Dead By April - Dead By April

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Tulee mieleen Scar Symmetry ja Sonic Syndicate, tää on vaan enemmän "poppia". Joissain biiseissä liiankin. Ihan hyvää silti, mutta ei mitään uutta.

Itse olen kuunnellut bändiä jo pitkään ja itselläni kolahtaa kyllä hyvin. Ei tuo über huutomöttömättöranteetaukitapetaankaikki hevi oikein toimi itselläni, mutta juuri tämmöinen kevyempi toimii hyvin :)

Aika hyvä plätty! Hivenen välillä liian pehmoa, mutta lisää vaan esim. Erased biisin kohdan 1:05 jälkeen tulevaa soundia ja toimii!

Kyllä mulla toi on ainakin levyllä!? Sain kyllä kaverilta levyn, joten voi olla waretettukin.

Vitun hyvä biisi. Mistähän sais hommattua ämpärinä?

Tuolla on muitakin biisejä, millä helvetin levyllä ne on?

En oo edes huomannut vastausta. :hyper:

Torrenttina ainakin löytyy.. Biisi on demo levyllä.

Sit keikalta kuvaa..

Liitteet

• IMG_4252.webp
    IMG_4252.webp
    357,2 KB · Katsottu: 193
  • IMG_4288.webp
    IMG_4288.webp
    116 KB · Katsottu: 229
  • IMG_4263.webp
    IMG_4263.webp
    168,9 KB · Katsottu: 213
Juu, terve vaan täältäkin! :) Pitänee aloittaa komppaamalla, että on kyllä IMO tosi viihdyttävä levy - todella usein tulee laitettua soimaan. Biiseissä mukavia melodioita ja konehöysteitä, laulaja hoitaa tonttinsa erinomaisesti ja soundit nyt ovat viimosen päälle tuotettu niinku olettaaki tämmöseltä tapaukselta - mutta potkivat.

Välillä tulee kyllä sellasta backstreet boys-flashbackia että alkaa itteeki pääsääntösenä örinä-viemärikurlaus-diggarina hirvittämään toden teolla (What Can I Say).:D Onkin tullut luettua monia kommentteja tapaan "tykkään levystä vaikka hävettääkin myöntää".

Parhaiten maistuu kappaleet Trapped ja Promise me. :haart:

Back
Ylös Bottom