Demi iskee jälleen!

Ei hitto asiajätkä to sen poikakaveri :lol2: . Vittu tolla likalla ei ole mitään huumorintajua mua ei ainakaan harmittaisi, jos panisi suhteen poikki niinq se tozza meinazki.

mummy.jpg

Powerhousu sanoi:
[OMG]http://www.frigatezine.com/essay/eyecandy/pennella/mummy.jpg[/IMG]
ox toi niinq harrastanu tota bukkakee ja sit ei oo käyny kahtee viikkoo suihkus tai jotai??!!!

Tomi sanoi:
ox toi niinq harrastanu tota bukkakee ja sit ei oo käyny kahtee viikkoo suihkus tai jotai??!!!

Juu, siltä niinq vähän näyttäs... Tuuxä Tomi tänään meille harrastaan bukkakee tai jotain tiätsä?

Tomi sanoi:

:hyper: Todella harvoin ääneen nauran, mutta tässä threadissa tuon kuvan kanssa kyseinen Tonspan kommentti laukaisi naurun!

Tomppa oot ihq! :haart: :bukKake:

Kusimato sanoi:
Ei hitto asiajätkä to sen poikakaveri :lol2: . Vittu tolla likalla ei ole mitään huumorintajua mua ei ainakaan harmittaisi, jos panisi suhteen poikki niinq se tozza meinazki.

Noniin, mutta kannattaa muistaa, että 13-14 vuotiaat tytöt ottaa asiat niiiiiiin paljon vakavammin.

Toivottavasti mun lapset ei tule koskaan kyselee noin vaikeita. Oli outo sana :eek:

"Erikoisuutena siinä on kun etenet hieman tule oppimaan erilaisia oraalitekniikoita, jotka ovat erittäin tehokkaita katutaistelussa.

Harjoituksissa yleensä sparrataan silleen, että sparrattava menee piiriin keskelle ja muut tulee hänen ympärilleen ja roiskivat sitten "potkuja" ja "lyöntejä"."
:lol2:

Poikaystävältä ihan hyvä heitto, mutta tuo idiootti sitten suuttui kunnolla. :jahas:

Aivan loistavaa :hyper: kerrankin thredi jossa käsitellään proteiinin ja sinkin saantia oikeasta näkökulmasta!!!

...Ja minäkin nynny ääliö kävin aikoina potkunyrkkeilemässä naiseni kanssa enkä ymmärtänyt, että olisi ollut paljon sofistikoidumpiakin tapoja ninjailla yhdessä :rolleyes:

Loool, ja hyvin päättyi :lol2:

jannika (Demi.fi-palstalla) sanoi:
Varmaan olette ylpeitä itsestänne.
Kysyin tuosta asiasta tänään liikunnan opettajalta.
Kyseessä on tuo yökötys.
Pahintta tässä on nyt kuitenkin se, että siinä oli vieressä yksi meidän luokan juorukello, eikä mennyt kauaakaan, kun koko koulu nauroi mulle sekä selkäni takana, että päin naamaa.
Olen nyt oikeasti todella pahalla päällä ja tunnen itseni naurettavaksi idiootiksi.
Poikaystävän kin hymy tulee hyytymään, kunhan tulee käymään.
Saa aivan varmana etsiä itselleen jonkun muun, sillä minä pistän poikki.
Joku raja kai pitää olla.
Täällä oli pari mukavaakin henkilöä, jotka koettivat pysyä asiassa ja varoittaa. Siitä kiitos, mutta te muut, jotka annoitte väärää tietoa voitte puolestani mennä ja hukuttautua.

Back
Ylös Bottom