Tässäpä "hauska" tredin aihe....
Tilanne: Olet urvahtanut kesken megabileiden ja ystäväsi laittavat vuosisadan jäynän eli deitti-ilmon pakkiksen pakkodeittiin sinun nimissäsi.
Minkälainen sen pitäs olla että aamulla sähköpostit ja privalootat ois tännä yhteydenottoja suoraan henkilökohtaisesta helvetistäsi.... :D
Mun ei passaa koskaan sammua pakkis auki koska mun "ystävät" panis mulle justiinsakkin tämmösen:
Montako vastausta ois tullu??? :D
Tilanne: Olet urvahtanut kesken megabileiden ja ystäväsi laittavat vuosisadan jäynän eli deitti-ilmon pakkiksen pakkodeittiin sinun nimissäsi.
Minkälainen sen pitäs olla että aamulla sähköpostit ja privalootat ois tännä yhteydenottoja suoraan henkilökohtaisesta helvetistäsi.... :D
Mun ei passaa koskaan sammua pakkis auki koska mun "ystävät" panis mulle justiinsakkin tämmösen:
mölliskö sanoi:Heipä hei ja iloista mieltä toivottelee naisellinen nainen Oulun suunnalta!
Jotain minusta:
-Olen 27v, 165cm, vartalo "keijumainen"
-"Kotihengetär" tyyppinen
-Neitsyt
-Rauhallinen pohdiskelija
-Vaikutan aktiivisesti kunnallispolitiikassa
-Tunnen sivistyssanat ja viljelen niitä myös mielelläni. Orlando?
-Salaisena haaveena oppia tanhuamaan? Opettaisitko sinä?
Sinulta toivon:
-Olet 35-55 vuotias
-Sinulla on jo lapsia ja haluat heitä paljon myös minun kanssani
-Et käytä alkoholia, tupakkatuotteita, energiajuomia
-Et ole "liian lihaksikas" vaan ennemmin Ville Valo-tyyppinen
-Et tarvitse yli 300 heppasta jatketta vaan olet joukkoliikenteen puolestapuhuja
-Et kuuntele mitään ysäripoppia vaan laulat mieluiten itse. Aina ja kaikkialla.
-Haaveilet eläkkeellä maiseman vaihdosta. Vaikkapa Utsjoki-Kevon maastoon?
Minuun saat parhaiten yhteyden arkiöisin numerosta: 040-12345678
Vielä kuva jossa siro joutsenkaulani pääsee oikeuksiinsa: Ruususen unta
ps. Jos omistat vielä olkalaukun niin PLUS PLUS :haart:
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Jos omistat vielä lyhyet ja kapenevat farkun lahkeet, voit lähettää paperit suoraan. Kirjoitan nimet alle välittömästi.
Montako vastausta ois tullu??? :D