Feikki-Deitti
Tässä voisi olla minun deitti-ilmoni, not... :jahas:
Hei!
Olen 27, myöhemmin tänä vuonna 28 täyttävä uskossa oleva nainen. Luonteeltani olen ujohko, kiltti, pitkäjänteinen ja rauhallinen, harrastan talvisin hiihtämistä [murtomaahiihto] ja kesäisin käyn tanhuamassa. Teen myöskin erilaisia ompelutöitä [olen tehnyt monien vuosien ajan vaatteita itselleni ja sukulaisilleni, osaan myös neuloa villasukkia, sekä virkata pitsiliinoja ym kotini kaunistukseksi]. Käyn kaksi kertaa viikossa seurakunnan naiskuorossa laulamassa, sunnuntaisin aamujumalanpalveluksessa.
Olen eläinrakas, erityisesti kissat ovat lähellä sydäntäni ja niitä minulle onkin kertynyt jo seitsemän kappaletta, muutama vielä mahtuisi joukkoon jos lyömme hynttyyt yhteen! Asun pienessä yksiössä, joten määrä rajoittuu nyt tähän, kenties sinun luonasi olisi enemmän tilaa, niin kissoille kuin sille isolle lapsikatraallekin, lapset kun ovat aina siunaus ja Jumalan lahja, enkä hyväksy ehkäisyä.
Olen siveellinen, kokematon, ja toivon että sinä olisit iältäsi minua reilusti vanhempi, n. 35-65 ikäinen. Haluaisin että sinulla on kokemusta elämästä jotta voit opettaa minua, niin elämässä yleensä kuin intiimissä, avioliittoon kuuluvassa kanssakäymisessä [toivoisin että olet perinteiden mies ja käsityksesi seksin tarkoituksesta kohtaa omani, se on lisääntymistä varten! Ethän siis ole liikaa seksiin painottava, mitään epäluonnollisia siveettömiä seksiasioita haluava, etkä varsinkaan irstas, eli ajele luonnollista karvoitustasi tms]. Ulkonäkövaatimuksia minulla ei ole, sillä tärkeintä on sisin! Olisi tietysti suotavaa jos olisit hoikka, parrakas ja omaisit hiukset päässä, kaljuista miehistä en oikein välitä, mutta jos et ole niin ei väliä, vastaa rohkeasti, ehkä löydämme yhteisen onnen sävelen!
Huom! En itse omista sähköpostia enkä tietokonetta, viestini on kirjastossa kirjoitettu, joten vastaahan perinteisellä kirjeellä!