Dead By April - Dead By April

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Ruisrockissa kävin tätä katselemassa. Olihan se paskempaa kuin odotin. Ei jotenkin uppoa millään. Kovin olen koittanut kuunnella, mutta ei. Sinänsä ihme että Sonic Syndicatea olen paljonkin kuunnellut (ekaa levyä tosin lähinnä)ja tämä ei uppoa. Puoli keikkaa jaksoin katsella, loput kuuntelin kaljateltasta.

Tulee erittäin paljon mieleen Bullet for my Valentine, josta en myöskään pidä yhtään.

Noista aikasemmin postatuista live-kuvista keskimmäisessä oleva keesi-jannu näyttäs olevan vähän keskivertoo säbäpelaajaa paksummassa kunnossakin :puntti:

Huhhuh oon taas ollut pihalla kun en tiennyt tosta levystä : (
Onha tota noin puol toista vuotta tullu kuunneltua noit demo biisei, suurin osa tos albumilt mitä kattelin mutta tosiaan eipä ole kyllästymisen merkkejä näkynyt, hyvin iskee tämmöinen kevyempi orkesterikin ja huomenna levykauppaan :)

Nyt pari kuukautta kuunnellut jätkiä ja oi voi, tykästyin kyllä ihan täysillä heti siitä hetkestä lähtien kun kuulin ensimmäisen biisin. (Taisi olla A Promise, ah!) Tykkään paljon tämän tyyppisestä musiikista, esimerkiksi juurikin tuo Sonic Syndicatekin kolahtaa hyvin. :)

mä ainakin tykkään tosta love like blood kappaleesta :) vaikka ei se nyt samanlaista oo ku aikasemmin mutta tarviiko ollakaan??

Poijjaaat duunannut vähän mauttoman kuvan jossain päin maailmaa. Nyt vois ilkeä toivoa, että keikkabussi menis nurin ja jätkät istuis oikeasti noissa.

39055_424245657961_80457462961_4638517_6754670_n.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom