Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ox toi niinq harrastanu tota bukkakee ja sit ei oo käyny kahtee viikkoo suihkus tai jotai??!!!Powerhousu sanoi:[OMG]http://www.frigatezine.com/essay/eyecandy/pennella/mummy.jpg[/IMG]
Tomi sanoi:ox toi niinq harrastanu tota bukkakee ja sit ei oo käyny kahtee viikkoo suihkus tai jotai??!!!
Powerhousu sanoi:Tuuxä Tomi tänään meille harrastaan bukkakee tai jotain tiätsä?
Sori, en voinut vastustaa.Missukka sanoi:Jahas, vai että tälläsiä viestejä? :jahas:

Tomi sanoi:Sori, en voinut vastustaa.![]()
Tomi sanoi:ox toi niinq harrastanu tota bukkakee ja sit ei oo käyny kahtee viikkoo suihkus tai jotai??!!!
Todella harvoin ääneen nauran, mutta tässä threadissa tuon kuvan kanssa kyseinen Tonspan kommentti laukaisi naurun!Kusimato sanoi:Ei hitto asiajätkä to sen poikakaveri :lol2: . Vittu tolla likalla ei ole mitään huumorintajua mua ei ainakaan harmittaisi, jos panisi suhteen poikki niinq se tozza meinazki.
tosta puuttuu se bukkake-vaihtoehto.. :lol2:Deat sanoi:LOLOLOLO! Ja kattokaa sitä viereistä gallubbia :lol2:
kerrankin thredi jossa käsitellään proteiinin ja sinkin saantia oikeasta näkökulmasta!!!
jannika (Demi.fi-palstalla) sanoi:Varmaan olette ylpeitä itsestänne.
Kysyin tuosta asiasta tänään liikunnan opettajalta.
Kyseessä on tuo yökötys.
Pahintta tässä on nyt kuitenkin se, että siinä oli vieressä yksi meidän luokan juorukello, eikä mennyt kauaakaan, kun koko koulu nauroi mulle sekä selkäni takana, että päin naamaa.
Olen nyt oikeasti todella pahalla päällä ja tunnen itseni naurettavaksi idiootiksi.
Poikaystävän kin hymy tulee hyytymään, kunhan tulee käymään.
Saa aivan varmana etsiä itselleen jonkun muun, sillä minä pistän poikki.
Joku raja kai pitää olla.
Täällä oli pari mukavaakin henkilöä, jotka koettivat pysyä asiassa ja varoittaa. Siitä kiitos, mutta te muut, jotka annoitte väärää tietoa voitte puolestani mennä ja hukuttautua.