Dc++

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja putka
  • Aloitettu Aloitettu
Emme tue waretusta, tiedän, käytän dc++ asiatiedostojen vaihtamiseen mutta miksi ihmeessä mulla tulee teksti unknow error 0x2726 kun koetan valita haluamaani huonetta? Mitähän mä oon taas koheltanu näitten vehkeiden kanssa...

Olen koettanut asentaa ohjelman varmaan 5x ja muutellut asetuksia ym ym.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei oo, mietin vaan tekiskö joku vanha versio tuon kaatuilun. hmm, ootko kokeillu esim. revconnectia, joka on periaatteessa sama ohjelma mutta sallii saman tiedoston lataamisen useammasta lähteestä samaan aikaan.

Haukifile sanoi:
ei oo, mietin vaan tekiskö joku vanha versio tuon kaatuilun. hmm, ootko kokeillu esim. revconnectia, joka on periaatteessa sama ohjelma mutta sallii saman tiedoston lataamisen useammasta lähteestä samaan aikaan.
Hetken toimi tuo uus versio, sitten taas levis samanlai ku tuo aikasempi.

Perskeles!

Mikähän sitä dc:tä vaivaa ku se herjaa sitä unknow error 0x2726 ?? Osaako joka nettivelho antaa jotaki selkoa tähän hommaan ny??

Kohta vetelen vesurilla koko koneen päreiksi!!!:curs:

Tuon revconnectin käyttö on kielletty suurimmalla osalla kunnon hubeista, kick ja ban tulee jos joku OP huomaa!

AW88 sanoi:
Tuon revconnectin käyttö on kielletty suurimmalla osalla kunnon hubeista, kick ja ban tulee jos joku OP huomaa!
katos, en oo huomannutkaan, tosin mä en välttämättä ookaan missään kunnon hubeilla..:D

AW88 sanoi:
No ei ole sitten varmaan itselläläkään ole kunnon hubeja ku ei oo kickkejä tullu
revin takia.

revillä pärjää oikein loistavasti, ja kyllä sillä mielestäni hyville hubeille pääsee.. mut mitkä on sitten niitä hyviä hubeja jonkun mielestä.

Tuo errori viittaa palomuuriin. Eli palomuuri estää ohjelman liikentee. Yritä avata portti jota dc käyttää.

drs sanoi:
Tuo errori viittaa palomuuriin. Eli palomuuri estää ohjelman liikentee. Yritä avata portti jota dc käyttää.
Kiitti vastauksesta!

Oon tuskan hiki otsalla ihmetellyt miksi mikään versio dc:stä ei toimi.

Voitko auttaa, että miten mä voin katsoa mitä porttia dc käyttää? Mulla on norman personal firewall mikä voi tuottaa vaikeuksia jos palomuuri estää ohjelman käytön. Miten asetukset täytyis muuttaa?

tj. sanoi:
No ei ole sitten varmaan itselläläkään ole kunnon hubeja ku ei oo kickkejä tullu
revin takia.

Sanoinkin että kickiä tulee kun se huomataan, siitähän tuo on pirullinen että sitä ei huomata niin helposti. Mutta odotapa vain kyllä se jossain vaiheessa edessä on että se huomataan ja sit saat bannit...

putka sanoi:
Kiitti vastauksesta!

Oon tuskan hiki otsalla ihmetellyt miksi mikään versio dc:stä ei toimi.

Voitko auttaa, että miten mä voin katsoa mitä porttia dc käyttää? Mulla on norman personal firewall mikä voi tuottaa vaikeuksia jos palomuuri estää ohjelman käytön. Miten asetukset täytyis muuttaa?
Ei ole kokemusta Normanin palomuurista, mutta tässä jotain ohjeen tynkää: http://www.norman.com/Support/FAQs/Norman_Personal_Firewall/17737/en

Laitetaas samaan keskusteluun ku DC:stä puhutaan. Jouduin tossa yks päivä formatoimaan koneen. Sitä ennen DC toimi aktiivissa ilman mitään kikkailuja. Nyt asensin uusimman DC:n. Eikä toimikaan enää. Mulle neuvottiin että laita windownsin palomuuri pois päältä. Sit toimi aktiivissa, mut pian tämän jälkeen kone meni tilttii. Mulla on F-Securen virusohjelma, Sonera laajakaistan mukana tullut. Olikohan toi sattumaa että se kone meni tilttiin vai uskaltaako käyttää ilman windowsin palomuuria ? Sitähän vois antaa ton palomuurin päästää DC++ läpi, mut en osaa sitä hommaa. Neuvoja ?

Bodypena sanoi:
Mulla on F-Securen virusohjelma, Sonera laajakaistan mukana tullut. Olikohan toi sattumaa että se kone meni tilttiin vai uskaltaako käyttää ilman windowsin palomuuria ?

Pikemminkin uskaltaako windowsin palomuuria pitää päällä :rolleyes: Eli ko tuotos on palomuurin irvikuva, sulla on jo f secure, se riittää.

Asetuksista en osaa sanoa koska en ole f-securen muuria käyttänyt, mutta kun avaat palomuuriohjelman niin sieltä pitäisi pienellä etsimisellä löytyä esimerkiksi "program definitions" tai jotain vastaavaa jossa on listattu kaikki koneesi ohjelmat joille on tehty "sääntö" palomuuriin. Sieltä sitten editoimaan.

EDIT: Perhana mä olen puusilmä, onko sulla siis f securen palomuurin tuon virustutkan lisäksi? Jos ei ole, imuroi esimerkiksi KERIO personal firewall, googlella ja asennettaessa laita se "advanced" tilaan. Tällöin se ohjelma kyselee aina uuden ohjelman halutessa verkkoon, että mitäs tehdään.

Tässä tuo kerio, asennuksen jälkeen sammuta windoussin palomuuri.

http://www.softpedia.com/get/Security/Firewall/Kerio-Personal-Firewall.shtml

Ennen formatointia windows oli ladannut service pack 2, jonka palomuuri aina kysyi uuden ohjelman auetessa , että miten toimitaan. Nyt mulla ei vielä ole tuota päivityspakettia. Tää mun ohjelma on Sonera Tietoturva, ei siellä kyllä puhuta missään mitään palomuurista..
Jostain kuullu et voi mennä vaan huonompaan jamaan jos lyö koneelle kaksi palomuuria. Pitäs vaa saada selville ennen kuin ton KERIOn asennan että onko tuossa F-Securessa jokin palomuuri =)

No asensinpa kuitenkii sen KERIOn heti. Meen kohta testimään DC:tä. Tuo kysyy sivua vaihtaessa kun netissä pyörii, tuollaisesta kuin Generic host prosess win32. Tai joku tollanen. Mikä se mahtaa olla ? Oon nähny sen kyllä ennenkin formatointia :P

Nyt toimiia DC++, sivarina onkin sit tullu bugi joka laittaa koneen tilttiin. Tuolla alareunassa oleva Käynnistä valikko ja kaikki sillä tasolla olevat jämähtävät, niille ei voi tehdä mitään. Palomuurin säädöissä varmasti jotain pielessä. Tää tapahtuu noin puolen tunnin välein netissä selailun jälkeen. Oon laittanu aina kun palomuuri kysyy mitä tehdään, että Hyväksy. Nyt laitoin kaikkiin kohtiin tuolta itse asetuksista jokaisen ohjelman jokaikiseen kohtaa Deny.. Väärin !?

Deny == estä. Eli nyt estit sitten koneesi jokaista ohjelmaa pääsemästä nettiin, sekä lähtevän että tulevan liikenteen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom