.

Siinä on kyl 180 kg, ihan vain pilkkua viilatakseni... ja olishan siinä varaa tehdä selvästi isommillakin ja/tai syvemmälle. Melkeen näytti joltain lämmittelyltä prässiä varten, TJSP.

Niinpä! Eihänse Culterikaan koskaan kyykkää kun 3:lla, max 4:llä lätkällä per puoli ja silti sillä on maailman kovimmat reidet. Suuret painot ei ole se itse tarkoitus, vaan painot on välineitä joilla rasitetaan lihasta :jahas:

Jep. Ja kun katsoo Culterin reenejä niin, ei niissä kyykky ole (koskaan?) pääliikkeenä.
Siinä vaiheessa, kun kyseinen liike on luvassa, on myös jalat ottaneet osakseen aika kohtuullisesti rasitusta muista liikkeistä.
Etukäteisväsytys on nykyisin varsin suosittua monen pro ukon kohdalla.

Mitä sarjapainojen kasvastukseen tulee, niin itse olen myös sitä mieltä, että progressiivisuus olisi hyvästä.
Ehkä kaikkien kehonrakentajien kohdalla se kyykky ei vain ole ykkösprioriteetti ja se lihas rasitetaan loppuun saakka sitten muissa liikkeissä, joissa se on turvallisempaa.

Edit. On myös syytä ottaa huomioon se, ettei progressiivisuus ole vain ja ainoastaan sarjapainojen nostamista.

Kyllä se sarjapainojen kasvatus on edelleenkin kehonrakennuksessa tärkeä asia.

Jos kyykkyreenin painot on nyt vaikka 2x8x160 ja ajan kanssa ne saa kasvatettua 4x12x200, niin veikkaisin, että jonnii verran on reisiin tullu lisää paittia.

Kyllä. On kasallinen muitakin keinoja huijata lihas kasvamaan.

Olen mäkin nähny kovia kyykkääjiä, jotka käsittelee päälle parinsadan rautoja kyykyissä ja prässiä työstetään 400-600kg, mutta jalkoja kattoessa näyttää, että ikinä olis mitään edes nosteltu. Tosi pienet erot treeneissä tekee sen kasvaako lihas vai ei. Toki geenitkin vaikuttaa.

Olen mäkin nähny kovia kyykkääjiä, jotka käsittelee päälle parinsadan rautoja kyykyissä ja prässiä työstetään 400-600kg, mutta jalkoja kattoessa näyttää, että ikinä olis mitään edes nosteltu. Tosi pienet erot treeneissä tekee sen kasvaako lihas vai ei. Toki geenitkin vaikuttaa.
Jos on tosi pienet erot treeneissä ja iso ero lihasmassassa,niin on ISO ERO EVÄISSÄ!

Siinä on kyl 180 kg, ihan vain pilkkua viilatakseni... ja olishan siinä varaa tehdä selvästi isommillakin ja/tai syvemmälle. Melkeen näytti joltain lämmittelyltä prässiä varten, TJSP.

niin näytti.

pakkiksella se näyttää olevan täysin järjetön ajatus, että herran pääliike EI OLE kyykky..

selvästi pumppaili ja lämppäs prässiä varten.. tarkotus EI ole nostaa mahdollisimman suuria painoja joka vitun sarjassa

Mie taas en oo nähny yhtä pientä jantteria joka nostelee kyykyssä 220 kilon rautoja, vetelee yli 250 kilolla ja penailee 170 kilon raudoilla, mut sit taas oon nähny noin miljoona mikki hiiren kokosta urosta, jotka kilistelee aivan säälittäviä painoja, ja kertoilevat että ei tarvitse nostella isompia painoja ollakseen iso. Ja esimerkkinä käytetään vielä kaupanpäällisiks jotain pro bodaria.

Enpä usko. Mun mielestä tuo kyykyn keskivartaloa kasvattava vaikutus on joko pelkkä myytti tai sitten tapauskohtaista.
Coleman kyykkäili ja veteli hirmurautoja eikä siitä huolimatta ollut mikään tynnyri keskivartalon kohdalta.

Veikeitä otteita Sudella noissa vehkeissä. Toi on mielenkiintoinen, ylätalja väärinpäin ja noilla ihme jumppakahvoilla. Joskus tehnyt väärinpäin ja sopivilla painoilla toimivaa settiä.

Susi yrittää selkeästi tehdä kaikkensa saadakseen latsinsa kasvamaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom