Dennis on tosi hyvä poseeraamaan valkoiseksi mieheksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jotenki tuntuu ettei naissä suden reeneissä ole mitään, tuntuu väkisin tehdyltä löysältä reenilta kun vertaa muihin. saman kokonen vuodesta toiseen.
Oliko se laji kehonrakennus vai voimanosto?:D Joskus kuulin, että lajia varten harjoitellaan lajinomaisesti.
Niinpä! Eihänse Culterikaan koskaan kyykkää kun 3:lla, max 4:llä lätkällä per puoli ja silti sillä on maailman kovimmat reidet. Suuret painot ei ole se itse tarkoitus, vaan painot on välineitä joilla rasitetaan lihasta :jahas:
Kyllä se sarjapainojen kasvatus on edelleenkin kehonrakennuksessa tärkeä asia.
Jos kyykkyreenin painot on nyt vaikka 2x8x160 ja ajan kanssa ne saa kasvatettua 4x12x200, niin veikkaisin, että jonnii verran on reisiin tullu lisää paittia.
Jos on tosi pienet erot treeneissä ja iso ero lihasmassassa,niin on ISO ERO EVÄISSÄ!Kyllä. On kasallinen muitakin keinoja huijata lihas kasvamaan.
Olen mäkin nähny kovia kyykkääjiä, jotka käsittelee päälle parinsadan rautoja kyykyissä ja prässiä työstetään 400-600kg, mutta jalkoja kattoessa näyttää, että ikinä olis mitään edes nosteltu. Tosi pienet erot treeneissä tekee sen kasvaako lihas vai ei. Toki geenitkin vaikuttaa.
Siinä on kyl 180 kg, ihan vain pilkkua viilatakseni... ja olishan siinä varaa tehdä selvästi isommillakin ja/tai syvemmälle. Melkeen näytti joltain lämmittelyltä prässiä varten, TJSP.
Jo kertaalleen rakennettuja isoja lihasmassoja voi myösKIN stimuloida kasvuun pienilläkin painoilla. Oli sitten eväitä tai ei.Jos on tosi pienet erot treeneissä ja iso ero lihasmassassa,niin on ISO ERO EVÄISSÄ!
Kyllä. On kasallinen muitakin keinoja huijata lihas kasvamaan.
Olen mäkin nähny kovia kyykkääjiä, jotka käsittelee päälle parinsadan rautoja kyykyissä ja prässiä työstetään 400-600kg, mutta jalkoja kattoessa näyttää, että ikinä olis mitään edes nosteltu. Tosi pienet erot treeneissä tekee sen kasvaako lihas vai ei. Toki geenitkin vaikuttaa.
Veikeitä otteita Sudella noissa vehkeissä. Toi on mielenkiintoinen, ylätalja väärinpäin ja noilla ihme jumppakahvoilla. Joskus tehnyt väärinpäin ja sopivilla painoilla toimivaa settiä.